Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Transport af hunde?
#1
Hej forum.[Smile]
Jeg skal have en lille ny bil og vil i den forbindelse være ked af at få en møgbeskidt hund ind i den lille ny.[Sad]
Jeg spekulerede på en eller anden form for transportkasse der kunne stå i traileren! Er der nogen der har en ide´om, hvor man kan få sådan noget til en fornuftig penge[?][?][?]
Svar
#2
Jeg mener at der er et firma som hedder hukon de laver transportkasser efter opgave de er vist fra fyn jeg har en gang talt med dem om at bygge et bur i en ny bil det var ikke helt vildt dyrt omkring 10 tkr. vist nok.

Det som jeg har set hos andre ser godt ud.

KR

Heller komme galt afsted end, slet ikke afsted
If you pay with penuts.

You only get monkeys
Svar
#3
hejsa

Jeg tror du tænker på http://www.hakon-profil.dk
[Smile]

Jimmy

Sauer 202 Select Take Down
Titan 6 Kal. 30.06 (som skal sælges)

Marlin 917 Kal .17 HMR
SKB 505S haglsprøjte
Svar
#4
JEP

Heller komme galt afsted end, slet ikke afsted
If you pay with penuts.

You only get monkeys
Svar
#5
Jeg så en der havde et bur til salg på dba.dk. Det kunne hægtes på krogen ligesom et cykelstativ. Det så smart ud, og det er da rarere (og billigere) at køre uden traileren.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#6
Hej ujensen.[Smile]
Jeg kan ikke rigtig finde den på den blå avis under hvilken rubrik så du den.[:I][:I][:I]
Tak for de øvrige svar, men jeg vil under ingen omstændigheder ofre 10 kilo på en transportkasse, så hellere lave en selv.[B)][B)]
Svar
#7
Kvalitet koster, hjemmelavet gratis, samme bur,I think not.

Heller komme galt afsted end, slet ikke afsted
If you pay with penuts.

You only get monkeys
Svar
#8
Citat:quote:

Originally posted by ultra light

Hej ujensen.[Smile]
Jeg kan ikke rigtig finde den på den blå avis under hvilken rubrik så du den.[:I][:I][:I]



Det er en del tid siden jeg så den under jagt. Det var mest for at fortælle om eksistensen af sådan en kasse.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)