Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
1.7 x 10 x 42 swaroski z6
#1
er der nogle der kender noget til denne 1.7 x 10 x 42 swaroski z6
hilsen
kristian

Dø ved kølle

Flyttet af moderator 001
Dø ved kølle
Svar
#2
Jeg har ikke førstehånds erfaringer med den, meeeen, det kan ikke være helt skidt!

Den har den perfekte forstørrelses interval, nærmest perfekt til al jagt man kan evt. blive præsenteret for.

Jeg vil ikke være ked af, at eje sådan en.

Buba

Så længe der er Blasere, er der underholdning.
WWW://bubajagt.dk
/Buba

Dubravko

Svar
#3
Jeg har en Z6i 1,7-10x42. Bruger den til både driv- og anstandsjagt - pt. i DK, Sverige, Tyskland og senest Skotland - altså under ret forskellige lysforhold og afstande. Jeg har ikke prøvet den på natjagt endnu, men jeg har gloet i den i mørke mange gange og vil ikke være betænkelig ved at anvende den til natjagt.

Alt i alt: Jeg synes, det er en fantastisk kikkert og efter min ringe viden pt. den kikkert på markedet, der kommer tættest på reelt at være allround.

Jeg kan kun finde 2 minusser: Prisen og udseendet - klassisk smuk er den sgu godtnok ikke.

/bundgaard
Svar
#4
Jeg har også en og kan kun tilslutte mig det Bundgaard skriver dog har jeg brugt den til natjagt og kan ikke se forskel på den og min Zeiss 3-12x56.

KR

Heller komme galt afsted end, slet ikke afsted
If you pay with penuts.

You only get monkeys
Svar
#5
Mange tak for svar. så vil jeg bytte min Swarovski 1.5 x 6 x 42 til den ny model
mvh
kristian

Dø ved kølle
Dø ved kølle
Svar
#6
1.5-6 er ellers også ganske udemærket til det meste.

Ved godt, at den er ikke så moderne, med ikke desto mindre ganske glimerne til det meste.

Efter min mening, på alle måder mere anvændelig kikkert, hvis man ikke har muligheder for af skifte kikkerter end de mere moderne 3-12.

Men den nye.....mums!

Buba

Så længe der er Blasere, er der underholdning.
WWW://bubajagt.dk
/Buba

Dubravko

Svar
#7
Ja i her ret det er en god kikkert jeg har handlet. fik 9000 kr for den gamle i byt
mvh
kristian

Dø ved kølle
Dø ved kølle
Svar
#8
Tillykke med det nye rør!
Det lyder som en rigtig fin byttepris.
/bundgaard
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)