Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jagt, Vildt & Våben - ny hjemmeside
#1
http://www.jvv.dk

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#2
Det var da også på tide.... Den har da også ligget på en bundliste siden starten.. Den var rent faktisk fuldstændig ubruglig før.. Men det er der jo mange sider der er.. Man kunne f.eks. godt ønske sig en "upgrade" af S&L's side.

____________________________________________________________________
Browning 425 Waterfowl Special 12/76 og S&L DL97 6,5x55 m. Swarovski 3-12x50
________________________________________________________________________________________________

A house without a rifle is just a house..
Svar
#3
Den er flot opbygget, men jeg syntes alle de B-Win reklamer er meget irreterende/forvirrende.
Kunne de ikke holdes uden i siden ?

Men faldt så over det her.
Det er jo et suverænt tiltag [Big Grin]
http://www.jvv.dk/Nyt/Grejnyt/Praktiske%20DVDer.aspx

[Image: store.jpg] "Hvis du ikke kan få dem store nok"
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#4
Blot til orientering: Jeg har intet haft med dette site at gøre, men det er meget muligt, at jeg får med det at gøre i en eller anden udstrækning fremover.

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#5
ahem, tja når jeg trykker på "kontakt" linket, får jeg at vide, at jeg ikke er autoriseret til at se den side... Måske ikke den smarteste feature på en ny hjemmeside...
Panthera

[Image: Img_0338.jpg]
Sic bisquitus disintegratum
______________________
Tikka RH 590 308 Win m. Leupold VXII 3-9x40
SKB 500 Special Edition
Toz 78-4 22LR m. Nikko 3-9x40

Jake - min bedste hund - RIP.
Sic bisquitus disintegratum
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)