Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
EAW or NOT
#21
@ Pingvinen: Ja det godt nok billigt...der er mange penge at spare!!! Jeg vil bare ikke have den med lys - dem der er tilsalg er kun med lys desværre. Jeg må holde øje med Egun!!!

Tak for fin vejledning!!!

@ Schönauer: Dem tjekker jeg lige - tak for det!

Jamo
Svar
#22
Der er ingeb tvivl om at EAW har den bedste og mest lækre grundkonstruktion af svingmontagerne, klart bedre end både Mack og recknagel.
Det er mig dog en kilde til evig undren, hvorfor et fabrikat med ellers så gode produkter, efter mere end 40 års mobberi stadig ikke har fattet at kikkerter med 30mm rør bliver ødelagt af deres ringe. Måske er det et specielt tysk fenomen, at man sidder alle tilbagemeldinger om problemer overhørig, samtidigt med at man påstår at man aldrig har set problemet, og hvis det så alligevel er sket, så er det bare de dumme kunder der har fejlmonteret

jbn
Svar
#23
Jeg har lige været inde på Leupolds Moount-selector...når man vælger Sauer 202 og en hvilken som helst kikkert (bla 4-12x40) så kommer den kun op med QR baser og ringe..vil det sige, at man ikke kan montere QRW Ringe på den???
Svar
#24
På mine 2 Sauer 202, har jeg monteret Leupold's QR system på den ene, dejligt og brugervenligt, og ingen ændring af træfpunkt ved af/på montering af kikkert.
Den anden har jeg Picatinny rail på, som Hatting har fremstillet dertil(flot arbejde[:p]), dertil Leupolds QRW ringe, dejligt system.
Som også kommer til at erstatte QR systemet på den første jeg har, så jeg kan bytte rundt imellem riflerne.

Mvh.
Carsten
Svar
#25
Citat:quote:

Originally posted by Jamo

Jeg har lige været inde på Leupolds Moount-selector...når man vælger Sauer 202 og en hvilken som helst kikkert (bla 4-12x40) så kommer den kun op med QR baser og ringe..vil det sige, at man ikke kan montere QRW Ringe på den???



Jo, du skal bare have et par Weaver stålbaser på først.
De har nummer: S459 & S460

[Image: store.jpg] "Hvis du ikke kan få dem store nok"
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#26
Hej igen Jamo

Når du nu ikke vil ha lys, så prøv lige at se forrige tråd om swarovskien- den er billig i England

Michael
Svar
#27
Citat:quote:

Originally posted by Jamo

Jeg har lige været inde på Leupolds Moount-selector...når man vælger Sauer 202 og en hvilken som helst kikkert (bla 4-12x40) så kommer den kun op med QR baser og ringe..vil det sige, at man ikke kan montere QRW Ringe på den???



Vel kan man så. Jeg har haft det på 2 forskellige. Husker desværre ikke højden.

VH Søren

Big Green for ever
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#28
Top nice!

Glem alt om optikken - jeg beholder min Leupold VX-L 4,5-14x50, hvor der allerede sidder QRW-ringe på...istdet smider jeg pengene efter et vekselsæt i 308W bliver det nok...

tak til alle herinde for jeres gode råd og vejledning!!!

Jamo
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)