Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Barska - Sigte i første plan
#1
Troede kun at de var Zeiss, der lavede kikkerter med sigtet i første plan, så korset også forstørrer.

Men sad og lagde Barska priser ind på min webshop, og opdagede at det gør de også.

http://www.barska.com/tactica_r.html

Nogen der har prøvet Tactical serien ?

[Image: store.jpg] "Hvis du ikke kan få dem store nok"
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#2
Har selv en barska euro 3-12*50 og syntes at det er udemærket optik til prisen

Leif
Leif

Mauser 98 8x57 JS
Svar
#3
Citat:quote:

Originally posted by Luffe

Har selv en barska euro 3-12*50 og syntes at det er udemærket optik til prisen

Leif



Til prisen ... Hvad har den kostet ?

Og er det en Euro Pro eller "bare" en Euro ?

[Image: store.jpg] "Hvis du ikke kan få dem store nok"
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#4
det er en euro pro med lys og den stod til 2800, men jeg gav 2300 man er vel jyde

Leif
Leif

Mauser 98 8x57 JS
Svar
#5
Der er også en Kinøjser der leverer den slags http://www.scvector.biz Men det er nu ikke i deres billige serie, deres eBay priser starter højere end de dyreste Barska på Rex shop, og det er uden fragt, told og moms..... (The Rex'ez Rulez)

Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
E-mail: jrex@ofir.dk
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 10+))
Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by Luffe

det er en euro pro med lys og den stod til 2800, men jeg gav 2300 man er vel jyde

Leif



Så tør jeg næsten ikke fortælle at jeg får 25 stk. hjem af storebroderen 3-12x56, der vil blive solgt til kr. 1.495,00 [Smile]
De skulle "lande" midt i næste måned.

[Image: store.jpg] "Hvis du ikke kan få dem store nok"
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#7
Det var billigt hvornår åbner du en filial omkring haderslev

Leif
Leif

Mauser 98 8x57 JS
Svar
#8
Citat:quote:

Originally posted by Luffe

Det var billigt hvornår åbner du en filial omkring haderslev

Leif



Det varer vist lidt endnu [Smile]

[Image: store.jpg] "Hvis du ikke kan få dem store nok"
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#9
Jeg havde en Barska i hænderne i forbindelse med bukkejagten. En sådan kikkert vil jeg aldrig anskaffe mig. Stolperne var markant tykke jeg sigtede på en telefonstolpe et godt stykke væk og kunne ikke se den.... Ejeren var dog godt tilfreds med Barskaen.

"Det eneste , der er kedeligere end at lære ting udenad, er at høre, hvad andre har lært udenad"

[Image: topp_sommar.gif]
Svar
#10
Citat:quote:

Originally posted by halvautomat

Jeg havde en Barska i hænderne i forbindelse med bukkejagten. En sådan kikkert vil jeg aldrig anskaffe mig. Stolperne var markant tykke jeg sigtede på en telefonstolpe et godt stykke væk og kunne ikke se den.... Ejeren var dog godt tilfreds med Barskaen.



Jeg kan heller ikke lide #4 sigter. F.eks. er det der er på Bushnell Elite 4200 2.5-10x50 så stort at jeg aldrig vilkle kunne leve med det.

Men mange jægere finder at det er lige dem.

Jeg tror (kan være jeg tager fejl) at forskellen er at mange jægere kun bruger riflen til at jage med.

Og så er der andre som mig selv, der konstant ligger på skyde banen og brager løs. Vi vil gerne have et finere sigte.

Men nu var det ikke sigtet jeg spurgte på.
Det var mere kvaliteten jeg gerne ville høre lidt om.

[Image: store.jpg] "Hvis du ikke kan få dem store nok"
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#11
Jeg synes at den var ok at se igennem til almindelig jagt. Ejeren har haft den nogle år uden problemer. Nævnede ikke noget om problemer med klikfasthed

"Det eneste , der er kedeligere end at lære ting udenad, er at høre, hvad andre har lært udenad"

[Image: topp_sommar.gif]
Svar
#12
braska er det ikke noget kineser crap
dok
Svar
#13
Citat:quote:

Originally posted by dok0455

braska er det ikke noget kineser crap
dok



Korrekt, det er en kineser kikkert, men det er der rent faktisk mange der er i dag.
Absolut ikke samme kvalitet som de mere kendte mærker, men enkelte
er da brugbare kikkerter.

Som regel følger pris og kvalitet. Du får jo heller ikke en "tysker" til 2.999,00/1.495,00 vel ?

[Image: store.jpg] "Hvis du ikke kan få dem store nok"
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)