Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
norge
#1
Hej jeg har et problem.
Jeg har planlagt rypejagt på fjeldet er der nogen der ved noget om reglerne for at tage egne hunde med,den veterinære del med vacc.er iorden. MVH.Henrik.
Svar
#2
Citat:quote:

Originally posted by hlj

Hej jeg har et problem.
Jeg har planlagt rypejagt på fjeldet er der nogen der ved noget om reglerne for at tage egne hunde med,den veterinære del med vacc.er iorden. MVH.Henrik.



Hej Hlj.

Det at tage hund med til Norge er en omstændelig proces, og jeg tror at du skal i gang nu, hvis du skal nå det i år. Det vil altså sige, at du, så hurtigts som muligt, skal til dyrlæge for at få din hund vaccineret.
Hvis jeg husker ret, skal der 100 dage efter vaccinationen, udtages en blodprøve, som skal vise, at hunden har tilstrækkeligt med antistoffer i blodet.
Hvis hunden ikke har antistoffer nok i blodet, skal den vaccineres igen.

Den helt nøjagtige procedure bør din dyrlæge kunne redegøre for, men som nævnt, så skal du i gang så hurtigt som muligt.

Venlig hilsen

375ras

Rigtige autister har deres eget kaliber.
Svar
#3
Citat:quote:

Originally posted by hlj

Hej jeg har et problem.
Jeg har planlagt rypejagt på fjeldet er der nogen der ved noget om reglerne for at tage egne hunde med,den veterinære del med vacc.er iorden. MVH.Henrik.



Såvidt jeg ved er der visse steder to typer jagtkort, hvor prisen og vilkår varierer om man medbringer hund eller ej.
mvh Lars

"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar
#4
Hundende er vaccineret,jeg har hørt at man skal have en attest på at de ikke driver med får,
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)