Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VTF - "Stumpemarked"
#1
Hej,

Kun det være en idé at lave en slags "Stumpemarked" engang, hvor VTF medlemmer kunne mødes i eksempelvis et forsamlingshus el. lign.
Her kunne der så købes, byttes og sælges div effekter indenfor vores kære hobby.
Måske kunne der arrangeres en pølse m. brød samt en kop øl?

Mvh.
Søren
Svar
#2
Citat:quote:

Originally posted by Sandersen

Hej,

Kun det være en idé at lave en slags "Stumpemarked" engang, hvor VTF medlemmer kunne mødes i eksempelvis et forsamlingshus el. lign.
Her kunne der så købes, byttes og sælges div effekter indenfor vores kære hobby.
Måske kunne der arrangeres en pølse m. brød samt en kop øl?

Mvh.
Søren



Det er ikke den værste ide jeg har hørt idag[Big Grin], men hvor finder vi et forsamlingshus der er stort nok[?][:o)]
Kan vi ikke ligesågodt snuppe Margrethehallen med det samme[Big Grin]

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Det er muligt at jeg har alle de våben jeg behøver, men jeg har ikke alle de våben jeg ønsker.
Svar
#3
Et forsamlingshus i Østjylland eller på Fyn burde kunne gøre det. Man kunne gøre det til et kombineret stumpemarked/VTF-træf. Mon ikke en søndag ville være et strategisk godt valg til arrangementet?

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#4
Hvis vi deler transportudgifterne, er jeg med på den.... [:o)]

Kan sagtens finde stumper m.v. til ældre våben.
Har også en del liggende fra tidligere handler.... ja ok, en bunke røg godt nok ud (sko-æske med diverse...)

[Image: Polarbear.gif]
Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#5
Øh, jeg kan nok skaffe et et stort telt, og hvis et par andre medlemmer ville gøre det samme, er min grund til jeres rådighed [Wink]

Og så har jeg en rigtig god grund til at lave en bålplads ved søen [Smile]

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead
Great Dane

Svar
#6
vi kan også bare mødes i M@X`s nye lejlighed[Big Grin]
super ide med stumpe marked
aleksander
Born to HUNT forced to work
Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by Sandersen

Hej,

Kun det være en idé at lave en slags "Stumpemarked" engang, hvor VTF medlemmer kunne mødes i eksempelvis et forsamlingshus el. lign.
Her kunne der så købes, byttes og sælges div effekter indenfor vores kære hobby.
Måske kunne der arrangeres en pølse m. brød samt en kop øl?

Mvh.
Søren



Så kan et evt. overskud bruges til den "Blaserblasting" som aldrig er blevet til noget

Penge er ikke noget værd før de bliver brugt!!
Svar
#8
Fremtastisk idé [8D] Lige rundt om hjørnet ligger der faktisk et pænt stort forsamlingshus m. køkken und alles som kan lejes for ca. 1500,- for en hel weekend. Det er beliggende på..tja..hvad kalder man det.. østfyn, ca. 10 km. fra Nyborg ???

Mvh Takleberry

.[Image: sporter-1.jpg]

************************KAMPEN ER SLUT - EN KÆMPE ER FALDET**************************
Svar
#9
Dueh-tackle.... Ligger omtalte forsamlingshus ikke temmeligt tæt på det sted hvor du burde være på bukkejagt lige nu-hvis du altså snart skal ha' ham på krogen....[?][?][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][B)]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#10
Citat:quote:

Originally posted by ULG

Dueh-tackle.... Ligger omtalte forsamlingshus ikke temmeligt tæt på det sted hvor du burde være på bukkejagt lige nu-hvis du altså snart skal ha' ham på krogen....[?][?][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][B)]

Hilsen Ulrik



Du skal bare træde i det [xx(][Wink] Jo jeg burde sidde i nærheden af det ski.. forsamlingshus og skyde den ski.. buk, men jeg er "grounded" i aften - du ved min kone kan godt være en ret bestemt kvinde [:0] (Vist nok noget med lidt for mange vagter osv osv... det sædvanlige kvindefnidder [Wink] In order to protect the writer of this message, it will selfdestruct in 5 sec. [Big Grin][8D][Wink]

Takle....

.[Image: sporter-1.jpg]

************************KAMPEN ER SLUT - EN KÆMPE ER FALDET**************************
Svar
#11
[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Go´idé med et stumpemarked iøvrigt[Smile]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#12
Tror virkelig det kunne trække folk af gårde med sådan et arrangement. Evt med mulighed for at mødes aftenen før til en "skummer" eller 3...[Wink][Big Grin]

"Uanset hvad jeg foretager mig..ville jeg hellere have været afsted med riffel eller fluestang "

"Uanset hvad jeg foretager mig..ville jeg hellere sidde i min Anas Acuta eller være afsted med min riffel"
Svar
#13
Tackleberry

Gider du spørge forsamlingshusadministratorerne om stedet evt. kunne lejes weekenden den 20-21. september i år?

Så kunne vi lave stumpemarked lørdag fra klokken 10-18 .... og officielt VTF-træf med 5-års jubilæumsfest fra klokken 19. Om søndagen kunne vi rydde og spule....

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#14
Nema probleme - Det skal jeg nok. Hvis det har interesse kunne jeg jo finde ud af, nøjagtigt hvor store lokalerne er, evt. med lidt billeder osv osv hvis det havde interesse.

Uanset hvad så forespørger jeg mht. datoen og reserverer hvis muligt (Det er nemlig gratis [Big Grin])

Mvh Takleberry

.[Image: sporter-1.jpg]

************************KAMPEN ER SLUT - EN KÆMPE ER FALDET**************************
Svar
#15
Hvorfor ikke være lidt praktiske og holde det dagen efter en DRALF-skydning.

Så er der fest om aftenen i skrabesamlingshuset, og dagen efter kan man se hvad man har brug for til næste projekt, patroner, hylstre, hovedpinepiller osv. [:I]

Maden kan vi bestille, eller måske Tackles bedre halvdel vil tjene til hans næste kikkert, ved at lave noget ganekræs. [Big Grin]

K&B Clax [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Det er bedre at være kompleks, end at lide af dem ...

Man behøver ikke være tosset for at være her, men det hjælper ...
K&B Claxel Wink




Svar
#16
Nu er der sgu noget der tar' form...!!!!![Big Grin]

Nu mangler vi bare noget Mammutsnabel og nogle Vildsvinebøffer.....!!!!!!
Svar
#17
Citat:quote:

Originally posted by Claxel


Maden kan vi bestille, eller måske Tackles bedre halvdel vil tjene til hans næste kikkert, ved at lave noget ganekræs. [Big Grin]

K&B Clax [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Det er bedre at være kompleks, end at lide af dem ...

Man behøver ikke være tosset for at være her, men det hjælper ...




Tackle har læst det op for mig som du har skrevet ang. det der dralf stumpemarked (jo jeg kan godt selv læse [Wink] ) så derfor er det bestemmeren der svarer og ikke tackle.....

Ja det kunne du li´ [Big Grin] altså nu er det jo sådan at jeg jo er kendt for min gode madlavning så selvfølgelig vil jeg gerne lave lidt ganekræs til jer [:p] prisen kan vi altid snakke om, men du kan være helt sikker på at pengene IKKE går til Tackle´s nye kikkert..... næ et par nye støvler har jeg vist mere brug for [8D]

Lad mig høre hvad i alle bliver enige om.

Mvh

Bestemmeren alias hjemmestyret alias ØKH (øverst kommanderende i huset)

.[Image: sporter-1.jpg]

************************KAMPEN ER SLUT - EN KÆMPE ER FALDET**************************
Svar
#18
Ydrrrk - Kvinder på VTF [:0]

[Big Grin]

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead
Great Dane

Svar
#19
Dårlig dato HØGH.....

Der er flere formænd udkommanderet på jagt[B)]

/Gammeltoft
Shoot low, they might be crawling !!!!
"Boltlift forever......"
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#20
Datoen er vel ikke endeligt fastlagt

Kan vi leje os ind på Langelandsbanen - eller måske en skydebane nærmere det pågældende forsamlingshus en lørdag formiddag? Claxels forslag lyder jo besnærende....

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)