Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
vekselsystem M56A
#1
Det kan jo nok ikke lade sig gøre og ideén er jo nok lidt skør; men når jeg nu alligevel er "gift med"[}Smile] den M56A i .358 NM, så kunne det da være sjovt, at lave den unik med en ekstra pibe i et kaliber baseret på .358/.458 hylster, f.eks .416 taylor eller .425 express, nogen ideér ? eller kan det bare ikke lade sig gøre, hvis ikke der er nogen her der har en idé til hvordan, ja så kan det jo nok ikke lade sig gøre[Big Grin]
Svar
#2
Møjn do !!!
Åldt ka la sej gøe, venn en vel betaal fort.
Søren
"Once upon a time in the West"
Svar
#3
Mojn i to, ja jeg har læst den artikel; men de er lidt bekymrede for gastrykket, da der ikke foreligger godkendelse fra CIP. jeg har fundet en del info som ser godt ud omkring .416 taylor men ikke ret meget omkring .425 express som jo bruger samme kugledia. som .404 jeffrey, altså .423; men der nok større udvalg i .416 kugler. har nogen af jer prøvet at skyde med en .416 taylor? hvordan er den i forhold til .416 rigby og .358 norma med en .310 grains kugle.
Og hvem mon kan svare på om det kan lade sig gøre at lave et vekselsystem, hvilket jeg tvivler på grundet gastrykket. Lad mig høre lidt mere om dit projekt buskruit [:p]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)