Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Where,s Max...Oh.. I,m early
#1
Her i Bismarck,ND hos Fairfield Inn..nu 13.20 hrs. Max,s flytte ankomst 21.30hrs i dag. Om Hotel computer igen...

senere [Big Grin][Wink]....Eric
Soldt all my guns...I'm entering priesthood..:-))
Svar
#2
If the DWD seemed a bit confused on arrival and talked about jetlag, it`s just a sorry excuse[8D], he won`t admit it, but it`s aging[}Smile].
Just fill him up with canadian whisky and put him to bed[B)],a dwarf in his age needs a lot of sleeping[}Smile][Big Grin]
Tillykke med fødselsdagen M@X og rigtig god tur[Big Grin]

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Det er muligt at jeg har alle de våben jeg behøver, men jeg har ikke alle de våben jeg ønsker.
Svar
#3
Så så

Nu skal i være gode ved M@x- kender ham godtnok ike, men ud fra div fotos, må det også være en skræmmende tur. Tænk jer at skulle jage vildt, som stående på bagbenene, kan se ham direkte i øjnene[Big Grin]
Tillykke herfra

K&B

Michael
Svar
#4
Citat:quote:

Tænk jer at skulle jage vildt, som stående på bagbenene, kan se ham direkte i øjnene[Big Grin]



Er det unger?

.....nu også ejer af en 9,3x62 :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#5
Naa drenge!! I hygger jer nok naa "Dvaergen" er ude.[Big Grin]

Nej Kima, jeg har ikke faaet jetset. Jeg sov fra det hele [|)][|)][|)][|)] og det gjorde KLM bagage afdelingen osse. De glemte min riffel i Amsterdam. Jeg fandt ud af det i Minneapolis da den ikke dukkede op paa baandet, men da Eric hentede mig i Bismarck kom den alligevel. Den havde indhentet mig da jeg ventede 5 timer i Minneapolis.
Nu har vi spist nybagte vafler og er paa vej hen i Scheels Outdoor shop, hvor vi lige skal se om de har noget jeg kan give mig selv i fodselsdagsgave.PS: Kima! Du faar halen paa slibestenen naar jeg kommer hjem.[Big Grin][Wink][8D]

--
mvh M@X.
DRALF - opfinder af den
originale -

[Image: wardwarf-1.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#6
Tillykke med dagen, W@rDw@rf-M@x

Gid du må finde et par røjsere, der ikke er for lange i skaftet ...

Hils Eric, og så må i to tossede south-paws, ha' en forrygende tur efter PD'er ...

K&B Clax [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Det er bedre at være kompleks, end at lide af dem ...

Man behøver ikke være tosset for at være her, men det hjælper ...
K&B Claxel Wink




Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by M@X

Naa drenge!! I hygger jer nok naa "Dvaergen" er ude.[Big Grin]
Jeps[Big Grin]
Nej Kima, jeg har ikke faaet jetset. Jeg sov fra det hele [|)][|)][|)][|)]
Det var jo det jeg sagde[^],dværge i din alder behøver meget søvn[}Smile][Big Grin]
og det gjorde KLM bagage afdelingen osse. De glemte min riffel i Amsterdam. Jeg fandt ud af det i Minneapolis da den ikke dukkede op paa baandet, men da Eric hentede mig i Bismarck kom den alligevel. Den havde indhentet mig da jeg ventede 5 timer i Minneapolis.
Der var du nervøs en kort overgang,eller hva?
Nu har vi spist nybagte vafler og er paa vej hen i Scheels Outdoor shop, hvor vi lige skal se om de har noget jeg kan give mig selv i fodselsdagsgave.
Så er du jo sikker på at få noget du ønsker dig[^]
PS: Kima! Du faar halen paa slibestenen naar jeg kommer hjem.[Big Grin][Wink][8D]
Hmm, Danske Krigsdværge bliver åbenbart "stive" af nybagte vafler, eller fik i whisky til[?], det kan jo ikke skyldes ungdommeligt overmod[Wink][Big Grin]

--
mvh M@X.
DRALF - opfinder af den
originale -

[Image: wardwarf-1.jpg]



[Image: dralflogoKim1.jpg]
Det er muligt at jeg har alle de våben jeg behøver, men jeg har ikke alle de våben jeg ønsker.
Svar
#8
Tæløk!!! [Big Grin]

Hvor gammel bliver du...... 65?

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by Høgh

Tæløk!!! [Big Grin]

Hvor gammel bliver du...... 65?

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.



Duuu Skaanepip. Jeg var lige nede hos den lokale vaabenpusher og han havde 4 eller 5 Weatherby rifler staaende af de der grimme med indlaeg i skaeftet som du havde til salg en overgang. De var ret billige - noget med 1000$ og derunder.

Min alder???? Det er noget med at Eric og jeg skal jage i "the lower 49ers" Got that?

--
mvh M@X.
DRALF - opfinder af den
originale -

[Image: wardwarf-1.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#10
DWD@

Har dine P-dogs allerede skræmt dig så meget at du er nød til at gemme dig bag computerskærmen? De er jo nok også lidt store til dig [8)]

Og så teløk te daj [Smile]

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead
Great Dane

Svar
#11
osse et tillykke fra Djurs.

ps. måtte I løbe tør for ammo

mvh
Strom
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#12
Også et tilølke her fra Sønderborg. Brug nu ikke for mange penge på kugler derovre. Vi er mange tørstige sjæle der venter med glæde, på din hjemkomst[Big Grin]

mvh Don Bums

[Image: snipertarget.jpg]
mvh Don Bums

Svar
#13
stort tillykke M@X. håber du får nedlagt masser PD[}Smile]. sammen med Eric.
ellers må i ned til nærmeste shooting club, og prøve en 500S&W Magnum[Big Grin][Big Grin]
vi ses når du kommer hjem
mvh Aleksander
Born to HUNT forced to work
Svar
#14
De bedste ønsker hefra også!

[Image: lagkage.gif]

Buba

Så længe der er Blasere, er der underholdning.
WWW://bubajagt.dk
/Buba

Dubravko

Svar
#15
Citat:quote:

Min alder???? Det er noget med at Eric og jeg skal jage i "the lower 49ers" Got that?


Det er ikke meget vi hører til dem, enten er det laangt ude, de er faret vild, har rå mængder af ammu eller Eric har travlt med at finde en gave han ønsker sig.
Tillykke med fødselsdagen Eric[Big Grin]

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Det er muligt at jeg har alle de våben jeg behøver, men jeg har ikke alle de våben jeg ønsker.
Svar
#16
og i er sikker på at de ikke er taget til Brokeback Mountain.[:I][Wink][}Smile][Big Grin][Big Grin]
forsinket tillykke med dagen max

Hilsen:
Bøssemager Hatting
http://www.ahlarsen.dk

Be aware of the man with only "one" riffel
man er vel jysk
Mvh. Hatting
Custom Metalsmith
http://www.gunsmith.dk 
http://www.dkbullets.dk
Svar
#17
Tillykke til Eric [Smile]

Jeg glæder mig til at høre om turen med de to bøssevenner [:I]

Mvh.
Lars/Great Dane
Great Dane

Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)