Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jagtbutikker i sydsverige.
#1
Skal fra Ystad til Gôteborg i forbindelse med ferie, er der nogle gode jagtbutikker beliggende på den strækning som er et besøg værd.

[Image: modibuk07.jpg]

+GONE2HUNT+


+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.



NU MED DÆMPER
Svar
#2
Torsbo - men lidt af en omvej ... men en meget stor butik

men eller smid den her i din gps
http://www.gratispoi.dk/infusions/pro_do...hp?did=408

Her er 168 Svenske forretninger der sælger jagtudstyr af forskellig art,de ligger fra Ystad i syd til Kiruna i Nord
Poi'en er i - ov2,asc,dsc,gpx

"Det eneste, der er kedeligere end at l�re ting udenad, er at h�re, hvad andre har l�rt udenad"

[Image: topp_sommar.gif]
Svar
#3
Hvad med Göteborg, fik de ikke en stor jagtbutik. Der var nogle annoncer i Vapentidningen for et par år siden, om at de søgte medarbejdere til ny butik.
I didn't come this far to miss!
Svar
#4
Hej!

Vapex http://www.vapex.se ligger lige syd for Malmö. Deres butik var måske et besøg værd.

mvh Lars

"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar
#5
Vil bare lige nævne at Vapex kun har 2 Kvm "butik" det er næsten kun ren postordre, man kan kun kigge på en skranke fyldt med postpakker, eller sådan har det ihvertfald været de 2 gange jeg har været der.

Just my 2 cents

Vh
Morten
Vh
Morten

Jeg lider ikke af sindssyge... Jeg nyder det faktisk.
Svar
#6
brug nu bare den POI - så kan du planlægge en hel rute med jagtforretninger :-)

"Det eneste, der er kedeligere end at lære ting udenad, er at høre, hvad andre har lært udenad"

[Image: topp_sommar.gif]
Svar
#7
det vil jeg gøre, tak for linket[Smile]

[Image: modibuk07.jpg]

+GONE2HUNT+


+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.



NU MED DÆMPER
Svar
#8
Hej Tonny
Jeg kan anbefale at du lægger turen forbi Vilsvinebutiken der ligger i Ørkelljunga. En butik med mange tig på lager

petoni

"Det er bedre med en krage i sigtet,end en skade i sengen"
Per Tolstrup Nielsen  
Svar
#9
kan se at den der vapex. se er lidt dyr med kikkerter
feks koster en leupold mark4 3 gange så meget som hos opticzone fra USA.... selv om den bliver taget i tolden vil jeg mene at det er halv pris på den anden side af den store dam

Mvh. Kim
med venlig hilsen
Kim
Svar
#10
Citat:quote:

Originally posted by Lars M. L.

Hej!

Vapex http://www.vapex.se ligger lige syd for Malmö. Deres butik var måske et besøg værd.

mvh Lars

"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"



men man kan vel handle der????

Hatting er min våbenguru

Nu også Olie-Sheik
Hatting er min våbenguru

Nu også Olie-Sheik
Svar
#11
Citat:quote:

Originally posted by lynge

Citat:quote:

Originally posted by Lars M. L.

Hej!

Vapex http://www.vapex.se ligger lige syd for Malmö. Deres butik var måske et besøg værd.

mvh Lars

"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"



men man kan vel handle der????

Hatting er min våbenguru

Nu også Olie-Sheik




?? kan man handle der[?] i forretningen på de 2 m2

Hatting er min våbenguru

Nu også Olie-Sheik
Hatting er min våbenguru

Nu også Olie-Sheik
Svar
#12
@Lynge

Ja selvfølgeligt kan man handle der. men det er en rigtig god ide lige at maile eller ringe om de har det man skal ha, for især deres ammo. har de ikke altid på lager.

Men det er ikke lige et sted man tager hen for at "ose".

Vh
Morten
Vh
Morten

Jeg lider ikke af sindssyge... Jeg nyder det faktisk.
Svar
#13
Citat:quote:

Originally posted by Lars M. L.

Hej!

Vapex http://www.vapex.se ligger lige syd for Malmö. Deres butik var måske et besøg værd.

mvh Lars

"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"



Jeg sidder her og får fornemmelsen af at du ikke har været på besøg hos Vapex. Det er en postordre-butik, så med mindre man kommer for at hente noget man har bestilt så er der ikke meget at komme efter. Det er flinke mennesker og med lidt held kan de sikkert også finde en broncebørste til dig hvis det ikke er alt for opskure en kaliber du skal bruge.

Når det er sagt så vil jeg skynde mig at sige at jeg sætter STOR pris på Vapex, og efterhånden køber 95 % at det jeg skal bruge hos dem - når vi snakker om ting til genladning.
Mvh.

Yeti
Svar
#14
Citat:quote:

Originally posted by yeti

Citat:quote:

Originally posted by Lars M. L.

Hej!

Vapex http://www.vapex.se ligger lige syd for Malmö. Deres butik var måske et besøg værd.

mvh Lars

"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"



Jeg sidder her og får fornemmelsen af at du ikke har været på besøg hos Vapex. Det er en postordre-butik, så med mindre man kommer for at hente noget man har bestilt så er der ikke meget at komme efter. Det er flinke mennesker og med lidt held kan de sikkert også finde en broncebørste til dig hvis det ikke er alt for opskure en kaliber du skal bruge.

Når det er sagt så vil jeg skynde mig at sige at jeg sætter STOR pris på Vapex, og efterhånden køber 95 % at det jeg skal bruge hos dem - når vi snakker om ting til genladning.



Lad mig straks meddele, at jeg ikke har været på besøg hos Vapex. På deres hjemmeside angiver de både en postboxadresse og en butiksadresse. Derfor antog jeg, at "deres butik var måske et besøg værd." Det lader åbenbart ikke til at være tilfældet...

mvh Lars

"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar
#15
Jeg var forbi Vapex så sent som i går for at hente lidt stumper.

For de nysgerrige så var det: TBBC i .224, et par hylsterholdere, en halssmøringsbørste til 9,3, 100 tomme 22-250 norma hylstere og et Hornady Annealing Kit.
Mvh.

Yeti
Svar
#16
Nåede kun JG jakt i sävedalen, men de havde superlube fedt og en enkelt beklædningsgenstand og så det årskatalog fra 2007 som jeg ikke havde, så det var ok, jeg så desuden at Jaktia havde en butik lidt før Göteborg, men en enorm kø pga. vejarbejde afholdt mig fra et besøg. Men den vil jeg dog checke ud senere.

[Image: modibuk07.jpg]

+GONE2HUNT+


+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.



NU MED DÆMPER
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)