Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fodertønder
#1
Kære venner,

Når man engang i mellem bevæger sig rundt i det ganske Danske land ser man ofte en BLÅ plastic fodertønde stå i alt sin farvepragt og skrige til omgivelserne. Uden at der skal gå alt for meget "Morten Korch" i det, så synes jeg at en jægers tilstedeværelse i naturen gerne må falde i med omgivelserne (selvfølgelig bortset fra orange kasket eller lign. når sikkerheden kræver det). Vedr. de "skrigende blå" fodertønder har jeg selv forsøgt at løse problemet ved at købe en spand billig træbeskyttelse i farven "grøn umbra",og male tønden med det, farven hænger godt ved tønden og efter en uges tid er stanken af træbeskyttelse næsten væk. Efter den omgang falder tønden godt i med omgivelserne - og selv om tønden er grøn kan vildtet godt finde den [Big Grin]

Venligst, Masterbuck.
Svar
#2
Citat:quote:

Originally posted by Masterbuck

Kære venner,

Når man engang i mellem bevæger sig rundt i det ganske Danske land ser man ofte en BLÅ plastic fodertønde stå i alt sin farvepragt og skrige til omgivelserne. Uden at der skal gå alt for meget "Morten Korch" i det, så synes jeg at en jægers tilstedeværelse i naturen gerne må falde i med omgivelserne (selvfølgelig bortset fra orange kasket eller lign. når sikkerheden kræver det). Vedr. de "skrigende blå" fodertønder har jeg selv forsøgt at løse problemet ved at købe en spand billig træbeskyttelse i farven "grøn umbra",og male tønden med det, farven hænger godt ved tønden og efter en uges tid er stanken af træbeskyttelse næsten væk. Efter den omgang falder tønden godt i med omgivelserne - og selv om tønden er grøn kan vildtet godt finde den [Big Grin]

Venligst, Masterbuck.



Gæt hvad jeg har stående [:o)][:I]

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead
Great Dane

Svar
#3
Citat:quote:

Vedr. de "skrigende blå" fodertønder har jeg selv forsøgt at løse problemet ved at købe en spand billig træbeskyttelse i farven "grøn umbra",og male tønden med det, farven hænger godt ved tønden og efter en uges tid er stanken af træbeskyttelse næsten væk. Efter den omgang falder tønden godt i med omgivelserne - og selv om tønden er grøn kan vildtet godt finde den

Venligst, Masterbuck.



Problemet opstår da først når de er tomme og man ikke selv kan finde dem[xx(][:o)][Wink]

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Det er muligt at jeg har alle de våben jeg behøver, men jeg har ikke alle de våben jeg ønsker.
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by Masterbuck
Vedr. de "skrigende blå" fodertønder har jeg selv forsøgt at løse problemet ved at købe en spand billig træbeskyttelse i farven "grøn umbra",og male tønden med det, farven hænger godt ved tønden og efter en uges tid er stanken af træbeskyttelse næsten væk. Efter den omgang falder tønden godt i med omgivelserne - og selv om tønden er grøn kan vildtet godt finde den [Big Grin]

Venligst, Masterbuck.



Nemlig ja[Smile]

Det samme gør sig gældende for diverse stiger og hochstande som "skriger langt væk" når de står i deres lyse "træbeskyttelsesgrønne" farve.

Efter at vi havde malet én hochstand i konsortiet for nogle år siden, ringede der et medlem og spurgte om "vi havde flyttet hochstanden". Han holdt på skovvejen og kunne ikke se den fra bilen.

mvh
Korthår
Svar
#5
De fåes nu også i sort til samme pris

KR

Heller komme galt afsted end, slet ikke afsted
If you pay with penuts.

You only get monkeys
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by kim richter

De fåes nu også i sort til samme pris

KR

Heller komme galt afsted end, slet ikke afsted



Nå ja, hvis man har så mange overflødige penge så man ligefrem ønsker at betale for dem kan man sikkert få dem i alle farver[:o)]

Venligst, Masterbuck
Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by Kima

Citat:quote:

Vedr. de "skrigende blå" fodertønder har jeg selv forsøgt at løse problemet ved at købe en spand billig træbeskyttelse i farven "grøn umbra",og male tønden med det, farven hænger godt ved tønden og efter en uges tid er stanken af træbeskyttelse næsten væk. Efter den omgang falder tønden godt i med omgivelserne - og selv om tønden er grøn kan vildtet godt finde den

Venligst, Masterbuck.



Problemet opstår da først når de er tomme og man ikke selv kan finde dem[xx(][:o)][Wink]

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Det er muligt at jeg har alle de våben jeg behøver, men jeg har ikke alle de våben jeg ønsker.

Det kan jeg da ikke forstå??? man siger da at tomme tønder buldrer mest, men du har måske skudt din hørelse ud [Big Grin]

Venligst, Masterbuck.


Svar
#8
Citat:quote:

Det kan jeg da ikke forstå??? man siger da at tomme tønder buldrer mest, men du har måske skudt din hørelse ud

Venligst, Masterbuck


Jojo, men jeg skal jo finde dem for at få dem til at buldre[:I]
mht. hørelse, jeg er ihvertfald rimelig døv hvis stemmen er feminim, siger konen[Wink]

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Det er muligt at jeg har alle de våben jeg behøver, men jeg har ikke alle de våben jeg ønsker.
Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by Kima

Citat:quote:

Det kan jeg da ikke forstå??? man siger da at tomme tønder buldrer mest, men du har måske skudt din hørelse ud

Venligst, Masterbuck


Jojo, men jeg skal jo finde dem for at få dem til at buldre[:I]
mht. hørelse, jeg er ihvertfald rimelig døv hvis stemmen er feminim, siger konen[Wink]
Hvis konen er et problem så giv hende en omgang "grøn umbra", så kan du heller ikke finde hende [}Smile]

Venligst, Masterbuck.
[Image: dralflogoKim1.jpg]
Det er muligt at jeg har alle de våben jeg behøver, men jeg har ikke alle de våben jeg ønsker.


Svar
#10
Citat:quote:

Originally posted by Masterbuck

Citat:quote:

Originally posted by kim richter

De fåes nu også i sort til samme pris

KR

Heller komme galt afsted end, slet ikke afsted



Nå ja, hvis man har så mange overflødige penge så man ligefrem ønsker at betale for dem kan man sikkert få dem i alle farver[:o)]

Der hvor du nu få dem gratis kan vel så bare brug sorte så er dit problem løst[Big Grin]
Venligst, Masterbuck



Heller komme galt afsted end, slet ikke afsted
If you pay with penuts.

You only get monkeys
Svar
#11
Citat:quote:

Originally posted by Masterbuck

Citat:quote:

Originally posted by kim richter

De fåes nu også i sort til samme pris

KR

Heller komme galt afsted end, slet ikke afsted



Nå ja, hvis man har så mange overflødige penge så man ligefrem ønsker at betale for dem kan man sikkert få dem i alle farver[:o)]

Der hvor du nu få dem gratis kan vel så bare brug sorte så er dit problem løst[Big Grin]

KR

Venligst, Masterbuck



Heller komme galt afsted end, slet ikke afsted
If you pay with penuts.

You only get monkeys
Svar
#12
Citat:quote:

Originally posted by kim richter

Citat:quote:

Originally posted by Masterbuck

Citat:quote:

Originally posted by kim richter

De fåes nu også i sort til samme pris

KR

Heller komme galt afsted end, slet ikke afsted



Nå ja, hvis man har så mange overflødige penge så man ligefrem ønsker at betale for dem kan man sikkert få dem i alle farver[:o)]

Der hvor du nu få dem gratis kan vel så bare brug sorte så er dit problem løst[Big Grin]

Hvor er jeg dog dum, du har jo fuldstændig ret. Næste gang vil jeg bede fabrikschefen på den virksomhed som er så venlig at stille gratis tønder til side til mig, om at bestille deres produkter hjem i camouflage-farvede tønder, og nu hvor vi alligevel er i gang så vil jeg bede dem om at levere tønderne på min bopæl - fyldt med hvede. Jeg takker mange gange for det gode råd [:o)]

Venligst, Masterbuck.
KR

Venligst, Masterbuck



Heller komme galt afsted end, slet ikke afsted


Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)