Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Præriehund billeder fra sidste uge
#1
Her er 5 eller 6 billeder fra sidste uge...med Max i Montana..mere til komme snart. Max har mange-mange billeder også.

mvh...Eric

[Image: 2libl9j.jpg]

[Image: vdcm7n.jpg]

[Image: 2liwg92.jpg]

[Image: qso7if.jpg]

[Image: 10o4p78.jpg]

[Image: 314cq6x.jpg]

[Image: 2vdi5ck.jpg]
Soldt all my guns...I'm entering priesthood..:-))
Svar
#2
Hej Eric.

FØJ !!! Kan du ikke bede MAX om at bære lange benklæder hele tiden .

Det er da noget af et par "Stikkelsbær ben" den mand har .

mvh.
Trolle
Svar
#3
det er hans lange benklæder. Benene er bare blevet længere under naturbadning i Sverige [Big Grin]

Ser ellers ud til at være en hyggelig tur, der kommer forhåbentlig flere billeder og nogle historirer her på site senere ?

Venlig hilsen Lasse
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by LasseScout

Ser ellers ud til at være en hyggelig tur, der kommer forhåbentlig flere billeder og nogle historirer her på site senere ?



Hej Lasse..........jeg skal have Max fortælle vore tur histori med fotos om hans erfaringer i Montana og Dakotas,han skal have mange historir til fortælle folk/venner her på VTF sitet hvornår ankomming hjemme.[Big Grin][Big Grin]

jeg fik et størt gang der ,men fik charterfiskeri denne uge...så jeg komme hjemme om søndag 20-7-08

mvh...Eric
Soldt all my guns...I'm entering priesthood..:-))
Svar
#5
Aye Eric
Where did you go in SD and MO?
did you go to VHA headquarters in Pierre SD?
Hogmeister
Hogmeister
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by hogmeister

Aye Eric
Where did you go in SD and MO?
did you go to VHA headquarters in Pierre SD?
Hogmeister



Hej Hogmeister

Max and I were in the Jordan-Winnett area of Montana for 5 days. We then traveled to Sturgis -Rapid City, SD area as Max wanted to stop at Dakota Arms and several other gunshops.
We did not get to VHA headquarters i Pierre SD.
I came home on Sunday do to work but Max is out west until sunday.He called yesterday to let me know he shot a Coyote and more Prairie dogs south of Rapid City SD
He took many pictures of our travels and experiences to places like the Winnett,MT Cowboy bar and Max shooting a rattle snake in one of the dogtowns we were in. Also we saw a big- big bobkat[:0] in the back country(Missouri river breaks) north of Jordan,MT.

We shot somewhere around 550 to 580 PDs,,Max shot at least 350 to 400 PDs.[^][^]

mvh...Eric
Soldt all my guns...I'm entering priesthood..:-))
Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by Trolle

Hej Eric.

FØJ !!! Kan du ikke bede MAX om at bære lange benklæder hele tiden .

Det er da noget af et par "Stikkelsbær ben" den mand har .

mvh.
Trolle



Det er ikke benene, det er wardwarfens stylter ...

K&B Clax [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Det er bedre at være kompleks, end at lide af dem ...

Man behøver ikke være tosset for at være her, men det hjælper ...
K&B Claxel Wink




Svar
#8
Aye Eric

Max's goose is cooked now! He will for sure return for more and more in the future. If this is his first trip here, he will have loved the prarie and the unlimited shooting opportunities. I am looking forward to se his postings on the subject. I hope he avoided the chiggers, or he'l be one hell of a sorry bugger till it clears up. Never wear shorts on the prarie!!!
Hogmeister
Hogmeister
Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by hogmeister

Aye Eric

Max's goose is cooked now! He will for sure return for more and more in the future. If this is his first trip here, he will have loved the prarie and the unlimited shooting opportunities. I am looking forward to se his postings on the subject. I hope he avoided the chiggers, or he'l be one hell of a sorry bugger till it clears up. Never wear shorts on the prarie!!!
Hogmeister



Jep...I think Max is hooked. He told me he shot 55 PDs i one spot while shooting prone on one of our 1st dogtowns we shot.
We saw many muledeer buks and Pronghorn antelope( Speed goats [Big Grin]) i our travels...shot a couple of Badgers i one dogtown. Riffel barrels were hot for several days..[}Smile][:p][Wink][Big Grin]

mvh...Eric
Soldt all my guns...I'm entering priesthood..:-))
Svar
#10
He's gonna have chiggers for sure shooting prone on the prarie.
hogmeister
Hogmeister
Svar
#11
Lidt video fra PD skyde i Montana...mellem Winnett og Roundup,MT

http://www.youtube.com/watch?v=TfpS9ffN_cM

Lidt mere video.....2nd dag ...Max skydning fra skydningbord..lave kun for os venstrehåndet skyder osse...[Big Grin][Big Grin]

http://www.youtube.com/watch?v=GfxRd0BfVoU
Soldt all my guns...I'm entering priesthood..:-))
Svar
#12
mere billeder fra Montana tur.....

[Image: 14tlkky.jpg]

[Image: 29uyhrk.jpg]

[Image: 160pxxd.jpg]

Fort Peck søen i baggrund om 1st foto.

PD town ...syd af Winnett,MT...2nd foto

3rd foto...stor-stor dogtown...måske et kilometer i størrelse eller så
Soldt all my guns...I'm entering priesthood..:-))
Svar
#13
Hvornaar kommer MAX tilbage til DK?
Hogmeister
Hogmeister
Svar
#14
Citat:quote:

Originally posted by hogmeister

He's gonna have chiggers for sure shooting prone on the prarie.
hogmeister



What´s "chiggers"?

Best regards Anders

Jagt og riffelskydning er ikke et spørgsmål om liv eller død, det er væsentligt mere vigtigt!
Jagt og riffelskydning er ikke et spørgsmål om liv eller død, det er væsentligt mere vigtigt!
Svar
#15
Chiggers er ganske smaa mider eller lopper, nogen kalder dem ogsaa no see em's, for de er saa smaa at man aldrig ser dem. De bider lige der hvor man sveder mest langs baltelinien, sokke linien og paa kvinder lige under BHen. Man marker det ikke. De lagger deres ag der og de lever af enzymer i saaret og man opdager det forst ca 4 dage senere og saa klor det til man kan blive vanvid.
Min kone og jeg havde dem engang vi skod prariehunde, og mellem os talte vi over 280 bid paa vores kroppe og vi fik ingen sovn i et par dage. De er ganske uudholdelige.
Hogmeister
Hogmeister
Svar
#16
Citat:quote:

Originally posted by hogmeister

Hvornaar kommer MAX tilbage til DK?
Hogmeister



Hogmeister......Max ankommst bage hjemme om 28-7-08 ...jeg er sikker han have meget til at fangst op om der i DK....hjemme,værk etc..[Wink][Smile]
Soldt all my guns...I'm entering priesthood..:-))
Svar
#17
Citat:quote:

Originally posted by hogmeister

Hvornaar kommer MAX tilbage til DK?
Hogmeister



Han har tilsyneladende fået indrejsetilladelse[:I] Ihvertfald var han ude hos mig igår, men han har ingen internet for tiden,[xx(] derfor har vi nok ikke hørt noget fra ham.[Wink]
Når han starter på arbejde eller får sin egen opkobling igang igen slipper vi nok ikke for en længere beretning[Big Grin][Big Grin]

MVH
Mugge
MVH
Mugge

Svar
#18
Naah ja, men til den tid er det jo saa bleven til gammel hat.
hogmeister
Hogmeister
Svar
#19
M@X!

Får vi en rejseberetning fra din tur "over there"?

mvh Lars

"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar
#20
Jeg er i fuld gang med at skrive på sagen. Foreløbig er jeg færdig med 4-5 sider og så er jeg kun nået til dag 3. Det tager tid at berette detaljeret om 500+ skud.[Wink]
Moderatorerne læser korrektur løbende.....

og så er der 850 billeder............

--
mvh M@X.
DRALF - opfinder af den
originale -

[Image: wardwarf-1.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)