Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Billeder
#1
Er det muligt at den kære Adm. kunne stille denne server til rådighed for oploading af billeder. Jeg oplever tit at sidde og skrive, og så tænke "her kunne jeg godt supplere med et billede som jeg har set i et andet forum" - for derefter at gå ud og søge - og så vende tilbage og konstaterer at jeg har mistet alt det jeg har lige har skrevet.
Derudover er jeg lidt (når nu jeg er igang [Smile]) frustreret over den sig omgribende anonymitets-dille - hvorfor logger folk sig på med "nicknames" - man aner jo ikke om man sidder og "taler" med en 16-årig våbenfreak eller en erfaren skytte - hvis folk her i forummet er bange for at få "tømt deres våbenskab" kan man jo blot undlade at opgive adresse og email.

"Common sense is not so common."- Voltaire
Svar
#2
Øhhh.....Il Duce!

Du brokker dig over anonymitet..Skuffende, for det er ellers nettets mest åbne forum. Ud over det må jeg fortælle dig at folk bruger et nick for en sikkerheds skyld, men egentligt tror jeg ikke det er med bagtanken om indbrud. Som i alle ved er vi nogen med nicks der alligevel er "offentlige" Jeg har da ved flere lejligheder underskrevet indlæg med Lars. Tag For eksempel nickét Knerik, samme person hedder i virkligheden Knud Erik. Det er blot en sammentrækning. Ydermere er vores høje standard med til at udelukke useriøse elementer. Så jeg tror vi fortsætter lidt endnu i samme dur. Med hensyn til server, er det på tale. Men det Jens Ulriks afdeling, vent til han kommer fra ferie.

Great Dane/Lars
Great Dane

Svar
#3
Næ næ du - ikke noget Il Duce her, der er jo netop en grund til at jeg har droppet det. Det har intet at gøre med om det er et åbent forum eller ikke (hvad du så ellers ligger i det).
En sikkerheds skyld?????? Hvis ikke det er for den grund du netop nævner; at de ikke er, hvad er det så for en sikkerhed du taler om.
Hvad de enkelte Nics er opbygget af er for så vidt ligegyldigt.
Nu er det jo ikke op til dig Lars (uanset at du er midlertidig adm.) at bestemme om folk vil bruge nicks. Mit indlæg skal ses som en opfordring til folk om at tilkendegive deres indentitet, således at vi ved hvem hinanden er - det er ganske almindelig anstændighed!
Jeg har den holdning, at hvis ikke man vil stå ved hvad man skriver, skal man lade være med at skrive.
Nicknames er ligeså "popstjernekrukket" som at fjerne "vis nummer" på sin telefon.

"Common sense is not so common."- Voltaire
Svar
#4
Nej Michael...Er ikke mid. admin! Er blot som før, nemlig moderator.

Jeg prøvede blot at give et ærligt svar, men jeg tror ikke på at du får folk til at ville give deres navne. Men blandt de faste herinde, kender vi jo hinanden per mail og ved derfor de virkelige navne og adresser. Det skyldes jo nok at folk ønsker face to face før navn tlf. og adresse opgives.I det mindste lidt komunikation, inden noget opgives. Men lad det nu bare ligge for nu, og tag det op med Jens Ulrik når han vender tilbage. Altså det med en billedserver??

G.D./Lars
Great Dane

Svar
#5
Jamen Lars, jeg vil ikke tage det med anonymiteten op med Jens. Det har aldrig været min hensigt at det var noget der skulle ske fra administrators side - hvis du har forstået det sådan, har jeg ikke udtrykt mig klart nok. Det skal ses som en opfordring til brugere af forummet. Jeg er stor tilhænger af frivillighed, også selvom det betyder at jeg ikke får min vilje.[Wink]

"Common sense is not so common."- Voltaire
Svar
#6
Lars [Image: anim_rocket.gif]det er ikke pænt af editere sin kommentar således at den efterfølgende kommentar kommer til at fremstå tåbelig.

"Common sense is not so common."- Voltaire
Svar
#7
Fair nok - men så er det jo ikke kun fristelser du ikke kan modstå [:0]

"Common sense is not so common."- Voltaire
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)