Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Psykopatidiotspasser (Hjemmekastrering)
#1
Det her er squ for sygt[Sad!][:0][xx(][Sad]

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/a...038340.ece

Mvh.
Lars/Great Dane
Great Dane

Svar
#2
han skulle selv have posen skåret af.[}Smile] sådan et møg svin[Sad!][Sad!]
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#3
Føj for satan et svin !!!
Hvad foregår der egentligt i hovedet på denne slags mennesker ? De fleste ville nok svare - ingenting. Noget må der da foregå i knolden på mishandlerne. Desværre viser det sig, at vi får flere og flere tilfælde af rigtig grov dyremishandlinger.

Svar
#4
Ja, en skam vi har en lov mod selvtægt ...

Kunne ellers godt tænke mig at være med i den VTF-gruppe, der tog hen for at besøge vedkommende.

En tynd ståltråd strammet om posen og så efter en ATV, med 10 km/t, lææææænge ...

Nåh, nej det må man jo ikke ...[V]

K&B Clax [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Det er bedre at være kompleks, end at lide af dem ...

Man behøver ikke være tosset for at være her, men det hjælper ...
K&B Claxel Wink




Svar
#5
Manden må jo være totalt syg i hovedet .... eller et fuldstændig psykopatisk røvhul (ikke at de to ting udelukker hinanden. Man må sgu da ikke håbe at han har børn, for hvad kan der så ikke ske når de bliver teenagere .....

Clax. Fremragende idé!! er du sikker på at det er HELT forbudt, eller er det bare en lille smule ulovligt??

/Stanton

Der er intet der slår "svineheld" ....... !!
/Stanton
Svar
#6
Kan kun være enig med Jer[xx(]

Men for et par år siden var jeg landbrugsmuseet på Gl. Estrup - tror jeg det hedder - på djursland.

Der var en udstilling som viste billeder af, og remedier til, at kasterere hingste i "de gode gamle dage".

Det var absolut ikke for børn og sarte sjæle (slet ikke af hankøn)[xx(]

Dengang var der absolut heller ingen bedøvelse - men tiderne skifter jo heldigvis.

mvh
Korthår
Svar
#7
Citat:quote:

[i]Originally posted by Stanton
Clax. Fremragende idé!! er du sikker på at det er HELT forbudt, eller er det bare en lille smule ulovligt??

/Stanton

Der er intet der slår "svineheld" ....... !!



Hmm, hvis han selv fører kniven er det vel ikke den mindste smule ulovligt[^]
Hvis man nu "hjalp" ham med at få posen i klemme i en skruestik og håndtaget på forunderlig vis "blev væk", gav ham en sløv kniv og ved et uheld tabte et par liter benzin og en tændstik, så må han jo træffe en beslutning[}Smile]

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Det er muligt at jeg har alle de våben jeg behøver, men jeg har ikke alle de våben jeg ønsker.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)