Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Long Island SHOOT OUT " DRALF" 2006
#1
Vel hjemme igen efter et begivenhedsrigt Døgn, med mange gode oplevelser har jeg allerede reserveret anlæget til en ny omgang hygge og samvær for Gænghætterne.

Det bliver lørdag den 29 april 2006, altså om godt et år.
mere herom når datoen nærmer sig.

De af jer der deltager i andre skydninger rundt om i landet beder jeg lige checke om der kan være sammenfald i datoerne, og så give mig besked.

I den forbindelse vil jeg takke alle deltagerne i år, for god ro og orden, det har været en fornøjelse at deltage og arrangere.

en speciel tak til "Morgenmafiaen" (synderjyskelinksmongoler, blackbird, MichaelD, Speedy) der deltog i oprydningen på banen søndag morgen.
en speciel tak til M@X, GD og Speedy for den intensive asistance i planlægninggen og rådgivningen.

Og en tak til REX fordi du gad at deltage med din udstilling, jeg håber du vil deltage næste år igen.

I skrivende stund kan jeg ikke komme på flere, med skulle nogen føle sig forbigået, så tak til dem også.

Claus the Dane
Svar
#2
Tak for et fantastisk arrangement. Glæder mig til at deltage igen.
Claus tak for en stor indsats.
mvh. Johannes
Svar
#3
jeg siger tak for et rigtigt godt arrangement... der var jo fyldt med lutter hyggelige mennesker...

til at starte med havde jeg regnet med at tage 6 skydere med... men fik mere og mere forståelsen af at der ville gå meget tid med snak...

så antallet blev reduceret til 3 skydere...

næste gang bliver det 2 skydere, men med meget mere ammo...

I'll be back!

dato'en er allerede reserveret... [Big Grin]

ventetiden er det værste... [Sad]

Reloaders have more fun...

Et æble om dagen holder Doktoren væk...
hvis du kan ramme mig!

Dr. Strangelove


Wildcatters does have more fun...

Dr. Strangelove
Svar
#4
Ørgrer mig for vildt over jeg ikke kunne være med i år...var forhindret pga fødselsdag...dejligt at datoen falder lidt anderledes næste år.. :-)

VRØVL! Kun PIGER vil have magnum... ;-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#5
Hej Claus!

Tak for et super arrangement, og for tålmodigheden med Hattings og min "ladestation" nede i hjørnet[Big Grin]

Jeg melder mig allerede til næste gang! Jeg har kun én beklagelse:

Der er da alt for længe til!! Over et År må vi gå og vansmægte[Sad]

Nå, men så får jeg måske tid til at gøre nogen DRALF projekter færdige til tiden[Wink]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#6
Hej Claus
Tak for et super arrangement,.. jeg vil gerne tilmelde mig igen til Shootout den 29/4-2006 og denne gang med overnatning.
Mvh Rigby
Skit vir die kruis op die rooineke
Svar
#7
Gutter for at skabe lidt mere rum til næste arangement
vil jeg foreslå vi lejer et telt på 400 m2 til borde med ladegrej, hylder og knager med våben, udstillinger, soveposer, ølkasser skrigende kvinder og Øl og Hornmusik til den lyse morgen.

Ja Ideerne er mange nu må vi se hvad vi så magter når dagen oprinder.

Claus the Dane
Svar
#8
Jeg vil foreslå at en frivillig indgår en aftale med "F*nden selv" og dermed sørger for at vi får bedre vejr d. 29 april.. og gerne en tør sti ned til indskydningsskiverne[8D]

Jeg har allerede et par aftaler med "bossen" så jeg kan desværre ikke hjælpe[}Smile]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#9
Hej CtD
Så er "Long Island Shoot Out 2006" kommet på http://www.dralf.dk - aktiviteter. Vi snakkes lige ved ang. redigering af siden - CD afsendes i nærmeste fremtid ![8D]
M.v.h

Speedy
speedy@dralf.dk
Selv når alle eksperter er enige, kan det tænkes, at de tager fejl!!
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)