Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Is kanon
#1
Den her er ikke for børn[Big Grin]
Is kanon

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Det er muligt at jeg har alle de våben jeg behøver, men jeg har ikke alle de våben jeg ønsker.
Svar
#2
Se..det jo god værkstedshumor :-)) 112 % i orden
Svar
#3
Hehe... Me like!

Tikka T3 - 308 Win
Bushnell 3-12 x 56 mm
/Ugelvig



What we do in life - Echoes in eternity!
Svar
#4
[:p][:p][:p]
Den børnehave kunne jeg godt falde til i
Walnut
Svar
#5
Det er da rart at se at sikkeheden er i orden[xx(]
Svar
#6
Og den er nok ikke nem at få i våbenpasset[B)]

K&B Clax [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Det er bedre at være kompleks, end at lide af dem ...

Man behøver ikke være tosset for at være her, men det hjælper ...
K&B Claxel Wink




Svar
#7
Hvis appelsinkanoner kan få lauritz betjent op på mærkerne, gad vide hvad de så siger til den på filmen [:I][}Smile][Big Grin]

Mvh.
Lars/Great Dane
Great Dane

Svar
#8
Citat:quote:

Originally posted by Great Dane

Hvis appelsinkanoner kan få lauritz betjent op på mærkerne, gad vide hvad de så siger til den på filmen [:I][}Smile][Big Grin]

Mvh.
Lars/Great Dane


Hvordan helvede får vi den ind i patruljevognen [Big Grin][Wink]

Mvh Takleberry

[Image: Takleberry-1.jpg].[Image: sporter-1.jpg]

************************Kend din ret og gør din pligt**************************
Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by Takleberry

Citat:quote:

Originally posted by Great Dane

Hvis appelsinkanoner kan få lauritz betjent op på mærkerne, gad vide hvad de så siger til den på filmen [:I][}Smile][Big Grin]

Mvh.
Lars/Great Dane


Hvordan helvede får vi den ind i patruljevognen [Big Grin][Wink]

Mvh Takleberry

[Image: Takleberry-1.jpg].[Image: sporter-1.jpg]

************************Kend din ret og gør din pligt**************************



Hej Takleberry.
Ikke noget problem[:p] Ruller skidtet hen bag patruljevognen. Sigter fra bagsmæk mod frontrude. Så skulle der med en 30kg betonklods kunne laves en tunnel til banditten[:p][:p]
For en god ordens skyld må jeg hellere tilføje, at ovenstående eksperiment er tænkt uden Lauritzer i bilen.
Mvh Walnut
Svar
#10
Citat:quote:

Originally posted by Walnut

Hej Takleberry.
Ikke noget problem[:p] Ruller skidtet hen bag patruljevognen. Sigter fra bagsmæk mod frontrude. Så skulle der med en 30kg betonklods kunne laves en tunnel til banditten[:p][:p]
Mvh Walnut



Hvorfor så ikke lave en lidt større kanon, og så skyde patruljevognen tilbage til stationen.
Så kan vi træne videre i fred og ro. [^]

[Image: store.jpg] "Hvis du ikke kan få dem store nok"
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#11
Den skal da bare monteres på taget - så er det også til at stoppe de der rambuktyve når de stikker af under dække af en pulverslukker...
Mvh.

Yeti
Svar
#12
Citat:quote:

Originally posted by yeti

Den skal da bare monteres på taget - så er det også til at stoppe de der rambuktyve når de stikker af under dække af en pulverslukker...



Se nu er vi inde på noget godt - systemet skal bare opgraderes, så der er en form for genladning, der ikke kræver at passageren skal kravle ud af bilen under kørsel [xx(] Desuden skal der monteres en "kuglebanekompensator" - sådan en horde rambuktyve der bliver torpederet af en 30 kg. betonkugle griser nok en del. Det ville derfor være rart hvis man kunne affyre kanonen i "bliv-ikke-griset-til-afstand"[Big Grin][Wink]

Idéen med at sætte kanoen bag patruljevognen og lave hul til den på den måde duer ikke - den løsning giver alt for meget træk og vi får snue [8D]

Rex din løsning virker heller ikke - du får aldrig sådan en Mondeo til at slutte tæt i løbet på kanonen......med mindre man kunne lave en "Mondeo-sabot" [Big Grin][8D]

Mvh Takleberry

[Image: Takleberry-1.jpg].[Image: sporter-1.jpg]

************************Kend din ret og gør din pligt**************************
Svar
#13
Med en mondeo som "projektil" er det sikkert heller ikke tilstrækkeligt med "kun" en 11kg´s gasflaske.. [Big Grin]

.....nu også ejer af en 9,3x62 :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#14
[Big Grin][Big Grin][Big Grin] Jeg skal trække en ø.700 under jorden i morgen.
TÆNK hvis der var et stykke for meget [Big Grin] sikken et drøn [Wink]
Er bare træt af de gratis billedsider.Nu med egen hjemmeside: http://www.bukkedage.dk
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)