Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ny powder dispenser !
#1
Har nogen af jer prøvet denne her ? eller den gamle, nogle siger de er langsomme; men er de ligeså præcise som hvis man bruger den normale automat og finjusterer med trickeleren ? for hvis den er ligeså lang tid om at veje en portion af, som det tager at putte projektil i så passer det jo meget godt[Smile]http://www.cabelas.com/cabelas/en/templates/product/standard-item.jhtml?id=0028425215502a&navAction=push&navCount=2&indexId=cat20853&podId=0028425&catalogCode=XE&parentId=&parentType=&rid=&_DARGS=%2Fcabelas%2Fen%2Fcommon%2Fcatalog%2Fitem-link.jhtml_A&_DAV=&hasJS=true
Svar
#2
Hej Jappe...[Wink]

Nej jeg har endnu ikke prøvet den, men du kan købe min Lyman 1200 Powder dispenser...1500,- (prisen er færdigpruttet)

[^]

[Image: LYM7752400.jpg]

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com

***ser...One shot - Two kills
Great Dane

Svar
#3
Hej 358jap
Jeg kender ikke den RCBS, men har en tilsvarende som GD vil sælge dig, kan kun sige den virker godt, den er lidt langsommere end kugle isætningen, så man venter ellers må man lægge en mindre arbejdsopgave ind...man kan evt. sætte farten op ved at fylde skålen med en skefuld så den kun skal lave det sidte!
Bruger mest min til prøveladninger & mindre serier![Smile]
Svar
#4
I nørder...[Big Grin] men det er sq fair nok...[Wink]

Gad vide hvor mange Nazi'er min carbine har nakket?
-------------------------------------------------

-HGHS-Corp-

Sako 75 - 30.06 m/ 6-25x56 Millett

Brno Mod.5 - 22lr m/ 4x32 VOMZ

F. Dumolin & CieLiege - 12/70 SBS.
Svar
#5
Så så GD,jeg synes da ikke jeg japper, og da slet ikke når jeg lader patroner, hvorfor vil du af med den ? er den ikke præcis nok ? og hvor præcis er den i forhold til kombinationen af automat og trickler ?[Big Grin]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)