Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Optrækning af netskæring med donerede jern
#1
Jeg er faktisk i besiddelse af flere V-edge cuttere og flere Pointer long fine, som kan bruges til at opfriske netskæringer med. Jeg vil gerne sætte et sæt i omløb, så man kan prøve, ifald man skulle have fået appetit på aktiviteten. Man bedes venligst selv undersøge om ens egne netskæringer falder indenfor "normaltområdet", så jeg ikke får sagsmål på halsen! Man prøver forsigtigt, for at finde ud af om man har 90 graders vinkel. Jeg forestiller mig, at jeg sætter det hele i gang med en lille pakke til Halvautomat, hvis han stadig har lyst. Han forpligter sig så til at videresende, når han er færdig, og der bliver spurgt på jernene.Han forpligter sig ligeledes til at sætte mit navn på skæfterne[Big Grin].Denne Topic kan bruges til at berette om resultaterne af anstrengelserne og til at spørge på, hvor de to stk. værktøj befinder sig.Det kan på et tidspunkt blive nødvendigt at udskifte hovederne på jernene[:I], men det må vi finde en løsning på senere.God fornøjelse[Smile]
PS Fungerer konceptet godt, kan vi senere forsøge med skydere og koner[Wink]
Walnut
Svar


Beskeder i denne tråd
Optrækning af netskæring med donerede jern - af Walnut - 07-08-2008, 07:05 PM
Optrækning af netskæring med donerede jern - af jknudsen - 11-03-2010, 02:14 PM
Optrækning af netskæring med donerede jern - af jknudsen - 15-03-2010, 03:02 PM
Optrækning af netskæring med donerede jern - af jknudsen - 03-05-2010, 03:46 PM
Optrækning af netskæring med donerede jern - af KristofferV - 04-09-2010, 11:58 AM
Optrækning af netskæring med donerede jern - af quark - 04-11-2011, 10:28 PM
Optrækning af netskæring med donerede jern - af fholm - 10-12-2011, 03:46 AM
Optrækning af netskæring med donerede jern - af quark - 17-05-2012, 05:25 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)