Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Yesss, så kan man få fred i jagtsæsonen
#1
Hvis nu den her kommer til Danmark, kan man nok få lov til at sove i fred[:p], så man kan være frisk og udhvilet til det det drejer sig om[^]

Jægerens næstbedste ven

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Det er muligt at jeg har alle de våben jeg behøver, men jeg har ikke alle de våben jeg ønsker.
Svar
#2
Herlig ting. Men det løber jo desværre op i adskillige tusind kroner, hvis alle elskerinder, også forlanger at få en[Big Grin]

mvh Don Bums

[Image: snipertarget.jpg]
mvh Don Bums

Svar
#3
Du køber bare en Prethom.

Så tager du den selv på, men vender elektroderne med metallet udad. Når så du bare husker, at det kun er missionæren der dur, så får alle elskerinderne prøvet den efter tur [Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Venlig hilsen Lasse
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#4
Hvad med at prøve den selv[?]

Ved den mindste berøring skulle det føles godt, hvis det så også gælder rekyle, så det er bare at fyre magnumriflen af når man har drukket stadset og monteret det elektriske.

Jægere kan nu være på jagt året rundt, der vil ikke være noget man skulle hjem for at få klaret, især hvis man købe en til konen også [:I]

K&B Clax [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Det er bedre at være kompleks, end at lide af dem ...

Man behøver ikke være tosset for at være her, men det hjælper ...
K&B Claxel Wink




Svar
#5
Pas nu på i ikke bliver udkonkurreret [Big Grin]

Mvh
Christensen

Naturnærskovdrift? Der var en grund til Dalgas ikke plantede bøg på heden!
Mvh
Christensen
Svar
#6
bare rolig skovfoged elev. den kan vist ikke betale regninger [Big Grin]
mvh aleksander
Born to HUNT forced to work
Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by aleksander

bare rolig skovfoged elev. den kan vist ikke betale regninger [Big Grin]
mvh aleksander



Eller slå græs og tjekke olie på bilen[Wink], så vi bliver nok ikke overflødige sådan lige med det samme[^]

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Det er muligt at jeg har alle de våben jeg behøver, men jeg har ikke alle de våben jeg ønsker.
Svar
#8
Citat:quote:

Originally posted by Kima

Citat:quote:

Originally posted by aleksander

bare rolig skovfoged elev. den kan vist ikke betale regninger [Big Grin]
mvh aleksander



Eller slå græs og tjekke olie på bilen[Wink], så vi bliver nok ikke overflødige sådan lige med det samme[^]

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Det er muligt at jeg har alle de våben jeg behøver, men jeg har ikke alle de våben jeg ønsker.


Nu ser den heller ikke fodbold, drikker øl eller tager på jagt... Så den kunne være der var en der synes det var et rimeligt bytte? [Big Grin]

Mvh
Christensen

Naturnærskovdrift? Der var en grund til Dalgas ikke plantede bøg på heden!
Mvh
Christensen
Svar
#9
Citat:quote:

Nu ser den heller ikke fodbold, drikker øl eller tager på jagt... Så den kunne være der var en der synes det var et rimeligt bytte?

Mvh
Christensen



Fodbold, er det det spil hvor deltagerne har deres IQ skrevet på ryggen[}Smile][?]

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Det er muligt at jeg har alle de våben jeg behøver, men jeg har ikke alle de våben jeg ønsker.
Svar
#10
Citat:quote:

Originally posted by Kima

Citat:quote:

Nu ser den heller ikke fodbold, drikker øl eller tager på jagt... Så den kunne være der var en der synes det var et rimeligt bytte?

Mvh
Christensen



Fodbold, er det det spil hvor deltagerne har deres IQ skrevet på ryggen[}Smile][?]

[Image: dralflogoKim1.jpg]

Det er muligt at jeg har alle de våben jeg behøver, men jeg har ikke alle de våben jeg ønsker.



[Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin]

mvh Don Bums

[Image: snipertarget.jpg]
mvh Don Bums

Svar
#11
Fodbold, det er der hvor det der kæmper har:

22 ben, 4 vinger og 11 røvhuller

K&B Clax [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Det er bedre at være kompleks, end at lide af dem ...

Man behøver ikke være tosset for at være her, men det hjælper ...
K&B Claxel Wink




Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)