Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
jaguar diamond haglbøsse med browning dele: fredag
#1
hej
Jeg er ny jæger og har fået tilbudt en jaguar diamond gold, som skulle være bygget over en 525 browning. Den har bred ventileret sigteskinne, bredt forskæfte og 2 små hvide sigtekorn. På siden af baskylen står der Jaguar diamond og under står der Browning.

Sælger siger det var en jubilæumsmodel fra jaguar. Er der nogen der kender til dette våben`?
Er der nogen der ved om det er en Browning?

Jeg skal give 5500 kr for den. Den har skudt en del, men der er ikke slør eller andre skavanker ud over at bruneringen ikke er så pæn mere.

Hilsen

Ulrik
Svar
#2
de jaguar browning bøsser jeg har set. er en model 425 med optima+ choks. og det er en ægte browning, bare med et andet navn.
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#3
hej
tak for dit svar. Den jeg har kig på har chokes, men hvad er optima?
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by rkn

de jaguar browning bøsser jeg har set. er en model 425 med optima+ choks. og det er en ægte browning, bare med et andet navn.



Er der ikke invector plus du mener?

Invector plus er længere end de "gamle" chokes fra Browning (og Miroku og Winchester)

Mvh. Jakob
Mvh. Jakob

Svar
#5
Hej
Jaguar Gold Diamond, er en Browning gevær som Jaguar Kæden
her i Danmark har fået lavet. Jeg har selv haft en, da jeg
købte den hos Kr.o Skov i Bording fik jeg det oplyst.
Svar
#6
jo. det er invector plus jeg mente. de andre er til beretta
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#7
Jeg har selv en jaguar gold diamond og er meget tilfreds med geværet. Har heller ikke kunne finde ud af om den svarer til en 425'er eller 525'er [Smile]
Svar
#8
jeg mener at alle jaguar browninger er det samme som en "ægte" 425. men er sku ikke sikker på om de også har lanceret den i 525 modelen.[Smile]
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)