Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Buk og .357 Magnum
#1
Så blev det lige til en hurtig tur sydpå. Vejret var fint og en abnorm buk skudt med et abnormt våben blev resultatet. Udgangshullet er tilfredsstillende og bukken opdagede aldrig hvad der ramte den.

Revolveren er en S&W model 28 i cal. 357 Magnum.[Image: Tyskland2008003.jpg]

--
mvh M@X.
DRALF - opfinder af den
originale -

[Image: wardwarf-1.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#2
Flot trofæ, og sikkert ret sjældent?

Mvh.
Lars/Great Dane
Great Dane

Svar
#3
jeg er IKKE misundelig

jeg er IKKE misundelig

jeg er IKKE misundelig

jeg er IKKE misundelig

jeg er IKKE misundelig

jeg er IKKE misundelig

jo, lidt.
tillykke

mvh
Strom
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#4
Tillykke med den gamle dreng. Glæder mig til at se den, om et par år, når du måske har fået den monteret på plade[Smile]Hvordan pokker bar i jer ad med at binde den til et træ[Big Grin]

mvh Don Bums

[Image: snipertarget.jpg]
mvh Don Bums

Svar
#5
Godt gået M@X!

Tillykke med det.

Buba

Så længe der er Blasere, er der underholdning.
WWW://bubajagt.dk
/Buba

Dubravko

Svar
#6
Kan du ikke fortælle lidt om situationen - var det nylon eller hampereb der blev brugt, blev dyret bundet til en eg eller bøg, skød du på 10 eller 20 cm afstand og så videre. Bare så vi andre uvidende får et indtryk af hvordan revolverjagt foregår.
Mvh.

Yeti
Svar
#7
Nu mangler du saa bare at prove det nummer paa vildsvin, saa faar du en bedre fornemmelse af hvor vigtigt det er at kunne haandtere en .357 ordentlig.
Hva' med en beretning om din Pd safari??
Hogmeister
Hogmeister
Svar
#8
Hej M@X....looking good...godt skudt med din .357 S&W og et flot bukke der.. tillykke med den...[:p][^][^]

Some of Randy,s snake loads i your Smith[?][Big Grin][Big Grin][Big Grin][:o)]

mvh..Eric
Soldt all my guns...I'm entering priesthood..:-))
Svar
#9
tillykke med bukken

hvilken kugle brugte du ??

på hvor lang afstand ??
var det på pûrs elle anstand (tårn)

Hvilken S&W er det det ligner en model 19 ??

Hilsen:
Bøssemager Hatting
http://www.ahlarsen.dk

Be aware of the man with only "one" riffel
man er vel jysk
Mvh. Hatting
Custom Metalsmith
http://www.gunsmith.dk 
http://www.dkbullets.dk
Svar
#10
Citat:quote:

Originally posted by M@X

Revolveren er en S&W model 28 i cal. 357 Magnum.

mvh M@X.
DRALF - opfinder af den
originale -

[Image: wardwarf-1.jpg]



[Wink]

Tillykke med bukken Max - ja så kan man jo i et lommefilosofisk øjeblik sidde og ærge sig lidt over, at det er et absolut NO-GO herhjemme..... Det var garanteret rigtig spændende jagt - Tillykke endnu en gang...

Mvh Takleberry

[Image: Takleberry-1.jpg].[Image: sporter-1.jpg]

************************Kend din ret og gør din pligt**************************
Svar
#11
Tillykke med bukken, M@x.

Hvad bliver det næste, skal bukken så tages med kniv?

Lad os høre lidt mere om de nærmere omstændigheder, med denne spændende buk ...

K&B Clax [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Det er bedre at være kompleks, end at lide af dem ...

Man behøver ikke være tosset for at være her, men det hjælper ...
K&B Claxel Wink




Svar
#12
Nu har jeg ved selvsyn set bukken og der er tale om et yderst representativt eksemplar af arten.

Endnu en gang tillykke med bukken!

Skulle hilse og sige at en Hornady TXP 158 grain er et effektivt valg til råvildt[Wink]

/Gammeltoft
Shoot low, they might be crawling !!!!
"Boltlift forever......"
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#13
tja, imponerende hvad sådan en "highway Patrolman" kan bruges til af abnorme ting[:I]

mvh
Strom
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#14
Nu inden der er nogen der kommer for højt op i gear, så må jeg hellere tilstå at det abnorme våben den er eskudt med, IKKE er revolveren. Den er såmænd bare skudt med en Dakota i 6,5 træls i abnorm udførelse (links).
Da Mugge og jeg blev enige om at det var lidt agurketid på VTF, så postede vi denne "joke" for at se hvor mange der røg op af stolen og hen til tastaturet for at udgyde deres harme over revolveren.
Jeg kan jo så bare konstatere at harmen udeblev og at der er lutter positive indlæg.
Tak for det, gutter og undskyld hvis jeg har fået nogen til at tro at bukken er nedlagt med revolveren.[:I]Det var osse meningen. STROM var nok den første der røg i fælden, men han gættede "faken" ret hurtigt, da han har set mig skyde med revolver.[xx(]

Den rigtige historie er at Mugge og jeg var i Tyskland på bukkejagt, havde jeg kun tid en eften og morgen. Aftnen bragte ingenting, men om morgenen kl.05.00 kom denne buk forbi mig ude på 500 meter med snuden i jorden som en hund der sporer.En times tid senere kom han tilbage og gik ind i skoven 150 meter ude, men uden chance or skud. Her kunne jeg godt se at der ikke var meget "luft" mellem ørerne.
Så igen ved 7.30 tiden kom han pludselig ud af skoven igen med kurs væk fra mig. Jeg fløjtede først 2 gange uden resultat, men tredie gang vendte han siden til og jeg slap kuglen. Hvad er nu det? Skød jeg forbi? Bukken rørte sig ikke i mindst 3 sekunder og jeg repeterer. Så begynder han at gå sin vej rundt i en bue og jeg kan nu se udskudshullet på den anden side. Efter at han har gået 20 meter, vælter han om på ryggen og spjætter lidt og jeg ånder lettet op - jeg har ikke skudt forbi.
Da jeg så bukken i kikkerten, troede jeg at der voksede en ekstra sprosse ud foran på den ene stang, men da jeg kom hen til bukken kunne jeg se at bukken har 3 fuldt udviklede rosenkranse og har sat op som en sekser på de 2 af dem og som en spids på den tredie.
Det er nok tvivlsomt om jeg nogensinde kommer til at skyde sådan en speciel buk igen, så den får nok en plads øverst i papkassen med bukke.

--
mvh M@X.
DRALF - opfinder af den
originale -

[Image: wardwarf-1.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#15
God historie, fed joke [Smile]

For at være seriøs, så er der kun to ting til hinder for, at jeg går på jagt med pistol: Lovgivningen, og så at jeg ikke kan ramme med stadset[xx(].

Jeg har stor respekt for de der kan.

Venlig hilsen Lasse
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#16
Fed joke og tillykke med bukken Wink
I didn't come this far to miss!
Svar
#17
Nej ved I nu hvad !!!Hvad er det for noget at holde folk for nar i et seriøst forum som VTF - Det strider jo fuldstændig mod god etikette og host, host, harke, fnise, tihi, bwahahahahaha.... nå så kunne jeg ikke lege seriøs længere [Wink] Det var sgu da en god joke - og det værste af det hele er sgu da at der ikke noget sted rent faktisk står noget om at bukken er skudt med revolveren.....
Stadivæk: Tillykke med bukken - den måtte gerne ligge øverst i MIN papkasse..

Mvh Takleberry

[Image: Takleberry-1.jpg].[Image: sporter-1.jpg]

************************Kend din ret og gør din pligt**************************
Svar
#18
Hi hi!

Buba

Så længe der er Blasere, er der underholdning.
WWW://bubajagt.dk
/Buba

Dubravko

Svar
#19
M@X... I called and told Randy from Montana that you shot a bukke while riding horseback ,at a full gallup with a S&W .357 using wadcutter bullets.

Now I got to call him back and tell him..you shot it riding horseback ,at a full gallup ..shooting a Dakota 6,5x55 rifle while the bukke was caught in a stainless steel wire snare installed near a farming fence line i southern Denmark.[Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][:o)]

ha ha ha.....Eric

http://www.andersencharters.com
Soldt all my guns...I'm entering priesthood..:-))
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)