Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jagtsabotage aktivist møde
#1
http://www.jaegerforbundet.dk/page651.as...did651=900

Jeg har det meget(!) svært med typer der spreder deres budskab på den måde.

Mvh
Christensen

Naturnærskovdrift? Der var en grund til Dalgas ikke plantede bøg på heden!
Mvh
Christensen
Svar
#2
Gad vide hvordan de vil reagere, hvis man dumpede dem et par ræve med Rabies.... eller andet fra naturens mere "beskidte" side.....

Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
E-mail: jrex@ofir.dk
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 10+))
Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Svar
#3
Pokkers, at de lægger mødet lige i starten af bukkejagten - jeg har jo ikke tid til begge dele

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#4
Det kan være de kommr og hilser på... Lige mens din drømme buk vandre rundt foran dig[:0]

Mvh
Christensen

Naturnærskovdrift? Der var en grund til Dalgas ikke plantede bøg på heden!
Mvh
Christensen
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by Skovfogdeelev Christensen

Det kan være de kommr og hilser på... Lige mens din drømme buk vandre rundt foran dig[:0]

Mvh
Christensen

Naturnærskovdrift? Der var en grund til Dalgas ikke plantede bøg på heden!



Det må man da håbe, så kan man lave "1 skud - 2 nede" [Wink]

Spøg til side. Jeg har INGEN forståelse for den slags mennesker [xx(]

/Ugelvig
/Ugelvig



What we do in life - Echoes in eternity!
Svar
#6
Jeg ved ikke hvordan det er i Danmark, men her i Ontario er det ulovligt at "interfere" i en ellers lovlig jagt. Jageren kan paagribe aktivisten og hen bliver straffet efter jagtloven.
Hogmeister
Hogmeister
Svar
#7
Desværre er kendsgerningerne således at nu er de rabiate her. Det store forkromede spørgsmål er; Hvordan får vi resten af befolkningen til at indse, at denne rabiate gruppes ugerninger er helt hen i vejret - og jagt faktisk er en nødvendighed for de forskellige dyrearters velfærd og overlevelse?

Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)