Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mistet toldpapir til Sverige
#1
Jeg har i al hurlumhejet efter sidste Sverigestur, fået forlist mit deklarationspapir. Og der skal afmeldes inden 10 dage.

Numrene plejer at være gemt i tasteruden, på hjemmesiden, men det sidste er der ikke ...

Nu har jeg skrevet til tullverket, via deres hjemmeside, om hvordan jeg afklarerer, men har intet hørt.

Er der andre her der har været i samme dumme situation[?]

Der er tid at løbe på, meeen: What to do?

K&B Clax [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Det er bedre at være kompleks, end at lide af dem ...

Man behøver ikke være tosset for at være her, men det hjælper ...
K&B Claxel Wink




Svar
#2
Jeg glemte forige år at få slut deklareret, og Tullverket sendte en pæn og høflig mail hvor de gjorde mig opmærksom på miseren. Jeg skyndte mig at få meldt fra, og hørte ikke mere. Jeg er sikker på at de vil svare dig, og du har jo selv gjort en indsats, så vent et par dage og slå koldt vand i blodet.

Mvh.
Lars/Great Dane
Great Dane

Svar
#3
Hej Claxel.

Har du ikke (ligesom jeg) modtaget en e-mail fra tull@tullverket.se med en bekræftelse og et Erklærings id. nr. på din ”skydevåbenerklæring” ?

Mvh.
Swift
Svar
#4
husk at opgive en mail, så kommer der en mail med nummeret

men ellers kommer der omtalte brev/mail fra tullverket, som også jeg har oplevet

skipper
378 Weatherby - The MAGNUM'S MAGNUM
http://www.weatherby.dk
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by Swift

Hej Claxel.

Har du ikke (ligesom jeg) modtaget en e-mail fra tull@tullverket.se med en bekræftelse og et Erklærings id. nr. på din ”skydevåbenerklæring” ?

Mvh.
Swift



Nej af alle gange, har jeg ikke fået udfyldt mailadressen, så der var den heller ikke

Der lå flere mails, men ikke den sidste [}Smile]

Må håbe det sker inden jeg skal afsted igen, ellers må jeg vel tage en snak med dem, når jeg kommer forbi.

Jeg skal på duejagt på fredag, lørdag og søndag, men efter sidste turs resultat, så skal riflen helt sikkert også med igen.

K&B Clax [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Det er bedre at være kompleks, end at lide af dem ...

Man behøver ikke være tosset for at være her, men det hjælper ...
K&B Claxel Wink




Svar
#6
Jeg har netop fået et brev fra Tullverket, hvor de venligt men bestemt gør mig opmærksom på at den riffel jeg havde med på bæverjagt først i maj, teknisk stadig befinder sig i Sverige. Jeg kom for sent med afmeldelsen inden for de 10 dage og så kan man ikke gøre det online, så vidt jeg har prøvet. Jeg skal nu bare underskrive sedlen og sende den tilbage inden for en måned.

--
mvh M@X.
DRALF - opfinder af den
originale -

[Image: wardwarf-1.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#7
Ring til dem.

Jeg havde bøvl for et par år siden og ringede til Tullverket. Efter lidt venlig og serviceminded stillen frem og tilbage fik jeg nummeret på én gut, der hed Klas (så vidt jeg husker). Han var på ferie - og brugte et par min. ferietid på at løse mit problem (klassikeren med år-dato angivelsen).

/bundgaard
Svar
#8
De tuller ikke så meget rundt, men gør noget ved tingene.

Tommelen op for svenskerne[Smile]

Hej!
Här kommer svaret på din fråga med diarienummer TV13-2008-9454.

Vapendeklarationen är nu avbokad.

Tänk på att informationen ovan bara är rådgivande och grundad på de regler som gäller idag. Om du har fler frågor får du gärna kontakta oss igen.

Vänliga hälsningar

Märta Mattsson
Tullinformatör


K&B Clax [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Det er bedre at være kompleks, end at lide af dem ...

Man behøver ikke være tosset for at være her, men det hjælper ...
K&B Claxel Wink




Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)