Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jagtfeltskydning - udtagelsesskydning, "Gniben"
#1
Det ser dersværre ud til at jeg stadig er på forretningsrejse i udlandet når udtagelsesskydningen på Sjællands Odde løber af staben den 31. august. Jeg har derfor aftalt med koordinatoren (Max Elbæk) at en anden kan hoppe ind på min plads. Du kommer på hold med en lille håndfuld meget dygtige skytter så det bliver helt sikkert en fornøjelig dag. Deltagergebyret på 125 kr. er betalt. Send mig en PM hvis det har interesse - først til mølle.

Hjemmeladeren

Born to hunt - forced to work
Hjemmeladeren

Det er en sej død at blive trådt ihjel af gæs
Svar
#2
Jeg kan ikke sende dig en PM, men du har fået en mail.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#3
Pladsen er reserveret af ujensen

Hjemmeladeren

Born to hunt - forced to work
Hjemmeladeren

Det er en sej død at blive trådt ihjel af gæs
Svar
#4
Fremragende.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#5
jammen så veldkommen på vores hold.
mvh pc
Svar
#6
Ja PC - beklageligvis bliver det (heller) ikke denne gang jeg "banker" dig. Det er vel også rart at have noget til gode??

Hjemmeladeren

Born to hunt - forced to work
Hjemmeladeren

Det er en sej død at blive trådt ihjel af gæs
Svar
#7
Jep A/L.
Du er altid velkommen.
0g det skal nok lykkedes dig en dag.[Smile]
Mvh pc.
Svar
#8
Hvordan finder jeg stedet. Der er ikke angivet en adresse i programmet, men jeg kører vel bere mod nordvest til jeg ser et skilt med jagtfeltskydning [?].

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#9
Hej Uffe.

Jeps det er bare helt ud på spidsen af gnibben.
indskrivning i rødt hus lige før skydeområdet.
Senest kl 945.
ses

Mvh Pc.
Svar
#10
@PC: ja, man kan vel heldig at du møder op med andalusisk mandolinfeber efter en heftig fest, eller at du har tabt riflen på vej til skydebanen.

@ujensen: ja! det er nu mest vest på den sidste del af turen. Tror at de omtrentlige koordinater for parkeringspladsen er:
56°00'00.84" N og 11°17'15.17 E.

Hjemmeladeren

Born to hunt - forced to work
Hjemmeladeren

Det er en sej død at blive trådt ihjel af gæs
Svar
#11
Jeg er lige blevet ringet op af min ven der har overtaget pladsen fra Hjemmeladeren. Hans mor er lige blevet indlagt og han har derfor ikke mulighed for at komme med til skydningen i morgen. Jeg er meget ked af det sene afbud, men det er lige sket. Hvis der er andre der kunne være interreseret i at komme med i stedet for, så kontakt Hjemmeladeren eller skriv det her.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#12
hvordan gik det så? En udførlig beretning om dagens hændelser må være på sin plads.
Hjemmeladeren

Det er en sej død at blive trådt ihjel af gæs
Svar
#13
jo da A/L.
det var i dag du sku ha taget første pladsen.
jeg var ikke skarp i dag.
du ved noget m og ikke sove om natten og en ny k.....
AG jagt tog anden og treiede pladsen i mesterklassen.

mvh pc.
Svar
#14
under de omstændigheder - så stort tillykke til dig og Ole. Det var vel ikke så ringe endda. Undrer mig stadig over hvem der slog dig når jeg nu ikke var med[Big Grin]
Hjemmeladeren

Det er en sej død at blive trådt ihjel af gæs
Svar
#15
Citat:quote:

Originally posted by hjemmeladeren

under de omstændigheder - så stort tillykke til dig og Ole. Det var vel ikke så ringe endda. Undrer mig stadig over hvem der slog dig når jeg nu ikke var med[Big Grin]



Han hedder Steen Schrøder og han har været meget flittig med træningen i Vigersted hvor jeg også skyder. Hvor jeg har ligget og fjollet rundt med forskellige ladninger i diverse rifler de få gange jeg har været der har han skudt til relevante skiver på relevante afstande i relevante skydestillinger. Og han har været der meget! Det er da en fornøjelse at se at det betaler sig at træne.
Jeg selv er svært tilfreds med de 220 point ud af 240 mulige jeg fik skrabet sammen. Hvis jeg havde fået skudt et bukkemærke og dermed kunnet deltage i konkurrencen ville det have rakt til en 5. plads. Eneste malurt i bægeret er at jeg skød en kugle på en andens skive, som jeg er ret sikker på var en nier. Med den havde jeg fået flere point end ham der vandt jægerklassen og det havde da været lidt sjovt [^].

Jeg mødte Don Simon og jeg ved at Helautomaten var der. Var der andre DRALFér (jeg havde DRALF-mærket på min riffel) ?

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#16
@Helautomat hvad er det nu for noget - men kan da heller ikke tage på ferie uden at det giver problemer [8D]
@Hjemmeladeren - jeg prøver at få fat i min "veninde" ved etaten - du hører nærmere når det lykkedes - skidt vi ikke ses i Ulfborg og spisning på den lokale kro[:p]
@Ujensen - er der lukket ned alle steder for bukke mærke i år[?] måske kan du høre om du må komme med til DM "uden for nummer" - det var jeg første år - jeg havde dog et guldmærke - men var ikke med til kval.[B)]

"Det eneste, der er kedeligere end at lære ting udenad, er at høre, hvad andre har lært udenad"

[Image: topp_sommar.gif]
Svar
#17
Hej Halvautomat,

Ja man kan jo dårligt vende ryggen til før ham helauto roder sig ud i noget der påvirker træfsikkerheden i ugunstig retning.

Held og lykke med veninden i etaten - håber hun er føjelig. Det er godt nok ærgeligt, at jeg netop i år hvor formen syntes at toppe, er udelukket fra Ulfborg.

Det var nu alligevel temmelig pæn skydning af ham Ujensen, selv om han absolut skulle hjælpe naboen med ræven. Det er kun rutine der hjæper mod sådanne unoder. Det er vel sket for os alle på et tidspunkt. Han skal ikke med næste år[8D]
Hjemmeladeren

Det er en sej død at blive trådt ihjel af gæs
Svar
#18
Citat:quote:

Originally posted by hjemmeladeren
Det var nu alligevel temmelig pæn skydning af ham Ujensen, selv om han absolut skulle hjælpe naboen med ræven. Det er kun rutine der hjæper mod sådanne unoder. Det er vel sket for os alle på et tidspunkt. Han skal ikke med næste år[8D]



Tak [:I]. Men bare rolig, jeg skyder slet ikke i jeres klasse. Jeg brugte alle de hjælpemidler som jeg også har med på jagt. Hvis jeg skulle nøjes med rem og handske ville det se ret meget anderledes ud [B)].

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#19
@hjemmeladeren - ja spændende med den slags veninder. Ska du også ud at rejse på DM datoen[?]
@Ujensen - husk også at træne den fritståene - underligt som alt er i bevægelse i den diciplin[xx(]

"Det eneste, der er kedeligere end at lære ting udenad, er at høre, hvad andre har lært udenad"

[Image: topp_sommar.gif]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)