Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kliktårn til Schmidt&Bender Zenith
#1
Jeg har en Schmidt&Bender zenith 2,5-10x56 som jeg gerne vil have monteret kliktårn på. Findes der originale et kliktårn til Zenith'en, som kan eftermonteres?

Har prøvet at søge på emnet, og der kommer forskellige tråde op, om S&B og kliktårne ..... men ingen om Zenith modellen.
Er det eventuelt de samme tårne der bruges til f.eks. klassik modellen der kan også bruges til Zenith?

Og ja jeg ved godt at det skulle jeg have tænkt på da jeg købte kikkerten for små to år siden, men den gang vidste jeg altså ikke at jeg ikke kunne leve uden kliktårn [:I][Smile]

/Stanton

Der er intet der slår "svineheld" ....... !!
/Stanton
Svar
#2
Skriv til S&B og spørg.

De er rigtigt flinke, og hurtige til at svare.

Jeg fik eftermonteret et kliktårn og skiftet trådkorset på min S&B.
De yder super service

Buba

Så længe der er Blasere, er der underholdning.
WWW://bubajagt.dk
/Buba

Dubravko

Svar
#3
OK det vil jeg prøve. Skrev du til den info mail adresse der findes på deres hjemmeside? Det er jo ikke altid der er lige godt "hul igennem" på den slags offentlige mail adresser.

Og så en ikke helt uvæsentlig detalje, hvad måtte du af med for den lille operation?

/Stanton

Der er intet der slår "svineheld" ....... !!
/Stanton
Svar
#4
Det er en der hedder Sabine Brandt jeg har skrivet sammen med.
Hun er deres servicemedarbejder, og som jeg skrev tidligere, de er rimeligt hurtige til at svare på mails, for det meste indenfor 2dage.

Jeg har kun oplevet super service fra dem, jeg får helt lyst til at eje flere af deres kikkerter(men ikke kun på grund af service).

P:S: Eventuelt kan du få direkte mail til hende af mig, hvis det andet svigter.

Buba

Så længe der er Blasere, er der underholdning.
WWW://bubajagt.dk
/Buba

Dubravko

Svar
#5
Jeg prøver lige den officielle kanal først, hvid det mod forventning ikke virker, så vender jeg nok lige tilbage, for at få en mere direkte kontakt.
Tak for hjælpen indtil videre.

/Stanton

Der er intet der slår "svineheld" ....... !!
/Stanton
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)