Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Danner Boots
#1
Halløj

Er der nogen af jer, som ved hvor hulen man finder Danner støvler

[Image: 22600?$detail$]

http://www.danner.com/home.do

(evt. nogen som er lige så gode ??) henne på Fyn eller jylland.
Jeg ved der er en forhandler i Kjøwenhavn, men synes ikke lige jeg vil lægge knap en plovmand oven i prisen på et par støvler på den forkerte side af 2000,-

Mvh Takleberry

[Image: Takleberry-1.jpg].[Image: sporter-1.jpg]

************************Kend din ret og gør din pligt**************************
Svar
#2
http://www.cabelas.com

[Image: modibuk07.jpg]

+GONE2HUNT+

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.


+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.



NU MED DÆMPER
Svar
#3
MacNab

Jeg har købt et par der,,,, fede støvler,

.....nu også ejer af en 9,3x62 :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#4
Det er Gateway som er importør/europæisk distributør.

Du burde kunne finde dem i en del forretninger herhjemme, ellers kan de sikkert skaffe dem, hvis du ved hvilken model det drejer sig om.

Danner er idag ejet af LaCrosse

Schönauer

Vegetarer??
Det er bare jægere der ikke kan ramme.


[Image: p----blaser.jpg]
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#5
Hej Tackle-hvorfor skal det være netop disse støvler? Er de særligt fede(ja,det er de vel!!) Jeg købte nogle LaCrosse for et par år siden,de er sgu ikke så ringe endda....

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by ULG

Hej Tackle-hvorfor skal det være netop disse støvler? Er de særligt fede(ja,det er de vel!!) Jeg købte nogle LaCrosse for et par år siden,de er sgu ikke så ringe endda....

Hilsen Ulrik



Mja altså jeg var faktisk i tvivl om jeg skulle poste her eller under Off topic, for det er nogle støvler jeg skal bruge på jobbet, så de SKAL være sorte (Med lidt go' vilje kan man vel egentlig godt sige det er en form for "jagt"-udstyr [:I][Wink])

Vi kan desværre ikke længere få dem gennem firmaet, men de kolleger som var heldige at få dem mens man kunne, er rigtig, rigtig glade for netop Danner'ne. En har et par som har 8 år på bagen og som har set sin del af det danske landskab i alt slags vejr.

Problemet med de støvler vi får nu, er at både firmaet som laver dem, plus min arbejdsgiver, hårdnakket påstår at de er vandtætte. Det har de sådan set begge ret i, for når vandet er kommet ind i støvlen, så kommer det ALDRIG ud igen [xx(][}Smile][Sad!] Problemet er størst efter et stykke tid i vådt græs. Uanset hvor godt støvlerne er behandlet, så "slår" vandet ind i støvlen og man har pissevåde fødder.

Så altså det behøver som sådan ikke pinedød være Danner, men det er bare et godt og gennemprøvet produkt, som vist må siges at have bevist sin værdi indtil flere gange. En anden ting er, at de støvler vi kan få nu også påståes at kunne klare 30 sek. i åben ild uden at tage skade. Det kunne de ihvertfald ikke sidst jeg var i Svendborg og dansede ballondans med en Molotov-cocktail [xx(][V]

Mvh Takleberry

[Image: Takleberry-1.jpg].[Image: sporter-1.jpg]

************************Kend din ret og gør din pligt**************************
Svar
#7
Hej John

sjovt så forskellige erfaringer man kan have med det samme udstyr. Min personlige erfaring med vores nye Ekko støvler er at det absolut uden sammenligning er de bedste støvler jeg nogen sinde har haft, Civilt, militært som fra Etaten. De er supergode at gå i, har god pasform og mine har på intet tidspunkt svigtet mig med hensyn til vandtæthed. Og tro mig, det er blevet testet grundigt hernede i "krigshelvede"

LANI

Jeg gider ikke diskutere med folk der bruger argumenter....
Mvh.LANI



Svar
#8
http://www.e-sko.dk har Danner støvler. Jeg købte nogen til årets bukkejagt/fjeldturer og de er sørme rigtigt lækre.
Mvh.

Yeti
Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by Lani

Hej John

sjovt så forskellige erfaringer man kan have med det samme udstyr. Min personlige erfaring med vores nye Ekko støvler er at det absolut uden sammenligning er de bedste støvler jeg nogen sinde har haft, Civilt, militært som fra Etaten. De er supergode at gå i, har god pasform og mine har på intet tidspunkt svigtet mig med hensyn til vandtæthed. Og tro mig, det er blevet testet grundigt hernede i "krigshelvede"

LANI

Jeg gider ikke diskutere med folk der bruger argumenter....



Jamen lige nøjagtig de "nye" Ecco støvler passer ikke til min fod. Jeg har skam et par, men de æder den der knogle yderst på foden - lige før tæerne. Det er lidt sjovt du lige nævner dem, for der er en del i afdelingen, som bruger dem, efter Danner røg ud. Ca. en 1/3 af dem har problemer med vand, som trænger ind. Resten er som du vældig glade for dem.

Jeg har tidligere brugt Ecco's Track (eller Proffessional tror jeg den hedder - den Frømandskorpset også brugte) men der har jeg lige slidt igennem bunden på det sidste par jeg havde.

@Yeti: Jeg så godt e-sko har dem, men såvidt jeg kan se, ligger biksen i KBH og noget så "vitalt" som støvler vil jeg ikke købe over nettet uden chance for at prøve dem først - slet ikke når det er i den prisklasse.

Jeg har rendt rundt i alle mulige forretninger som Spejdersport, Aktiv fritid, jagtforretninger osv osv uden at finde nogen som forhandler dem.

[Image: Takleberry-1.jpg].[Image: sporter-1.jpg]

************************Kend din ret og gør din pligt**************************
Svar
#10
"Jeg har tidligere brugt Ecco's Track (eller Proffessional tror jeg den hedder - den Frømandskorpset også brugte) men der har jeg lige slidt igennem bunden på det sidste par jeg havde."

Tackle-fodhvilerne på din nye mc er faktisk beregnet til at placere fødderne på når cyklen bevæger sig.Hvis du ikke er helt tryk ved at løfte fødderne fra asfalten når du køre,så skal jeg gerne hjælpe dig med at monterer et sæt støttehjul[Big Grin][Big Grin][Big Grin][8D][:I]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#11
Citat:quote:

Originally posted by ULG

Tackle-fodhvilerne på din nye mc er faktisk beregnet til at placere fødderne på når cyklen bevæger sig.Hvis du ikke er helt tryk ved at løfte fødderne fra asfalten når du køre,så skal jeg gerne hjælpe dig med at monterer et sæt støttehjul[Big Grin][Big Grin][Big Grin][8D][:I]

Hilsen Ulrik



Hmmmm.... jeg tænkte nok jeg skulle ha' givet mig tid til at læse brugsanvisningen ordenligt igennem før jeg kørte på den [Big Grin][Big Grin][Wink]

Næ du, her slider vi sgu støvlerne ned når vi er på job og ikke vores buksebage [Wink]

Mvh Takleberry

[Image: Takleberry-1.jpg].[Image: sporter-1.jpg]

************************Kend din ret og gør din pligt**************************
Svar
#12
De sidste støvler jeg har haft fra Ecco har jeg ikke været tillfreds med - det samme gælder de iøvrigt også de sidste sko jeg har haft. Jeg har derfor ikke planer om at købe Ecco foreløbigt.
Mvh.

Yeti
Svar
#13
Solgte en par Fort Lewis til en motorcyklist forrige år.
Han trængte til et par som afløsning af dem han havde, som han havde købt i 1994[:0].
Ikke fordi de var utætte, men det er sgu første gang jeg har set et par støvler, hvor sålerne var glatte som Racer Slicks[Big Grin]

http://www.patriotsurplus.com/Shop/Contr...twearBoots

Schönauer

Vegetarer??
Det er bare jægere der ikke kan ramme.


[Image: p----blaser.jpg]
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#14
Jeg har haft 3 par Danner desværre fordi det første par er sendt retur 2 gange før jeg fik en anden model, problemet var at de blev hvid på snude når jeg gik i græs, og de var ikke tætte nu har jeg et par med gymmi oppe på snuden som kun er lidt utætte i den venstre.

Det bliver ikke dem jeg køber næste gang.

KR

Heller komme galt afsted end, slet ikke afsted
If you pay with penuts.

You only get monkeys
Svar
#15
Det er første gang jeg hører om nogen som har haft problemer med Danner - det var bl.a en af grundene til, at de stod på ønskelisten. Alle de kolleger, som har haft dem, og som har dem nu er meget glade for dem. En enkelt havde et hægte som blev revet ud af støvlen efter han hang fast inde på en byggegrund.

@Schönauer: Det var netop Fort Lewis modellen jeg ville vælge, hvis det var, da det er den model, som tidligere blev brugt i systemet.

Jeg kan sagtens leve med at de bliver lidt hvide på snuderne, hvis de for hel.... bare holder tætte.

Mvh Takleberry

[Image: Takleberry-1.jpg].[Image: sporter-1.jpg]

************************Kend din ret og gør din pligt**************************
Svar
#16
Tackle, tror du ikke blot det er din uhyggeligt stinkende fodsved, der gør støvlerne våde indeni[8D][Wink][:I][xx(][B)]

jbn
Svar
#17
Citat:quote:

Originally posted by Takleberry

Halløj

Er der nogen af jer, som ved hvor hulen man finder Danner støvler



Hej Takleberry
Der er nogle på bud i det nye Jæger, godt nok på sjælland
Hubertushuset side 121.

Per T Nielsen

"7mm SAUM--one shot-one kill"
Per Tolstrup Nielsen  
Svar
#18
Nystrøm og krabbe har 2 par i 48 som er hvide på snuden kun lidt brugte, men tag det første par nr 2 er også utæt i den venstre.

Jeg tror faktisk ikke de har dem mere, men må ikke de vil få et par hjem til dig hvis du spørger.

KR

Heller komme galt afsted end, slet ikke afsted
If you pay with penuts.

You only get monkeys
Svar
#19
Citat:quote:

Originally posted by ignorant

Tackle, tror du ikke blot det er din uhyggeligt stinkende fodsved, der gør støvlerne våde indeni[8D][Wink][:I][xx(][B)]

jbn



[Big Grin][Big Grin][Big Grin]Nu har rigtige mænd jo altid rigelige mængder forsved [Wink] meeeeeeen så meget kan jeg altså heller ikke mønstre - den mængde ville iøvrigt medføre kraftig dehydrering [8D]

Jeg havde godt set dem ovre på "Øen", men synes det bliver lige lidt for dyrt at tage broen over. Der er nok ikke andet at gøre, end at køre op til N&K [V]

Mvh Takleberry

[Image: Takleberry-1.jpg].[Image: sporter-1.jpg]

************************Kend din ret og gør din pligt**************************
Svar
#20
Citat:quote:

Originally posted by Takleberry

Halløj

Er der nogen af jer, som ved hvor hulen man finder Danner støvler

[Image: 22600?$detail$]

http://www.danner.com/home.do

(evt. nogen som er lige så gode ??) henne på Fyn eller jylland.
Jeg ved der er en forhandler i Kjøwenhavn, men synes ikke lige jeg vil lægge knap en plovmand oven i prisen på et par støvler på den forkerte side af 2000,-

Mvh Takleberry

[Image: Takleberry-1.jpg].[Image: sporter-1.jpg]

************************Kend din ret og gør din pligt**************************



Hva' mæ' et par ridestøvler ... de er både sorte og vandtætte [Big Grin]

Nej, jeg skal prøve og undersøge i morgen om jeg kan skaffe dem til dig til en god pris.

[Image: store.jpg] "Hvis du ikke kan få dem store nok"
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)