Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kære Lokkeandetyv
#1
Hvis du havde spurgt kunne du snildt have fået lov til at låne vore lokkere, endda med snor og synk[^]
Du kunne jo også have stjålet dem noget før, så mine makkere ikke havde fået ødelagt deres morgen[xx(].
Det var pænt af dig at efterlade de mærkede ænder samt snore og synk fra dem du stjal.
Vi bruger nogen af vore surt tjente penge på nye lokkere i løbet af ugen, vi skal nok sørge for at de er med nye snore, hvis du skulle mangle flere[Sad!]
Du skal lige huske indimellem at tørre dem lidt, da skummet de er fyldt med, ellers bliver så tungt at de synker.
Knæk og bræk[}Smile]

Ikke fordi jeg tror at nogen af forums medlemmer kunne finde på den slags, men det kunne jo være at tyveknægten læste herinde.

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Det er muligt at jeg har alle de våben jeg behøver, men jeg har ikke alle de våben jeg ønsker.
Svar
#2
Det er bare for lamt, at man ikke kan have sine ting i fred.
[Sad!]

.....nu også ejer af en 9,3x62 :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#3
Jeg fatter ikke at nogen vil gøre sig til tyv for småpenge[:0], det drejer sig om 15-20 stk.
Det værste var at makkeren var stået meget tidligt op og kørt rimelig langt for at komme ud og så stod han der med en lang næse[xx(].
Vi har haft prammen liggende deroppe i næsten 10 år, altid med lokkere og andet kram, der er ikke blevet hugget noget deroppe før, heller ikke fra de andre pramme.
Vore lokkere er rimelig let genkendelige, bla. har de en lidt speciel detalje i kølen, så vi håber at finde dem igen, ikke så meget for at få dem igen, men det kunne jo være rart, for os og andre, at finde slynglen[:p], ikke fordi vi vil ham noget ondt[^], men han vil sikkert ikke være velset heromkring[^] og jeg kunne måske godt forestille mig at han fik våde tæer(vestjydsk payback)[}Smile].

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Det er muligt at jeg har alle de våben jeg behøver, men jeg har ikke alle de våben jeg ønsker.
Svar
#4
Duehhh Kima

Ligger jeres pram ikke på en privat eng hvor man ikke lige kommer til? Ud over at jeg har været med, hvem ellers kender til stedet? Måske du skal til at ransage lidt i dine bekendtskaber [Sad]

Mvh.
Lars/Great Dane
Great Dane

Svar
#5
Citat:quote:

Ud over at jeg har været med, hvem ellers kender til stedet?


Pas nu på du ikke giver ham for mange hints[:I]
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by okj

Citat:quote:

Ud over at jeg har været med, hvem ellers kender til stedet?


Pas nu på du ikke giver ham for mange hints[:I]



Jeg vidste den ville komme [:o)] Jeg har endda lige købt en pram og mangler derfor lokkeænder Altså ikke længere [:I]

Mvh.
Lars/Great Dane
Great Dane

Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by Great Dane

Citat:quote:

Originally posted by okj

Citat:quote:

Ud over at jeg har været med, hvem ellers kender til stedet?


Pas nu på du ikke giver ham for mange hints[:I]



Jeg vidste den ville komme [:o)] Jeg har endda lige købt en pram og mangler derfor lokkeænder Altså ikke længere [:I]

Mvh.
Lars/Great Dane

Hmm, er du hjemme imorgen[:o)]
Jo, engen er privat, men vejen/cykelstien går jo lige forbi, prammene er dog ikke synlige fra vejen, så jeg tror, desværre, at det er nogen der osse holder til deroppe, der var en der nævnte at der er en del fuglekiggere/ornitologer i området såeh, jeg tror dog ikke at det er dem, så havde det hele været væk.
Mht. omgangskredsen så er der, udover dem der jager deroppe, kun et par stykker der ved hvor den ligger og de ved at de bare behøver at spørge.




[Image: dralflogoKim1.jpg]
Det er muligt at jeg har alle de våben jeg behøver, men jeg har ikke alle de våben jeg ønsker.
Svar
#8
Der er sikkert en masse herinde der vil hjælpe dig med at holde vagt ved dine lokkere. Hvis du nu laver et skema så kan forumets medlemmer helt sikkert dække morgen og aftenvagterne og selv stå for bevæbning. Du skal dog nok regne med at skulle dække dag- og nattevagterne selv :-)
Mvh.

Yeti
Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by yeti

Der er sikkert en masse herinde der vil hjælpe dig med at holde vagt ved dine lokkere. Hvis du nu laver et skema så kan forumets medlemmer helt sikkert dække morgen og aftenvagterne og selv stå for bevæbning. Du skal dog nok regne med at skulle dække dag- og nattevagterne selv :-)



Du har fat i noget der[Big Grin], du har vagten fra 0500 til 0700 den næste uge, du lægger bare de resterende lokkere ud ca. 3/4 bøsseskud fra rørene, så kommer jeg og afløser[^]
ps. Ænderne er lidt længe om at nå herud så trækket er bedst omkring 0730[8D], men du vil jo ikke have dagvagt[Big Grin]

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Det er muligt at jeg har alle de våben jeg behøver, men jeg har ikke alle de våben jeg ønsker.
Svar
#10
Hvis jeg så smøre lidt ekstra madpakke og laver en ekstra termokande kaffe så kan du vel også klarer dig et par timer
Mvh.

Yeti
Svar
#11
Citat:quote:

Originally posted by yeti

Hvis jeg så smøre lidt ekstra madpakke og laver en ekstra termokande kaffe så kan du vel også klarer dig et par timer



Ja, det vil jeg da tro og hvis du putter et skvæt Tullamore i mokkaen må du gerne blive lidt længere[Big Grin]

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Det er muligt at jeg har alle de våben jeg behøver, men jeg har ikke alle de våben jeg ønsker.
Svar
#12
Så er der også flere ænder til næste dag - hmmmm
Mvh.

Yeti
Svar
#13
Citat:quote:

Originally posted by yeti

Så er der også flere ænder til næste dag - hmmmm



Hvada[?], jeg skrev et skvæt[^], ikke en hel flaske[Big Grin].

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Det er muligt at jeg har alle de våben jeg behøver, men jeg har ikke alle de våben jeg ønsker.
Svar
#14
Ja ja, men jeg kender godt de der jyske skvæt... Det nærmer sig Thules 2 fingre sprit 5 fingre sodavand - de 2 fingre er lille og pegefinger og de 5 fingre holdes samlet OG vandret.
Mvh.

Yeti
Svar
#15
SIDSTE NYT !!!
Jeg kan nu tilbyde 15-20 lettere brugte lokkeændre, til yderst favorabel pris .. de kan snart bestilles på webshoppen [Big Grin][Big Grin]

[Image: store.jpg] "Hvis du ikke kan få dem store nok"
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#16
Hvad med at investere i de nye selvoppustelige gummilokkeænder, der kan foldes, så du kan have tre i hver lomme - så slipper men for at slæbe rundt på en kæmpesæk - og kan ret nemt tage dem med i bilen hjem....

.....nu også ejer af en 9,3x62 :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#17
Og hvis du putter dem i lommerne når de stadig er fyldt med luft(måske du skal bruge en skydevest eller lign.) sparer du redningsvesten....[Big Grin]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#18
Nej nej... det er en slags skal, der ligger på vandet oven på en luftlomme....
Nu har jeg ikke selv prøvet dem - kun set dem i butikken - men de virkede ret smarte...

.....nu også ejer af en 9,3x62 :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#19
[quote]Originally posted by ran

Hvad med at investere i de nye selvoppustelige gummilokkeænder, der kan foldes, så du kan have tre i hver lomme - så slipper men for at slæbe rundt på en kæmpesæk - og kan ret nemt tage dem med i bilen hjem....

.....nu også ejer af en 9,3x62 :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
[/quote
De der oppustelige kvinder man kan købe i flere farver. Tænk hvis man kunne bruge dem til at lokke de levende med. [8D][Big Grin]

mvh Don Bums

[Image: snipertarget.jpg]
mvh Don Bums

Svar
#20
Ja, og tænk lige engang, hvis det også virkede artsbestemt...

Så kunne man have et udvalg af forskellige typer, alt efter hvad man lige havde lyst til.. [:p]

.....nu også ejer af en 9,3x62 :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)