Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
sovepose og dynejakke
#1
Hej

er der nogle af de ærede medlemmer der er i besiddelse af en dun sovepose med komfort temperatur ned til -20 grader til en person på 190cm høj. Denne samt en god dynejakke i størelse L eller XL ønsker jeg at leje/låne, da jeg skal til Andesbjergene til november....og det bliver koldt [xx(]

LANI

Jeg gider ikke diskutere med folk der bruger argumenter....
Mvh.LANI



Svar
#2
Hej Lani

Hva er ...til Andesbjerge til November.[?] Et ferie sted eller ferie lejr.[?]

mvh...Eric

http://www.andersencharters.com
Soldt all my guns...I'm entering priesthood..:-))
Svar
#3
Jeg tror skam den gode Lani har tænkt sig at kravle op på et par stykker af dem [Wink]

@Lani: Du er sgu da ikke 190 cm [Big Grin][Wink] Jeg tjekker lige den jeg har liggende på depot, om den kan klare så lave temperaturer og så vender jeg tilbage (klokken er lo.. og jeg er på vej i seng [8D])

Mvh Takleberry

[Image: Takleberry-1.jpg].[Image: sporter-1.jpg]

************************Kend din ret og gør din pligt**************************
Svar
#4
LANI ... ring til mig .... jeg har måske en løsning til jakken ... 30562315

[Image: store.jpg] "Hvis du ikke kan få dem store nok"
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#5
Jeg vil mene det rigtige vil være en sovepose i moskusokse-skind, foret med enten hunde- eller rensdyrskind...

Den er nok bare ikke sjov at slæbe op i andesbjergene.

[Image: Polarbear.gif]
Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#6
Soveposerrne fra svenske Klärtemusen er næsten begge dele i et - du har bare en arm fri. Så hvis dunjakken 'bare skal bruges til at sidde i messeteltet og drikke whisky i om aftenen sååå...

Der er en del af de selskaber der arrangerer turer der lejer udstyr som soveposer ud. Det skal man være lidt på passelig med. Jeg har prøvet at få en udslidt sovepose på den konte på en tul til Nepal. "Heldigvis" fik jeg alvorlig højdesyde og måtte evakuerers med helikopter inden vi kom op hvor der var rigtigt koldt, men det er en anden historie.
Mvh.

Yeti
Svar
#7
Det er fordi jeg skal forsøge at bestige Arconcagua i december og der kan være relativt koldt. Dynejakken skal bruges til den sidste km op til toppen 6950 meter. Jeg kommer formentlig aldrig på bjergbestigning igen og synes derfor ikke jeg vil bruge 5000 kr. bare på jakke og sovepose, derfor denne forspørgsel.

LANI

Jeg gider ikke diskutere med folk der bruger argumenter....
Mvh.LANI



Svar
#8
Kig engang på Opdagverden.dk

http://opdagverden.dk/index.php?option=c...&Itemid=28

og

http://opdagverden.dk/index.php?option=c...&Itemid=28
Mvh.

Yeti
Svar
#9
Tak Yeti

LANI

Jeg gider ikke diskutere med folk der bruger argumenter....
Mvh.LANI



Svar
#10
Hejsa...

Jeg er 191 og har en North Face McMurdo parka der har varmet mig ved snescooterkørsel i - 40 grader i Nordgrønland.. Den må du gerne låne.
Den er i Storkøbenhavn[Smile]

Jimmy

Sauer 202 Select Take Down
Titan 6 Kal. 30.06 (som skal sælges)

Marlin 917 Kal .17 HMR
SKB 505S haglsprøjte
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)