Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
stik til jagtradio
#1
hvor kan man købe et stik til jagtradio, så man kan koble den til peltor hørerværn. i danmark[?][?]. har fundet et hos torsbo handel. men det er sku lige lidt nok og få sendt her over.[xx(] det er til en genzo 8099 model
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#2
normalt ligger de i kassen sammen med med høreværnet når du køber dem ??

mvh
Strom
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#3
der var ikke nogen med til mine, og min kammert har også købt et par, og der var heller ikke noget stik med
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#4
Heller ikke mine var udstyret med sådan en ledning, som vel også er forskellig alt efter hvilken radio den skal forbinde hørerværnene til. Jeg har lige købt en sådan ledning hus Friluftsgården i Lund, når jeg nu var der alligevel. Ellers har jeg proppet ørersneglen ind i koppen på mine Peltor, og det har fungeret rimeligt godt...
Mvh.

Yeti
Svar
#5
Den ledning der var med mine elektroniske høreværn, er en helt almindelig audio ledning med en 3,5 mm stereo jack-stik i hver ende.
Sådan en ledning burde kunne købes i enhver elektronik biks der handler med radio/TV som El-giganten, Merlin eller tilsvarende.
En mono udgave vil også kunne fungere (jagtradioen er sansynligvis ikke i stereo [Wink])

/Stanton

Der er intet der slår "svineheld" ....... !!
/Stanton
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)