Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sako Finnlight Syntetic 6,5X55 landet som Bavarian
#12
Citat:quote:

Originally posted by Sako

Det er sød musik i mit øre Walnut, sæt du bare Sauerne til salg og køb et par Sakoèr mere[Smile]

Mvh. Jakob



Hej Sako
Saueren røg ind i handelen til en meget fin byttepris. Jeg har intet at udsætte på den. Den har været præcis og har, bortset fra en enkelt gang hvor fejlen må tilskrives skytten, leveret effektivt.
Den debat, der jævnligt er blusset op omkring den forsinkede "ufrivillige" afgang af skud, har irriteret mig en del og er medvirkende årsag til salget.
At der lejlighedsvis er funtionsfejl på våben, kan vi ikke undgå, men den arrogante/ tåbelige måde kritikken er blevet mødt på fra producent og diverse mellemhandleres side er stærk kritisabel. Den lille Vixen drejede focus hen på Sako, og så var jeg solgt.
Jeg arbejder sammen med en yngre kollega, der er konkurrenceskytte. Han siger, at de har kendt til problemet med Sauer i årevis. Disse konkurrenceskytter får kurser i at servicere aftræk m.m. Det minimerer formodentlig risikoen for funktionsfejl p.g.a. snavs afgørende. Der står vi, som almindelige og uoplyste jægere, meget svagere.
PS. Jeg er bekendt med, at der også findes andre funktionsfejl på andre riffelmærker.
Mvh Walnut
Svar


Beskeder i denne tråd
Sako Finnlight Syntetic 6,5X55 landet som Bavarian - af Walnut - 12-09-2008, 12:05 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)