Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nye regler på vej
#1
Hej,
jeg var inde på Justitministeriets hjemmeside, og kunne se, at man var igang med at skulle ændre på våbenloven. Man ønsker i første omgang en høring. Men man ligger åbenbart op til en model som minder om svenskernes, at man ikke må eje mere end 5 våben (dette gælder både glatløbede og riflede våben). Så lad os endelig sørge for at råbe op.

mvh. JOhannes
Svar
#2
[Big Grin]Hva *** Bilder de sig ind, at offentliggøre så et alvorligt emne den 1 april[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Vi ses JTK

Claus the Dane
Svar
#3
Ja, det er jo ikke lige sådan til at binde en fynbo en historie på ærmet![^]

mvh. Johannes
Svar
#4
Jeg vil da gerne indrømme at jeg var ved at få kaffen galt i halsen, og blodtrykket steg til faretruende højde indtil jeg opdagede hvad dag det var idag. PYYYHA.

Claus the Dane
Svar
#5
Hvilket bud var det der lige blev overtrådt der...

JoHannes dog, den pæne mand....[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

--
mvh M@X.
Verdens første og eneste DRALF champion.
emil:max@dralf.dk
[IMG] http://photobucket.com/albums/v487/416ta..._Pokal.jpg [/IMG]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#6
Ja det er jo dejligt at kunne lyve på en sådan dag. I morges kom jeg ind til morgentimerne, og sagde til mine konfirmander, at der var fire af dem som ikke kunne konfirmeres. Der blev helt stille et stykke tid, ja det gik faktisk lang tid ind timen før jeg afslørede, at jeg blot spøgte.

Jeg hører gerne andre erfaringer fra dagen i dag.

mvh. Johannes
Svar
#7
Du kan finde et par stykker her [Smile]

http://www.jp.dk/bagside/artikel:aid=2972684/
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#8
Hej
JTK, det må du aldrig gøre igen [Image: f15.gif], her mellemlander man fra jobbet, godt træt, jeg er pt. så arbejdsramt at jeg ikke kan finde ud af datoer og hvad dag i ugen det er, på trods af sms'er om ikke at stikke jernstænger i r.... uden at smøre først.
Mit blodtryk nåede faretruende højder og jeg meddelte konen at nu var bægeret flydt over og vi skulle emigrere,og så siger hun: det er den første april, det tog ca. 3 pils inden jeg blev "normal" igen[Image: u178.gif].

Mvh
Kim

email : kima@dralf.dk

Arbejde er godt,for den som ikke har jagt nok.
Svar
#9
Hej Kima,
du må tage gøbberne frem og kæle lidt for dem, og sige, at du ikke svigter dem[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

mvh. JOhannes
Svar
#10
FYYYYYYY Johannes, en mand i din proffession, hvor kunne du.[Wink]
Jeg svedte virkelig et par timer i formiddags inden jeg fik dagens
anden apriljoke som var for tyk og som fik mig til at indstille
planlægningen af hvordan man bedst forskansker sig i sit våbenskab[Big Grin

Mvh.
O.Smith
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)