Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vildsvin Vs. 264 Win. Mag.
#1
Hej,

Hvis det hele flasker sig (barnepige osv.), er jeg inviteret på svinejagt i det sydøstlige Sverige om 14 dage fra tors. til søn..
Jeg har tænkt at medbringe min 264 Win. Mag., men er lidt i tvivl om kuglevalget. Hva' skal jeg stoppe i den, der kan klare dens hastigheder uden at piben skal "grovrenses" for aflejringer efter 5 skud?

Mvh.
Søren
Svar
#2
140 grains partition[Wink]

Det virker bare rigtigt godt på øffe.

Tilpas billige og har den fornødne "splitter abgabe" og ikke mindst gennemtrængningsevne.

Vil du gerne bruge en masse penge unødigt, så findes der masser af bondede vidunderkugler[Big Grin]

Har selv skudt nogle stykker med den kugle ved mellem 900 og 950 m/s med både 6,5x68 og 6,5-284[^]

/Gammeltoft
Shoot low, they might be crawling !!!!
"Boltlift forever......"
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#3
Rhino klarer sig også rigtigt godt i de test jeg har læst. Jeg har på fornemmelsen at du i din beskrivelse netop fraskriver Barnes TSX, men ellers vil jeg nu også mene at det er et rigtigt godt bud.
Mvh.

Yeti
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by yeti

Rhino klarer sig også rigtigt godt i de test jeg har læst. Jeg har på fornemmelsen at du i din beskrivelse netop fraskriver Barnes TSX, men ellers vil jeg nu også mene at det er et rigtigt godt bud.



Min erfaring med Barnes TSX ( og den er ikke lille...) siger at de ikke giver specielt meget aflejringer af kobber. I hvert fald ikke i mine piber!
Men er ellers helt enig med Gammeltoft om, at Nosler Part er super gode og meget effektive kugler..
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)