Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Arkelstorp
#1
Hej,

Er der nogen der kender området omkring Arkelstorp i Sverige?

Mvh.
Søren
Svar
#2
Ja

Det ligger lidt uden for Kristianstad. Store søer, kuperet terræn, megen løvskov.

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#3
Hej,

Kommer derover næste torsdag, på en forlænget weekend/herretur, med svin og råhygge som mål.

Mvh.
Søren
Svar
#4
Det lyder jo ulækkert

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#5
Jep...

Da jeg er så uheldig at runde det skarpe hjørne tirs. som vi tager af sted tors. skal det være med rødvins- og whiskeydrop, samt nogle seriøse bøffer....[:p]

Mvh.
Søren
Svar
#6
Husk saa lige at nu sidder du paa den side af banken de tager fra!
hogmeister
Hogmeister
Svar
#7
ja ja, så skarpt er det sgu heller ikke...!![Wink]
Svar
#8
Citat:quote:

Originally posted by Sandersen

Jep...

Da jeg er så uheldig at runde det skarpe hjørne tirs. som vi tager af sted tors. skal det være med rødvins- og whiskeydrop, samt nogle seriøse bøffer....[:p]

Mvh.
Søren



Uheldig og uheldig, tænk på hvad alternativet ville være[Wink][xx(]
Tillykke og knæk og bræk[Big Grin]

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Det er muligt at jeg har alle de våben jeg behøver, men jeg har ikke alle de våben jeg ønsker.
Svar
#9
Tillykke med dage[Wink]

K&B

Michael
Svar
#10
Tak Tak, men jeg har lige en uge at være ung i endnu....!!!![Big Grin]

Mvh.
Søren
Svar
#11
Er det det 6. eller 7. knæk, siden du er så bange[?]

[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Tillykke og god tur

K&B Clax [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Det er bedre at være kompleks, end at lide af dem ...

Man behøver ikke være tosset for at være her, men det hjælper ...
K&B Claxel Wink




Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)