Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Har i prøvet lignende.
#1
Jeg bestilte en Browning BLR Takedown i marts , levering midt juli.Den 15 juli blev der lovet midt august.Midt august blev der lovet midt september . Og nu har jeg fået at vide at den først kan leveres i marts 2009 ,[:0][:0][Sad!].Hvordan dælen kan man reklamere med et våben i sit katalog som man slet ikke kan levere , nogen forklaring eller undskyldning fulgte ikke med.(den er på lager i USA[B)])Så meget til kunde service fra Browningint [xx(].. Det er ikke den første underlige behandling fra dem , i 2007 fik jeg fortalt at produktionen af BLR blev indstillet [:o)][:o)][:o)]....(det skal lige siges at jeg har fået mine informationer igennem forhandleren , jeg ville ellers brokke mig direkte men finder ingen adresse til nogen kundeservice .Jeg bliver hvist nød til at sende et brev til Herstal) Hilsen A-bolt
Svar
#2
Auch, det lyder unägteligt som en sörgelig historie.[xx(]
Kan du ikke leve uden den skyder og köbe noget andet?
Håber ikke du har betalt den endnu - ellers bör du väre i din gode ret til at lade köbet gå tilbage[:I]
Svar
#3
Jeg har lige været igennem en langvarig leveringsproces - dog intet i sammenligning med din. Jeg bestilte en Mauser M03 i januar, og den skulle så leveres i juni. Jeg gjorde en hel del ud af at forklare at det var vigtigt at den kom i god tid inden bukkejagten i august så jeg kunne nå at lave ammo til den. Det endte så med at jeg fik den i udgangen af august efter flere udskydelser af leveringe. Som kompensation fik jeg så en ekstra kikkertmontage og en særlig rem - kunne også have valgt at få en kniv eller kuffert. Så bortset fra at jeg ikke fik den til bukkejagten og at de på informationssiden kunne oppe sig en del så synes jeg at det alt i alt er gået ok...

Ov! det er sjovt som lidt tid kan mildne ens humør - ok var ikke lige det ord jeg brugte da jeg snakkede med forhandleren weekenden op til bukkejagten...
Mvh.

Yeti
Svar
#4
Tja, jeg ventede 11 måneder på Profiber....[:I]

.....nu også ejer af en 9,3x62 :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#5
Er det ikke standard proceduren, når man bestiller et våben der ikke står på hylderne - Jeg ventede ret længe på min sako75 223 med 1:8" stigning....

/Jørgen
Svar
#6
Browning Int. eller Herstal svarer slet ikke på noget som helst. Jeg var 3 år om at få nogle afstands ringe og en manual til min Eric! Der skal kraftige midler i brug!

Mvh Thorlak

Correct first shot placement, the rest is bullshit!
"Vildsvin til Danmark"
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#7
Hej Thorlak , [:0][:0] det lyder ikke så godt , de må have det for godt , hvis de kan behandle deres kunder så ligeglad[Sad!].Jeg tror de har en betydelig bedre kundeservice i USA , det ser ihvertfald sådan ud når man ser deres hjemmeside.. Hilsen A-bolt
Svar
#8
Hej , jeg skal lige have forummets meninger !. I forbindelse med min efterforskning af hvorfor der er så lang leveringstid på riflen , havde jeg fat i forhandleren , for at få deres ordre nr. ved Browning på riflen . De siger de har ingen ordre nr. [?][?][?]. Kan man bestille eller have en riffel i restordre uden at have et ordre nr. , eller vil de bare ikke have at man selv tager kontakt til producenten [?] Jeg synes det bliver lidt underligt det hele...Hilsen A-bolt
Svar
#9
Ja..

Oftest ringes ordren ind, eller faxes hvis de er så gammeldags.

Mvh.
Lars/Great Dane
Great Dane

Svar
#10
Hej . Det lønner sig alligevel at arbejde lidt selv med sagerne [Big Grin]. Jeg sendte dem et lidt knotten brev , og det virker åbenbart [Wink].[Image: dscn0629.jpg?t=1224852388] Hilsen A-bolt
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)