Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sælger de værdifulde stumper...
#1
Jeg har lige set Pingvinens annonce og belært at de kære moggeratorer må jeg hellere holde mine kommentarer herinde...

Når man sælger en Swarowski 3-12x50, med skinne og Blaser saddelmontage. 2 meget små ridser i lakken, ellers som ny - kan det så tages som at man sælger det af riflen der har værdi og så kasserer resten....[:o)]
Mvh.

Yeti
Svar
#2
Hov hov Yeti- det er en 97'er[Wink]

Pingvinen
Svar
#3
Hvad laver den så med Blaser saddelmontage? Har du fået nogen til at "snitte" i løbene til en 97'er ?
Mvh.

Yeti
Svar
#4
Næh Yeti- ellers en fix ide[Wink]

En blaser R97, dobbeltriffel i 9,3x74R[^]
Min nyeste erhvervelse. Må indrømme at jeg er positiv overrasket. Den skyder som en drøm. Hul-i-hul, mere kan man vel ikke forlange af sådan en fætter.
Skulle vi mødes en dag på banen, så siger du bare til hvis du skal prøve[Wink]
Lukkes som en O/U så den skulle ikke være farlig[}Smile]

Michael
Svar
#5
Det lyder rigtigt lækkert - og jeg vil meget gerne prøve. I det hele taget synes jeg at Blaser laver nogle ret lækre ting og det med en rettrækker er mig heller ikke helt fjernt. Jeg har en Mauser M96 stående og den er også med rettræk. Jeg bruger den dog ikke rigtigt mere da den er indrettet til de almindelige dødelige ikke links skytter og når jeg skyder som en sådan skyder jeg kun omkring 90-95 % af hvad jeg kan når jeg skyder links og oven i at skyde bedre er det jo rart at være en udødellig links skytte...
Mvh.

Yeti
Svar
#6
Ja- de amerikanske mærker er nok lidt længere fremme, når det gælder spejlhjerner[Big Grin]

Ved ikke hvor du gemmer dig i landet, men send mig en mail, så finder vi sikkert ud af det.

Michael
Svar
#7
Kan du ikke aktiverer PM systemet på din profile ?

Jeg bor i Malmø, men kommer meget på skydebanen på Kalvebod, hvor jeg også fra tid til anden har tjansen som instruktør
Mvh.

Yeti
Svar
#8
Og jeg bor i Århus. Men som den dumme jyde jeg er, har jeg selvfølgelig fundet en kæreste på Frb- så muligheden er der[Wink]

Michael
Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by Pingvinen

Og jeg bor i Århus. Men som den dumme jyde jeg er, har jeg selvfølgelig fundet en kæreste på Frb- så muligheden er der[Wink]

Michael



Fjols find dig en fornuftig pige bosat i Allingåbro, det er der mere fremtid i. Medmindre du kan overbevise din nuværende bestemmer om at hun skal flytte til hovedlandet.

VH Søren

Big Green for ever
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#10
Så skal jeg også til at overtale firmaet til at flytte[xx(]
Skal se lyst på det: kommer tættere på Sverig og vildsvinene[:p]

Michael
Svar
#11
Får nok brug for hjælp til at aktivere min PM[xx(]

Michael
Svar
#12
Citat:quote:

Originally posted by Pingvinen

Får nok brug for hjælp til at aktivere min PM[xx(]

Michael



http://www.riffeljagt.com/forum/code/top...IC_ID=7880

--
mvh M@X.
DRALF - opfinder af den
originale -

[Image: wardwarf-1.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#13
Hej M@x

Tak for hjælpen.
En skam at jeg ikke var hurtigere- har adgang til en EAW svingmontage, påkrympet en Leupold 1-4x20 kikkert, underdelen til EAW passer på Remington 700.

Michael
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)