Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Leupold Olympic 10X50 håndkikkert
#1
Hej.
Jeg har lovet en jagtven at afsøge det udenlandske marked for en Leupold Olympic 10X50 håndkikkert. Jeg håber, at kunne finde den i UK, så told/moms ikke tolder på besparelsen. Har ikke kunnet finde den i Opticwarehouse.Kan nogen herinde hjælpe?
Mvh Walnut
Svar
#2
Hej Nut

Prøv på: http://www.ebay.co.uk
Der plejer at være et firma som kan hjælpe. Har lige fået Vapen ind af døren- de tester kikkerter denne gang. Måske en god ide at læse det først[^]

K&B

Michael
Svar
#3
hvis du skriver "Leupold Olympic 10X50 site:.co.uk" i Google så søger du efter "Leupold Olympic 10X50" på alle kommercielle UK sites.
Mvh.

Yeti
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by yeti

hvis du skriver "Leupold Olympic 10X50 site:.co.uk" i Google så søger du efter "Leupold Olympic 10X50" på alle kommercielle UK sites.



Hej Yeti
Tak for tippet. Det gav straks pote. Fundet hos Targetspots til
359 pund. Ligger flere steder i US til 359 dollars.Jeg kender ikke prisen på den herhjemme. Kan heller ikke lige overskue oddsene for at hente hjem fra US m.h.t told/ PD.
Mvh Walnut
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by Walnut

Citat:quote:

Originally posted by yeti

hvis du skriver "Leupold Olympic 10X50 site:.co.uk" i Google så søger du efter "Leupold Olympic 10X50" på alle kommercielle UK sites.



Hej Yeti
Tak for tippet. Det gav straks pote. Fundet hos Targetspots til
359 pund. Ligger flere steder i US til 359 dollars.Jeg kender ikke prisen på den herhjemme. Kan heller ikke lige overskue oddsene for at hente hjem fra US m.h.t told/ PD.
Mvh Walnut



Hvis "alt går galt" med import fra US skal du tage prisen + fragtprisen og gange med ca. 1,35 - så er alle afgifter og moms regnet med.

Har du checket Gunsandpowder.dk ? Prøv at sammenligne priserne fra udlandet inkl. fragt og moms etc. og sammenhold det hele med at du nemmere, hurtigere og billigere kan reklamere, hvis der opstår uventede problemer, hvis produktet er købt i DK.

.....nu også ejer af en 9,3x62 :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#6
Prøv lige at "kigge ind til" på http://shop.gunsandpowder.dk/group.asp?g...rt=&page=2 hvor jeg selv har købt en Olympic for kort tid siden... Det er "REX" herinde fra's shop..

________________________________________________________________________________________________
Browning 425 Waterfowl Special 12/76 og S&L DL97 6,5x55 m. Swarovski 3-12x50 (og ups jeg kom lige til at købe en 9,3x62 pibe til den...)
________________________________________________________________________________________________
A house without a rifle is just a house..
________________________________________________________________________________________________

A house without a rifle is just a house..
Svar
#7
Jeg har haft en Olympic og er alt andet end imponeret.
Har testet den nye Mojave og den er i mine slørede øjne hestehoveder bedre end Olympic - og kun marginalt dyrere.

/bundgaard
Svar
#8
Hej.
Har regnet lidt på det.Købes i US giver det med fragt en ca. pris på 2045,- . Købes i US + senere befamling af Post Danmark giver en pris på ca. 2760,- Hos Guns&Powder kan den købes til ca. 3395,- Personligt ville jeg ikke selv importere til "Post Danmark prisen". Jeg kender ikke den omtalte kikkert og vil overgive videre overvejelser og beslutninger til min jagtven.Tak for engagementet.
Mvh Walnut
Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by Walnut

Hej.
Har regnet lidt på det.Købes i US giver det med fragt en ca. pris på 2045,- . Købes i US + senere befamling af Post Danmark giver en pris på ca. 2760,- Hos Guns&Powder kan den købes til ca. 3395,- Personligt ville jeg ikke selv importere til "Post Danmark prisen". Jeg kender ikke den omtalte kikkert og vil overgive videre overvejelser og beslutninger til min jagtven.Tak for engagementet.
Mvh Walnut



Jeg har både Olympic og Mojave modellerne på lager.
Han skal være velkommen til at komme og sammenligne dem.
Så kan han jo bagefter finde ud af om han selv vil importere eller købe i DK.

[Image: store.jpg] "Hvis du ikke kan få dem store nok"
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#10
Citat:quote:

Originally posted by Rex

Citat:quote:

Originally posted by Walnut

Hej.
Har regnet lidt på det.Købes i US giver det med fragt en ca. pris på 2045,- . Købes i US + senere befamling af Post Danmark giver en pris på ca. 2760,- Hos Guns&Powder kan den købes til ca. 3395,- Personligt ville jeg ikke selv importere til "Post Danmark prisen". Jeg kender ikke den omtalte kikkert og vil overgive videre overvejelser og beslutninger til min jagtven.Tak for engagementet.
Mvh Walnut



Jeg har både Olympic og Mojave modellerne på lager.
Han skal være velkommen til at komme og sammenligne dem.
Så kan han jo bagefter finde ud af om han selv vil importere eller købe i DK.

[Image: store.jpg] "Hvis du ikke kan få dem store nok"



Hvis du har fået Mojave på lager, er det vel snart tid til en rigtig Rex-snak...[Big Grin]

.....nu også ejer af en 9,3x62 :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#11
Citat:quote:

Originally posted by Rex

Citat:quote:

Originally posted by Walnut

Hej.
Har regnet lidt på det.Købes i US giver det med fragt en ca. pris på 2045,- . Købes i US + senere befamling af Post Danmark giver en pris på ca. 2760,- Hos Guns&Powder kan den købes til ca. 3395,- Personligt ville jeg ikke selv importere til "Post Danmark prisen". Jeg kender ikke den omtalte kikkert og vil overgive videre overvejelser og beslutninger til min jagtven.Tak for engagementet.
Mvh Walnut



Jeg har både Olympic og Mojave modellerne på lager.
Han skal være velkommen til at komme og sammenligne dem.
Så kan han jo bagefter finde ud af om han selv vil importere eller købe i DK.

[Image: store.jpg] "Hvis du ikke kan få dem store nok"



Hej Rex.
Jeg giver invitationen videre[Wink]
Mvh Walnut
Svar
#12
Har nu fået kigget igennem en leupold mojave 10x42... det er dælme en fed kikkert!

Det var midt på dagen - så egentlig skumringstest var ikke mulig på det tidspunkt... men vi lavede et eksperiment i jagtforretningen. De to bagertste lokaler blev lyset slukket, hvorefter ekspedienten gik bagerst i mørket. Der var så mørkt, at man kun kunne se silhuetten af ham og de groveste ansigtstræk...
Jeg var blevet udstyret med mojaven og og en Zeiss 10x42 med lotutec, så jeg kunne sammenligne.
Begge kikkerter gjorde tydelig forskel ind i bagenden af det mørke rum. Begge to gjorde, at man tydeligt kunne se alle ansigtstræk.
Zeiss´en var marginalt bedre... men kun marginalt. Der slap en anelse mere lys igennem - men slet ikke noget, der berettiger til den store prisforskel mellem de to modeller.
Hvis ikke man vil op på 9-12-14 tusinde på en kikkert, er det et godt køb.... formentlig den bedste til prisen!
Min Bushnell kikkert i 2000 kroners klassen synes som ren legetøjs skrammel til sammenligning med Mojaven.

.....nu også ejer af en 9,3x62 :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)