Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ny justitsminister ...
#1
Så fik vi ny justitsminister, så må vi se hvad det medfører ...

Jeg mener nu stadig at det burde være ham her, men måske hans kampagne slog fejl, i 2007 [:I]

[IMG]][Image: 63256_def30fe550ab487d6a3c51bc7dcad.jpg]
[/img]

[Image: dralflogo.gif]

K&B Clax [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Det er bedre at være kompleks, end at lide af dem ...

Man behøver ikke være tosset for at være her, men det hjælper ...
K&B Claxel Wink




Svar
#2
Citat:quote:

Originally posted by Claxel

Så fik vi ny justitsminister, så må vi se hvad det medfører ...

Jeg mener nu stadig at det burde være ham her, men måske hans kampagne slog fejl, i 2007 [:I]

[IMG]][Image: 63256_def30fe550ab487d6a3c51bc7dcad.jpg]
[/img]

[Image: dralflogo.gif]

K&B Clax [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Det er bedre at være kompleks, end at lide af dem ...

Man behøver ikke være tosset for at være her, men det hjælper ...




Den dag ham på billedet bliver etellerandet minister i Danmark, ser jeg kun 2 muligheder,
1: imigtation til Togo eller Fiji
2: momentan selvmord[xx(]

jbn
Svar
#3
@Claxel: Vi er helt enige!

@ignorant

Jeg elsker også dig! (Jeg føler slet ikke, at jeg har fortjent al den kærlige opmærksomhed)

Havde du bare stillet disse garantier forud for min kampagne, så var jeg med sikkerhed blevet valgt. Ikke desto mindre bryder jeg mig ikke om tanken om, at nogen tager livet af sig. Det er derfor med stor glæde, at jeg kan oplyse dig, at selvmord ville være helt unødvendigt i tilfældet af, at jeg engang bliver valgt.

Det første jeg vil gøre er nemlig at henrette alle svagt begavede debattører. Derefter vil jeg sende Frømandskorpset til Togo og Fiji for at skyde alle de danske flygtninge, der driver omkring på gaden og spørger efter "Imigtations-kontoret".

Den form for handlekraft ville nok sætte hele diskusionen om lommeknive lidt i perspektiv [Big Grin]

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by Høgh
[br
Det første jeg ville gøre var nemlig at henrette alle svagt begavede debattører.

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.



I så fald Høgh.... så nedlægger du da bare VTF og mailer direkte til mig når der er noget du vil vide. Eller vi kan købe 2 bilka walkier - en til os hver.....[:o)]

--
mvh M@X.
DRALF - opfinder af den
originale -

[Image: wardwarf-1.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#5
Jep!

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#6
Hva så mæ maj. Hvis i love, jai få vakie talkie, jai hjælpe mæ at hen rette [Big Grin][Big Grin][Big Grin]

mvh Don Bums

[Image: snipertarget.jpg]
mvh Don Bums

Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by prethom

Hva så mæ maj. Hvis i love, jai få vakie talkie, jai hjælpe mæ at hen rette [Big Grin][Big Grin][Big Grin]

mvh Don Bums



Jeg kan osse give et nap med[Big Grin], til gengæld skal vi bare have Jydsk hjemmestyre og Vildsvin[:p][^]

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Det er muligt at jeg har alle de våben jeg behøver, men jeg har ikke alle de våben jeg ønsker.
Svar
#8
Fint I er med!

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#9
Citat:quote:

jai hjælpe mæ at hen rette


HA, så er vi sikre på ca 50m afstand........[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Var det ikke noget med at du fik tæv af kampdværgen[B)]

/Gammeltoft
Shoot low, they might be crawling !!!!
"Boltlift forever......"
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#10
Nej denne gang ordnede jeg ham. Smed ellers 4 skud for at give ham en chance. Men alligvel manglede han 16 point. Tror det gik galt for ham på de fritstående. Græsset var en halv meter på standen derude. Og jeg hørte flere gange, at hans projektiler fløjtede, gennem det for ham, høje græs.[Big Grin][:p][^]

mvh Don Bums

[Image: snipertarget.jpg]
mvh Don Bums

Svar
#11
Det bliver nu ikke det samme med jurist Brian som det var før, med Lene og nu skal vi til at rette i ordbogen.

Hvad skal han hedde her på siden synes I.

KR

Heller komme galt afsted end, slet ikke afsted
If you pay with penuts.

You only get monkeys
Svar
#12
Citat:quote:


Hvad skal han hedde her på siden synes I.



Brian Gun-glad ?

Skydning er jo en olympisk disciplin... så man har vel lov at håbe.. [:I]

.....nu også ejer af en 9,3x62 :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#13
Citat:quote:

Originally posted by Claxel

Så fik vi ny justitsminister, så må vi se hvad det medfører ...



Nu hedder han jo Brian og det skulle ifølge pålidelig kilde åbne op for uanede muligheder, så mon ikke vi kan se frem til fuldautomatiske våben og ekstra lange knive..... [xx(]



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#14
Så så ID,

nu ikke drille "dobbelmoralens vogtere" [Big Grin][Big Grin][:o)][B)]

Men ja, måske der kommer noget fornuft ind[?]

/Gammeltoft
Shoot low, they might be crawling !!!!
"Boltlift forever......"
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#15
MAnkan da håbe, at det hjælper lidt med en mand på posten.

Mænd er vel som regel knap så hysteriske overfor skydejern...

.....nu også ejer af en 9,3x62 :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#16
Jeg tror ikke at vi skal forvente nogle lovgivningsmæssige lempelser, men man kan da håbe på at det bliver indskærpet overfor dem som administrerer våbenlovgivningen (Våbenkontorerne), at der skal administreres efter lovens intensioner og ikke efter H. C. Andersens Eventyr - forstået således, at hvis ID vil have en lyddæmper til jagt i Sverige, så skal han ha' en sådan tilladelse. [^]



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#17
Citat:quote:

Originally posted by Gammeltoft

...
Men ja, måske der kommer noget fornuft ind[?]

/Gammeltoft
Shoot low, they might be crawling !!!!
"Boltlift forever......"



Haaaa!!!

Med Kultur-Brian? Næh, det mest positive han kan svinge sig op til, bliver vel en lempelse på budget siden? Er ret sikker på at økonomiskkriminalitet bliver lempet [xx(] Se bare hans "fine" håndtering af DR-Byen [:o)]

/Ugelvig

Tikka T3 - 308 Win
Bushnell 3-12 x 56 mm
/Ugelvig



What we do in life - Echoes in eternity!
Svar
#18
Hvad med at kalde ham Monty, det bliver sikkert lidt som i life of Brian.

KR

Heller komme galt afsted end, slet ikke afsted
If you pay with penuts.

You only get monkeys
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)