Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Var det ikke M@X (og knægt)???
#1
Da jeg i går var på skydebanen (Hedehusene, Fløng Jagtforning skydebane Vest), snakkede jeg kort med "flink ung mand" jeg mente at have set før (vi snakkede gummistøvler før skudningen).. Her til morgen da "man lige skulle ind og chekke nyheder herinde" slog det mig at det da lignede M@X.. Hvis det var tilfældet skulle jeg jo selvfølgelig have ønsket ham velkommen i vor ydmyge jagtforening "HFJ" (der selvfølgelig er en forkortelse for "HalvFedeJægere" og ikke Hedehusende Fløng Jagtforening). Så hvis det var tilfældet undskylder jeg.....

________________________________________________________________________________________________
Browning 425 Waterfowl Special 12/76 og S&L DL97 6,5x55 m. Swarovski 3-12x50 (og ups jeg kom lige til at købe en 9,3x62 pibe til den...)
________________________________________________________________________________________________
A house without a rifle is just a house..
________________________________________________________________________________________________

A house without a rifle is just a house..
Svar
#2
Det kan umuligt have været M@x.

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#3
Det kan umuligt have været M@x.

nej desværre:
flink - nej
ung - nej
mand - tja, kampdværge formerer sig vel også

hvis der går DWD´ere frit rundt i Hedehusene bør I måske kontakte de rette myndigheder [Big Grin][Big Grin]

forøvrigt interesserer M@x sig ikke for gummistøvler da han ikke kan se ud over kanten af dem

mvh
Strom
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#4
Nej, Jeg er hverken flink eller ung og jeg ved ikke en s*id om gummistøvler. Med ellers lyder "HalvFedeJægere" da fedt, øhhhh[Big Grin]

--
mvh M@X.
DRALF - opfinder af den
originale -

[Image: wardwarf-1.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#5
Nå, men så har du godt nok en der render rundt på øen og ligner dig...

________________________________________________________________________________________________
Browning 425 Waterfowl Special 12/76 og S&L DL97 6,5x55 m. Swarovski 3-12x50 (og ups jeg kom lige til at købe en 9,3x62 pibe til den...)
________________________________________________________________________________________________
A house without a rifle is just a house..
________________________________________________________________________________________________

A house without a rifle is just a house..
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by farT4

Nå, men så har du godt nok en der render rundt på øen og ligner dig...



Den sølle stakkel[Wink]

Mvh. Jakob
Mvh. Jakob

Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)