Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
14 timer i det svenske
#1
Ja sådan set er jeg jo fortsat i det svenske eftersom jeg bor i Malmø, men jeg har fra fredag aften og til lidt op af formiddagen i dag været en tur på jagt. Det er der blevet følgende lille beretning ud af:

http://web.mac.com/mikkelkroeyer/Helle_o...ekend.html
Mvh.

Yeti
Svar
#2
Hej Yeti

Tak fordi du vil dele dine oplevelser med os.

Tillykke med grisen, og ræven.

De to første skud koster vel en flaske pr. stk. [?]

K&B Clax [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Det er bedre at være kompleks, end at lide af dem ...

Man behøver ikke være tosset for at være her, men det hjælper ...
K&B Claxel Wink




Svar
#3
Nej jeg tror der er tale om tilgivelse når ræven bliver leveret - det koster i øvrigt også en flaske at undlade at skyde... til ræv forståes.
Mvh.

Yeti
Svar
#4
Ja og hvem skulle sladre !!! os !!! næ nej - vi kan nøjes med, at dele den ene af flaskerne....

Mvh. AB
Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
Svar
#5
Taaaak det er godt at man kender vennerne. Der er allerede en der har misset - et skud på 200+ - så næste års krebsekalas er sådan set fint i mål på whiskyfronten, Men derfor kan det jo godt være at der kommer endnu en flaske på boret. I 2008 tror jeg at vi er oppe på 8-9 ræve. Så bestanden bliver da reguleret. Faktisk er jeg overrasket over at der bliver ved at være så mange. For 3 år siden skød en mand 16 på et år. og sidste år røg der da også nogle stykker. Det er fin jagt, og hvis det samtidigt giver flere rådyr så et tiden med rævejagt jo dobbelt godt brugt.
Mvh.

Yeti
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)