Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lad os håbe det breder sig til DK
#1
http://www.njff.no/portal/page/portal/njff/nyhet?element_id=16921292&displaypage=TRUE

.....nu også ejer af en 9,3x62 :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#2
NEJ!

--
mvh M@X.
DRALF - opfinder af den
originale -

[Image: wardwarf-1.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#3
Ran, jeg troede du var en mand[Smile]Nej lad dem bare spille håndbold og beachvolly. Så ordner vi andre det med at skaffe vildtkød på bordet[Wink]

mvh Don Bums

[Image: snipertarget.jpg]
mvh Don Bums

Svar
#4
Hej.
Neeeeeeeej[Wink] Kunne søbe alt ind i studiekredse og andet farligt stads[xx(]
Mvh Walnut
Svar
#5
Jeg har nu tænkt mig at tage min 10-årige datter med på jagt i aften uanset hvad i siger... æv-bæv [Big Grin]

.....nu også ejer af en 9,3x62 :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by ran

Jeg har nu tænkt mig at tage min 10-årige datter med på jagt i aften uanset hvad i siger... æv-bæv [Big Grin]

.....nu også ejer af en 9,3x62 :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)



Hej Ran.
Det synes jeg er en virkelig god idé.Det har jeg heller ikke betænkeligheder ved. Jeg går ud fra, at hun er i gode hænder, og vil få en jægeropdragelse, der senere vil gøre hende i stand til at holde os ud. Måske endda bidrage med et vist kvantum af den snak, vi får os, når vi er sammen. Husk også at fortælle om farlige tidsstjælende studiekredse og lurende supervisionUps[^] brugen af det sidste ord kræver straks en 4-5 Benedryl.
Mvh Walnut
Svar
#7
Det gode er, at hun selv ytrede ønske om at komme med.
Jeg havde hende med for en 3-4 år siden på en aftentur efter buk, hvor vi bare sad stille i skoven og kiggede på alle de ikke-bukke, der kom forbi....

Den seneste tid er hun også begyndt at ville med på fisketur.

Jeg tror hun muligvis bare trænger til at være alene sammen med sin far en gang imellem - og så er det jo meget hyggeligt at sidde sammen og kigge i naturen....

Og opdragelse... jo det kan du tro! [8D]

.....nu også ejer af en 9,3x62 :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#8
husk det kan hurtigt koste halvdelen af våbenskabet, hvis konen begynder at gå på jagt. (378wby for jeg dog nok i fred :-)

skipper
378 Weatherby - The MAGNUM'S MAGNUM
http://www.weatherby.dk
Svar
#9
God ide Ran[^]
Min, nu 13 årige datter, har været med fra hun var ganske lille, hun siger at hun vil have jagttegn når hun bliver gammel nok, hvis ungerne er vant til det slipper vi for den pladderpædagogiske holdning om at det er synd og ulækkert[xx(].
Begge mine unger har været udsat for kammerater og lærere[xx(] der synes at det er synd at skyde dyr, men da de er vant til det kan de heldigvis argumentere for jagt på et plan vennerne kan forstå.
Mht. kvinder på jagt, jeg synes ikke at det gør noget[Big Grin], bare det ikke er min kone,jeg gider ikke diskutere hvem det nu er sin tur til at komme afsted[xx(].

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Det er muligt at jeg har alle de våben jeg behøver, men jeg har ikke alle de våben jeg ønsker.
Svar
#10
Citat:quote:

Originally posted by ran

Det gode er, at hun selv ytrede ønske om at komme med.
Jeg havde hende med for en 3-4 år siden på en aftentur efter buk, hvor vi bare sad stille i skoven og kiggede på alle de ikke-bukke, der kom forbi....

Den seneste tid er hun også begyndt at ville med på fisketur.

Jeg tror hun muligvis bare trænger til at være alene sammen med sin far en gang imellem - og så er det jo meget hyggeligt at sidde sammen og kigge i naturen....

Og opdragelse... jo det kan du tro! [8D]

.....nu også ejer af en 9,3x62 :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)


Hej Ran
Dejligt, at have sådanne oplevelser med sine unger. Mine voksne unger var begge meget med, da de var små. En skam, at jeg ikke var bukkejæger dengang[^] Da var det mest efter ænder, hvilket ikke var særligt attraktivt for små børn. Fisketure var der mange af.Tog min 11 årige søn med på en uges fisketur på Færøerne. Kan stærkt anbefales. Han fangede på stang fra en mole i Vestmanna 41 lyssej over en periode på 6 timer . De største i området af 3kg. Iskolde, stenhårde og rent dynamit på let grej[:p] I alt blev det i løbet af ugen til 0.75 tons fisk fra kyst. 41 kg dybfrossen filet med hjem[:p]
Mvh Walnut
Svar
#11
De sidste par somre har vi taget på udflugter med tæpper, sodavand og kage til geddesøen, hvor vi har fisket skaller og gedder.
Lillebror (nu 5 år) har været med....

Den spirende naturinteresse er vigtig at pleje. Det er med til at give en bedre "beskytterinstinkt" overfor miljøet og naturen, når de bliver større og voksne...

For dem, der ikke kender naturen er det bare et sted der lugter, hvor der bor kryb og man bliver beskidt....[xx(]

.....nu også ejer af en 9,3x62 :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#12
Min lille pige skal, uden tvivl, også have tilbud at komme med, på lige fod med storbroderen.

Det kunne være dejligt at have fælles interasser med sine børn.

Og han er allerede smittet[8D]!

Buba

Så længe der er Blasere, er der underholdning.
WWW://bubajagt.dk
/Buba

Dubravko

Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)