Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Forbundsmesterskab
#1
Hvem ved noget om hvornår det starter den 28[?] Og får vi først vores skydetider ved morgenparolen, eller hvordan[?]Jeg kan ingen oplysninger finde, nogen steder. Ses

mvh Don Bums

[Image: snipertarget.jpg]
mvh Don Bums

Svar
#2
De sender vel snart hæftet ud med skydetider etc.

"Det eneste, der er kedeligere end at lære ting udenad, er at høre, hvad andre har lært udenad"

[Image: topp_sommar.gif]
Svar
#3
Sidste år kom hæftet også sent[Sad!]. Det er nok bare deres måde at arbejde på. Men de sidste udtagelsesskydninger er vel også kun lige afsluttet...

[Image: Slvbukcopy-1-1.jpg]

+GONE2HUNT+

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.


+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.



NU MED DÆMPER
Svar
#4
Så fik jeg deltagerlisten med posten. Vi ses den 28

[Image: Slvbukcopy-1-1.jpg]

+GONE2HUNT+

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.


+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.



NU MED DÆMPER
Svar
#5
Så kom der også program her. skydetid kl. 08.12 uha vi skal tidligt op[Smile] Vi ses deroppe.

Mvh. Jakob
Mvh. Jakob

Svar
#6
Vi er da nogle stykker - selvom jeg kan se at der også mangler nogle af det faste inventar...

kl.10.12

"Det eneste, der er kedeligere end at lære ting udenad, er at høre, hvad andre har lært udenad"

[Image: topp_sommar.gif]
Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by Sako

Så kom der også program her. skydetid kl. 08.12 uha vi skal tidligt op[Smile] Vi ses deroppe.

Mvh. Jakob



Du kan lige så godt vænne dig til at få din nattesøvn ødelagt[}Smile][}Smile]

Penge er ikke noget værd før de bliver brugt!!
Svar
#8
Du Hog. Har du svindlet med dåbattesten, veteran[?][Smile]
Skal på gåtur kl. 08.24 med Mugge og Mosse6. Ved ikke om de to andre også huserer rundt herinde[Smile]

mvh Don Bums

[Image: snipertarget.jpg]
mvh Don Bums

Svar
#9
Hvad med Dværgen[8D] - jeg synes ikke han møder op[?] det havde ellers været en stunt med ham og "Laniriflen"....[8D]

"Det eneste, der er kedeligere end at lære ting udenad, er at høre, hvad andre har lært udenad"

[Image: topp_sommar.gif]
Svar
#10
Citat:quote:

Originally posted by halvautomat

Vi er da nogle stykker - selvom jeg kan se at der også mangler nogle af det faste inventar...

kl.10.12

"Det eneste, der er kedeligere end at lære ting udenad, er at høre, hvad andre har lært udenad"

[Image: topp_sommar.gif]



Vi ses!

Husk at du skal skyde nogle skud i min skive[Wink]
Jeg har normalt brug for hjælp[:I]

Kai

[IMG] http://i79.photobucket.com/albums/j149/B...avatar.gif[/IMG]
Rig eller fattig? Det er altid rart at have penge!
Rig eller fattig? Det er altid rart at have penge!
Svar
#11
Stort tillykke til helautomaten[Big Grin]
flot skydning i finalen gav 2. pladsen
Har en sekvens med 20 sek skydningen i finalen - skal se om jeg kan få den tilføjet...

Jeg selv hmmm der er masser at arbejde på - remmen hjalp mig ikke - en gåde at jeg kunne skyde blank forbi på bukken med 2 skud - det løbende svin var også katastrofalt + alle de andre småting [Wink]
Men jeg fortsætter... [^]

@Sako håber at fødslen skrider planmæssigt frem [Smile]

"Det eneste, der er kedeligere end at lære ting udenad, er at høre, hvad andre har lært udenad"

[Image: topp_sommar.gif]
Svar
#12
Citat:quote:

Originally posted by halvautomat

@Sako håber at fødslen skrider planmæssigt frem [Smile]

"Det eneste, der er kedeligere end at lære ting udenad, er at høre, hvad andre har lært udenad"

[Image: topp_sommar.gif]



Jeg nåede hjem i tide, men jeg kunne godt se på fruen at kun var klar til afgang.. Så klokke 00.34 i nat fik vi en dejlig velskabt datter på 3650 gram og 53 cm. Jeg ville gerne have skudt finalen sammen med jer men det her slår sgu selv et DM. Tillykke til Peter Johansen som jo også er aktiv herinde, ja og selvfølgelig også tillykke til helauto, 6MM og Kento.

Mvh. Jakob
Mvh. Jakob

Svar
#13
Citat:quote:

Jeg nåede hjem i tide, men jeg kunne godt se på fruen at kun var klar til afgang.. Så klokke 00.34 i nat fik vi en dejlig velskabt datter på 3650 gram og 53 cm. Jeg ville gerne have skudt finalen sammen med jer men det her slår sgu selv et DM. Tillykke til Peter Johansen som jo også er aktiv herinde, ja og selvfølgelig også tillykke til helauto, 6MM og Kento.

Mvh. Jakob



Et kæmpe tillykke til Sako og konen[^].

osse et tillykke til skytterne[Big Grin]

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Det er muligt at jeg har alle de våben jeg behøver, men jeg har ikke alle de våben jeg ønsker.
Svar
#14
TILLYKKE Jacob !![Smile]
Hvorfor f..... sagde du ikke noget om det!
Vi fik da ellers drøftet mange ting på turen!
Tak for en god dag!

Søren
"Once upon a time in the West"
Svar
#15
@Sako
Tillykke med datteren - nu ved du hvad du skal få tiden til at gå med, der går nogle år nu hvor vi ikke ser dig [Wink]

Ja tillykke til de øvrige skytter - men blodets bånd er tykkere [^]

"Det eneste, der er kedeligere end at lære ting udenad, er at høre, hvad andre har lært udenad"

[Image: topp_sommar.gif]
Svar
#16
Tak for det SAKO
Ligeledes et stort tillykke med datteren herfra

MVH Peter
Svar
#17
Også tillykke herfra
Svar
#18
Herfra et stort tillykke til alle der har ramt plet - ikke mindst Sako, der har gjort det fra hoften!

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#19
Jamen tillykke Sako[Smile]

Hvordan har du fået tid til det - du er jo altid på skydebanen.......[8)]

--
mvh M@X.
DRALF - opfinder af den
originale -

[Image: wardwarf-1.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#20
Bare det nu ikke er en der har skudt på hans skive[Big Grin].
Nej også tillykke herfra.

[Image: Slvbukcopy-1-1.jpg]

+GONE2HUNT+

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.


+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.



NU MED DÆMPER
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)