Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Montage til T3
#1
Hej

En kammerat har set sig lun på en Tikka T3. Fint nok, men hvad med kikkertmontage ?

Er der ikke en der kan være behjælpelig (mere end den lokale ignorant af en kludehandler [Sad!]) vedr. montage til Tikka generelt ? Kan Sako-montager fra feks Leupold eller Warne anvendes osv ? Optilock tager han 1.500,- for ......

Der ønskes en bundsolid 1" ikke-aftagelig montage som ikke koster kassen.

Kikkerten kommer GunsAndPowder jo nok til at levere, så ham behøver I ikke at reklamere for [Wink]

mvh
Per
Svar
#2
Hej Per .
Så formoder jeg, du har spurgt ham der muligvis skal sælge kikkerten, om han kan levere en montage......[Smile]

Hilsen BB.

Hellere et skud for meget, end et skud for lidt...
Hilsen BB.

Hellere et skud for meget, end et skud for lidt...om nødvendigt
Svar
#3
Nix - ikke endnu, for jeg er jo på herrens mark og så foretrækker jeg at få gode råd af nogen der IKKE skal tjene på det [Wink] Bitter erfaring siger mig at jeg blot præsenteres for deres (ikke Rex) varelager ledsaget af en gang salgsgas af den værste slags .... [xx(]

Per
Svar
#4
Citat:quote:

(mere end den lokale ignorant af en kludehandler )

hvad dælen skal jeg nu blandes ind i din kammerats tigge[8D] køb for. Jeg har da endnu ikke sagt noget om at vi også laver montager til tikka[8D][:p] 1" stål 900,-

jbn
Svar
#5
Hehe

Men kan den så leveres inden dette årti løber ud [Big Grin]

Citat:quote:

Originally posted by ignorant

Citat:quote:

(mere end den lokale ignorant af en kludehandler )

hvad dælen skal jeg nu blandes ind i din kammerats tigge[8D] køb for. Jeg har da endnu ikke sagt noget om at vi også laver montager til tikka[8D][:p] 1" stål 900,-

jbn



[Image: kongsberg393-t.jpg]
Svar
#6
Hej

Jeg skulle lige have et kik på en Tikka T3 ved den lokale våbenbiks (og så blev jeg overbevist om at sådan en skal jeg ikke have). Der blev fundet en sprit ny frem fra baglokalet i æske/plastic/flamingo indpakning - Der var montager med.......

Bare min 10 øre

Jørgen
Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by ignorant
Jeg har da endnu ikke sagt noget om at vi også laver montager til tikka[8D][:p] 1" stål 900,-
jbn


Hej Ignorant
Hvor køber man disse montager - sælger du direkte ?

Speedy
speedy@dralf.dk
Selv når alle eksperter er enige, kan det tænkes, at de tager fejl!!
Svar
#8
Amerikanske Burris, som er blevet en del af Beretta,Sako,Tikka mfl.
laver optolock ringe til Tika T3 så selvfølgelig kan de skaffes til rimelig pris.
The Shootist
The Shootist
"Live and let live"

Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)