Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nye rutiner for svensk jagtkort
#1
http://www.njff.no/portal/page/portal/njff/nyhet?element_id=18223297&displaypage=TRUE

.....nu også ejer af en 9,3x62 :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#2
Svensk jagttegn

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Det er muligt at jeg har alle de våben jeg behøver, men jeg har ikke alle de våben jeg ønsker.
Svar
#3
Jeg skal på jagt i Sverige, og ville betale de 300 SEK for jaktkort i min danske bank.
De hævder, at de er nødt til at vide hvem IBAN-nummeret tilhører for at kunne overføre pengene ???
Er det korrekt? - og hvem er i bekræftende fald kontoindehaveren?
Jeg har søgt højt og lavt uden resultat.
Kan nogen hjælpe mig?
Svar
#4
Vildtplejeafgiften er på 300 svenske kr. for indeværende jagtår. Hvis du betaler ved skranken i din bank eller via netbank, skal du opgive IBAN-nr. SE28 9500 0099 6034 0001 0140 samt angive BIC-koden NDEASESS.
"Ejeren" af kontoen, mener jeg er Naturvårdsverket www.naturvardsverket.se

Per T Nielsen

"7mm SAUM--one shot-one kill"
Per Tolstrup Nielsen  
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by petoni

Vildtplejeafgiften er på 300 svenske kr. for indeværende jagtår. Hvis du betaler ved skranken i din bank eller via netbank, skal du opgive IBAN-nr. SE28 9500 0099 6034 0001 0140 samt angive BIC-koden NDEASESS.
"Ejeren" af kontoen, mener jeg er Naturvårdsverket www.naturvardsverket.se

Per T Nielsen

"7mm SAUM--one shot-one kill"
--------------------------------------------------------------------

Mange tak for hjælpen. Nu håber jeg min bank kan finde ud af det.

Mvh
KWI


Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)