Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Peter Lundin...
#1
Hr. Lundin er jo som bekendt blevet viet.
Nu kan jeg ikke lade være med at tænke på, hvad Peter vil sige når bruden en dag siger til ham:

"Peter, jeg vil skilles"

"Okay min snut, i hvor mange dele"

Svar
#2
Det minder mig om sloganet fra hans firma der leverer forsvindingsnumre: Er din kone og børn nogle svin: Ring til Lundin [xx(].

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#3
Hvem er hun? Er hun aspirant til stillingen som oversavet dame?

Hun må da ha' en brist ...

K&B Clax [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Det er bedre at være kompleks, end at lide af dem ...

Man behøver ikke være tosset for at være her, men det hjælper ...
K&B Claxel Wink




Svar
#4
En splittet personlighed, eller kommende.

[Image: Slvbukcopy-1-1.jpg]

+GONE2HUNT+

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.


+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.



NU MED DÆMPER
Svar
#5
Jeg har ikke noget imod jokes om Lundin, men jeg synes at moderen og hendes børn og ikke mindst familie og venner til dem fortjener at blive respekteret. Sagt på anden måde jeg er helst fri for jokes af denne type herinde.

Kald mig bare sippet
Mvh.

Yeti
Svar
#6
Så så....

Bare fordi han har kvalt sin mor og skåret sin tidligere kone og 2 små børn i småstykker betyder ikke at han er så afstumpet at han vil gøre det igen....
Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by yeti

Jeg har ikke noget imod jokes om Lundin, men jeg synes at moderen og hendes børn og ikke mindst familie og venner til dem fortjener at blive respekteret. Sagt på anden måde jeg er helst fri for jokes af denne type herinde.

Kald mig bare sippet



Du er sippet [Wink], pas på hvad du klikker på i off topic: "ADVARSEL : Grovkornet humor forekommer " Skaset fra forsiden.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#8
Citat:quote:

Originally posted by Otterup

Så så....

Bare fordi han har kvalt sin mor og skåret sin tidligere kone og 2 små børn i småstykker betyder ikke at han er så afstumpet at han vil gøre det igen....



Nu er han jo ikke dømt for det, men I US var han også under anklage for at have taget livet af mindst en luder. Set udefra så virker ham på mig som skoleeksemplet på en gut der burde være idømt forvaring, men det blev han altså ikke.

Se engang her - tilsyneladende kan man slippe afsted med at kalde ham psykopat - hvilket man jo skal passe på med at kalde Jønke - det var vel Lotte Heise der blev dømt for det...

http://da.wikipedia.org/wiki/Peter_Lundin
Mvh.

Yeti
Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by ujensen

Citat:quote:

Originally posted by yeti

Jeg har ikke noget imod jokes om Lundin, men jeg synes at moderen og hendes børn og ikke mindst familie og venner til dem fortjener at blive respekteret. Sagt på anden måde jeg er helst fri for jokes af denne type herinde.

Kald mig bare sippet



Du er sippet [Wink], pas på hvad du klikker på i off topic: "ADVARSEL : Grovkornet humor forekommer " Skaset fra forsiden.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.



Grovkornet ja tak endeligt, men som sagt er der nogen jeg mener fortjener bedre. I den kategori falder fx børn der har lidt en grum skæbne.
Mvh.

Yeti
Svar
#10
Sådan helt firkantet, er jeg modstander af dødsstraf.
I Peter Lundin´s tilfælde er jeg dog villig til at
gøre en undtagelse.......

Mvh Anders

Jagt og riffelskydning er ikke et spørgsmål om liv eller død, det er væsentligt mere vigtigt!
Jagt og riffelskydning er ikke et spørgsmål om liv eller død, det er væsentligt mere vigtigt!
Svar
#11
Jeg vil under ingen omstændigheder til at moderere på den slags, og særligt noterer jeg at flertallet af deltagerne (som normalt er gode og stabile medlemmer) kun opfatter det som sort humor.

Boykot tråden og lad være med at deltage hvis den findes anstødelig. Jeg opfatter sort humor som et af os danskes mest specielle nationale kendetegn, og dette træder ofte frem ved krig, katastrofer og diverse ulykker - Husker i ikke Saddam Hussein, sjældent har jeg fået at høre så mange jokes om en og samme person. For at et emne kan komme i betragtning til at der jokes, kræves der ofte lidt seriøsitet og så må det gerne være et lidt ækelt emne

Typisk dansk, men en fed måde at få læsset ting af på [^]

Mvh.
Lars/Great Dane
Great Dane

Svar
#12
Citat:quote:

Originally posted by 300win

Sådan helt firkantet, er jeg modstander af dødsstraf.
I Peter Lundin´s tilfælde er jeg dog villig til at
gøre en undtagelse.......

Mvh Anders

Jagt og riffelskydning er ikke et spørgsmål om liv eller død, det er væsentligt mere vigtigt!



Jeg er fristet til at være enig, men nej det kommer alligevel for tæt på at den anklagede ikke har vidst at han skulle forsvarer sig imod de anklager der blev rejst imod ham. Det tror jeg nu at Lundin viste, men jeg har set nogle eksempler fra USA hvor man har dødsdømt en mentalt handikappet der efter min mening ikke har været i stand til at forsvarer sig, eller bliver forsvaret af en advokat fordi vedkommende ikke har kunnet gennemskue konsekvenserne af eller meningen med en retssag. Min grundliggende modstand imod dødsstraf er dog at man ligegyldigt hvor grundig man i domsprocessen ikke kan være 100 % sikker, og indtil vi kan vække de døde til live igen så rimer det i mine ører dårligt med en straf der i sin udførsel er så absolut.
Mvh.

Yeti
Svar
#13
@yeti du skyder ved siden af...

Off topic
Her kan posteres diverse useriøse/underholdende indlæg. ADVARSEL : Grovkornet humor forekommer og det skal VIRKELIG være langt ude for at komme i moderatorens søgelys. Have fun! billeder må maks. fylde 640x480 pixel.

[Image: Slvbukcopy-1-1.jpg]

+GONE2HUNT+

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.


+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.



NU MED DÆMPER
Svar
#14
Peter Lundin på ferie
Det er almindeligt at fangerne i de danske fængsler beder om 1 uges ferie med familien.
Peter Lundin har bedt om 3 uger, som han siger: Det tager jo noget tid at samle familien.

Fangevogterne påtager sig da det man kan kalde et ansvar... når han får besøg af sin nye kone.......

"Det eneste, der er kedeligere end at lære ting udenad, er at høre, hvad andre har lært udenad"

[Image: topp_sommar.gif]
Svar
#15
[Big Grin][Big Grin][Big Grin]



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#16
Som jeg skrev så kald mig bare sippet eller endnu bedre brug noget af den grovkornede humor på mig. Det ændre dog ikke på at jeg finder det upassende at skrive noget det er ganske lige til at tolke som at nogle helt uskydlige børn kaldes nogle svin. Tænk bare på at de fx aldrig fik chancen for at opleve glæden ved jagt, friluftsliv mv. Svin bare Lundin - hvad han jo ikke engang hedder mere - til men vis en smule respekt for den familie der blev udslettet.

@Great Dane & Tonny - jeg vil såmænd heller ikke have en moderator på banen her. På samme måde som jeg ytre mig om hvad jeg synes er passende så må folk herinde yrtre sig om andre på den måde de finder passende. De rimeligt frie forhold herinde er også någet jeg sætter pris på, og det vil jeg da være ked af hvis det skulle blive ændret.
Mvh.

Yeti
Svar
#17
Tror I præsten virkelig sagde "til døden jer skiller"....

________________________________________________________________________________________________
Den lykkelige ejer af: Browning 425 Waterfowl Special 12/76 og S&L DL97 6,5x55 og 9,3x62 pibe, og en Swarovski 3-12x50 på ryggen
________________________________________________________________________________________________
A house without a rifle is just a house..
________________________________________________________________________________________________

A house without a rifle is just a house..
Svar
#18
[Big Grin][Big Grin]

I det tilfælde får Lundin næppe brug for en, æhh savfører...

Svar
#19
Citat:quote:

Originally posted by farT4

Tror I præsten virkelig sagde "til døden jer skiller"....

________________________________________________________________________________________________
Den lykkelige ejer af: Browning 425 Waterfowl Special 12/76 og S&L DL97 6,5x55 og 9,3x62 pibe, og en Swarovski 3-12x50 på ryggen
________________________________________________________________________________________________
A house without a rifle is just a house..



Næh.. Han sagde til den nybagte brud: " Pas nu på at ægteskabet ikke går i stykker for dig!"
Mvh Walnut
Svar
#20
Jeg læste et sted et kort portræt af pigen der havde giftet sig med Ludin:

Velfungerende Psykologi studerende
Almindeligt kældt i morderne designer tøj
Mor med 1 barn

Måden de kom i kontakt, hun skulle skrive en opgave og interviewede ham.

Det undre mig at en pigen der kender Lundins baggrund, specielt med tanke på hun skriver opgave om han, smider alt sund fornuft over bord.

Lundin har sikkert sine chamerende sider, ellers havde han jo heller ikke haft en kone i første omgang. Men påtrods af han sikkert har sine charmerende sider og hun sikkert har forelsket sig i dem, så undre det mig hun har kastet alt sund fornuft overbord og giftet sig med ham.

Specielt det der med at gifte sig. De har aldrig boet sammen. De har kun set hinanden i besøgstiden. Det lyder altså noget overilet eller også får de bare nogle fordele af det mht. til besøgs tider?

God nok mener jeg at når man har udstået sin straf skal man indluses i samfundet igen og man skal give folk en chance... Men der må sq være nogle grænser! gifte sig med Lundin... Jeg undres!

Mvh
Christensen

Naturnærskovdrift? Der var en grund til Dalgas ikke plantede bøg på heden!
Mvh
Christensen
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)