Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Våben handler fængslet
#1
http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2008/10/05/173929.htm

er der nogen der ved hvem ??

Mvh Bo
Svar
#2
En af landets førende forhandlere af håndskydevåben er ifølge TV Avisens oplysninger blevet fængslet for fire uger, sigtet for import af pistoler til det kriminelle marked i Danmark.

Hvis det er en førende våbenhandler inden for håndskydevåben og han/hun er fra København, så er der vel ikke så mange og vælge imellem.

Han nægter sig dog skyldig:
Den forretningsmand, der i fredags blev fængslet for at have importeret ulovlige våben, nægter sig skyldig. Det sagde hans forsvarer søndag aften til TV Avisen.

Så man skal nok vente med at drage for hastige beslutninger endnu.

[Image: store.jpg] "Hvis du ikke kan få dem store nok"
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#3
Det kan godt være der ikke er mange at vælge imellem Rex, men jeg kan sgu' ikke regne ud hvem det er........det der med sidst i fyrrene kan jeg ikke få til at passe med nogen.



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#4
Jeg ved heller ikke hvem det er ... men hvis det er en af de førende forhandlere og han/hun er fra København er der vel ikke så mange at vælge imellem.

Når man skriver det er en førende, så må det jo være en butik af en hvis størrelse.

[Image: store.jpg] "Hvis du ikke kan få dem store nok"
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#5
Jeg har et seriøst gæt eftersom han gør en del i legetøjsskydere og andet lidt mere hardware-agtigt, men jeg tør ikke skrive det offentligt, da det kun er et gæt baseret på mit kendskab til personen og hans interesser.

Jeg vil foretrække at i ikke gætter løs, da det vil være yderst pinligt hvis vi får hængt nogen ud på denne måde

Mvh.
Lars/Great Dane
Great Dane

Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by Great Dane

Jeg har et seriøst gæt eftersom han gør en del i legetøjsskydere og andet lidt mere hardware-agtigt, men jeg tør ikke skrive det offentligt, da det kun er et gæt baseret på mit kendskab til personen og hans interesser.

Jeg vil foretrække at i ikke gætter løs, da det vil være yderst pinligt hvis vi får hængt nogen ud på denne måde

Mvh.
Lars/Great Dane

Det behøves du heller ikke, men hvem har haft lukket siden i mandags[?][?][?][?][8D]



Schönauer

Vegetarer??
Det er bare jægere der ikke kan ramme.


[Image: p----blaser.jpg]
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by Great Dane

Jeg har et seriøst gæt eftersom han gør en del i legetøjsskydere og andet lidt mere hardware-agtigt, men jeg tør ikke skrive det offentligt, da det kun er et gæt baseret på mit kendskab til personen og hans interesser.

Jeg vil foretrække at i ikke gætter løs, da det vil være yderst pinligt hvis vi får hængt nogen ud på denne måde

Mvh.
Lars/Great Dane



100% enig ......... rygter og gætterier hører ikke hjemme i en så alvorlig en sag.

[Image: store.jpg] "Hvis du ikke kan få dem store nok"
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#8
Her indslaget fra DR:

http://www.dr.dk/NETTV/Update/2008/10/05/174738.htm

[Image: store.jpg] "Hvis du ikke kan få dem store nok"
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#9
ØØØH hvilket firma har da lukket siden i mandags?

Lille

The Blaser R-93 is nothing more than an overcomplicated piece of expensive junk. Owners of this glorified toy think it’s a rifle."
Hilsen Lille

Svar
#10
Han behøver jo heller ikke være "en af landets førende forhandlere af håndskydevåben" bare fordi de skriver det...
Svar
#11
Det er vist ikke nogen hemlighed mere , tror de fleste ved hvem der er nu , eller hvad ???
223 REM - 308 WIN - 45/70
Svar
#12
Nope ... ved det endnu ikke ... men har heller ikke haft tid til at følge med.

[Image: store.jpg] "Hvis du ikke kan få dem store nok"
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#13
Ud fra at det fundne også inkluderede alkohol og vin, mindes jeg om mit sidste besøg i Kbh, hvor jeg i en kælderbutik kiggede på plastikskydere, og også fik tilbudt sjældne og dyre vine, til yderst favorable priser.

Han er vel en af de førende, når det gælder håndskydevåben, cal. 6mm BB med Hop-up system...

Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
E-mail: jrex@ofir.dk
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 10+))
Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Svar
#14
Våbenmodstandernes argumenter er bl.a: nå ja, lovlige våben er lovlige, men så bliver de stjålet og brugt til kriminalitet.

I mine øjne er det vigtige ved historien her at vi nu kan henvise til at der beviseligt er en import af ulovlige våben og at kriminalitet ikke nødvendigvis har noget at gøre med lovlige våben.

Det gennemhuller våbenmodstandernes argument og kræver et modsvar - dvs bevisbyrden vender tilbage til våbenmodstanderen.

osterwald
Svar
#15
Så kom der sandelig billede af butikken
http://www.bt.dk/article/20081027/krimi/81027080/

Men navnet nævnes stadig ikke....

Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
E-mail: jrex@ofir.dk
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 10+))
Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Svar
#16
Det er da en journalist der holder sig til fakta.

"Den 22. september købte han Walther pistolen hos den 50-årige våbenhandler, der slet ikke har autorisation til at handle med skydevåben og ammunition. Han må kun sælge softguns, attrapper og lignende "våben-legetøj"."

Helt sjovt at han rendte rundt med 7,65 ammunition til en 9 mm. pistol. Det er heldigvis ikke alle der bliver så farlige som de gerne vil være.

Venlig hilsen Lasse
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)