Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ikke flere pladser
#1
Pga. sen afbud, er der pludseligt 2 ledige pladser på en god drivjagt 2,3,4 Nov.

Prisen dækker afskydning og trofæafgift op til 12 stk vildt/dag, kost og logi.

Prisen er reduceret, da der fratrækkes depositum fra dem der mldte afbud.

Pris 700 euro

Det er mig der arrangerer jegter, og vi indkvarteres hos mine forældre.

Har det interasse, kan jeg kontaktes via PM-systemet her på siden eller mail.

buba@jagt.dk

Buba

Så længe der er Blasere, er der underholdning.
WWW://bubajagt.dk
/Buba

Dubravko

Svar
#2
Citat:quote:

Originally posted by Buba

Det er mig der arrangerer jegter, og vi indkvarteres hos mine forældre.



Hvordan er jagten på henholdsvis Gemse og Muflon i Kroatien ?.
Svar
#3
Hej alan!

Gems og muflon er relativt dyrt at jegte i Kroatien.

Der er rigtigt mange tyskere og italianer der bruger kroatien som deres primært jegtrejsemål, og det holder prisen oppe.

Buba

Så længe der er Blasere, er der underholdning.
WWW://bubajagt.dk
/Buba

Dubravko

Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by Buba

Gems og muflon er relativt dyrt at jegte i Kroatien.



Er det fordi jagt mulighederne / revir antallet er begrænset ?

Som jeg kan se så er Dvor ikke lige stedet for Muflon eller Gemse, har du selv kendskab til gode revirer.
Svar
#5
@Alan, for god ordens skyld bør du oplyse at du selv driver et jagtrejsefirma.
Jeg har siddet og læst flere af dine indlæg, det anses for dårlig stil at skrive som du gør, uden at fortælle at du er konkurrent.
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by Moderator 001

@Alan, for god ordens skyld bør du oplyse at du selv driver et jagtrejsefirma.
Jeg har siddet og læst flere af dine indlæg, det anses for dårlig stil at skrive som du gør, uden at fortælle at du er konkurrent.



[8D] gode moderator, hvorledes er du kommet på den tanke at jeg driver jagtrejsefirma ?,

At jeg af og til rejser efter lidt jagt og indimellem lykkedes det mig også med succes at lokke en jagt kollega med vil jeg gerne stå ved, men jeg har endnu ikke videre solgt en jagt tur.

Så det er af oprigtig interesse at jeg forsøger at få lidt information fra Buba, og jeg håber at han vil svare efter bedste formåen.

Darz Bor / waidmannsheil

Alan

Ps. jeg har en lille amatør web side omhandlene jagt, med enkelte billeder fra et par jagt turer. denne side har tidligere været at finde under min profil, jeg lægger gerne et link ud igen så det ved selvsyn kan ses at det ikke er et jagtrejsefirma[8D] der vises.

indsat: umiddelbart kan den ikke sættes under profilen, så jeg tilader mig at give dette link. http://www.allanvester.dk/dansk.html
Svar
#7
Det er godt at det er menneskeligt at fejle, det gjorde jeg åbenbart i dette tilfælde[:I].
Jeg kan kun sige at jeg beklager, jeg har haft temmelig travlt de sidste par dage og har i dit tilfælde tilsyneladende ikke gjort mit "arbejde" grundigt nok.
Svar
#8
Det er IKKE kun forbeholdt mennesker - jeg tager også af og til fejl ..... og Gud skabte kvinden.

Heldigvis tager alan det med et smil.

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#9
Du har ret, Dvor ligger ikke i Gemse/Muflon område.
Man skal køre lidt efter dem.

Men det er ellers ikke noget jeg har meget med at gøre.

Det er faktisk kun vildsvin og måske i fremtiden bukkejagt, jeg formidler.

Grunden til det er, at jeg gør det primært for at økonomisk støtte mine forældre, da de var hårdt ramt efter krigen.

Det gør jeg på den måde, at vi jægere indkvarteres hos dem, og det tjener de lidt på.

Det er grunden til, at jeg kun kan/vil skaffe noget jegt, så længe det er tæt nok på, at vi kan bo hos mine forældre.

Buba

Så længe der er Blasere, er der underholdning.
WWW://bubajagt.dk
/Buba

Dubravko

Svar
#10
Tak for informationen [Smile]
Svar
#11
skød i nogle svin på jagten[?]
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#12
Det var den værste tur jeg nogensinde har oplevet, noget rigtigt møg.

I flere såter fandt de kun få grise i såterne, som som regl gik bagud od der hvor vi ikke var.Der hvor der var grise, kom de ud i 30-50 stk. grupper, ud til en skytte, og så er det svært at få meget ud af det

Mange gange kunne de slet ikke drive dem ud til os, ofte fordi hunde ikke kunne holde til at blive ved i 25C varme.

Derudover var der to gange hvor driver fik det dårligt under jagten, hvor den ene faldt om.

Alt der kunne gå galt gik galt

Vi endte på 7 gris.

Buba

Så længe der er Blasere, er der underholdning.
WWW://bubajagt.dk
/Buba

Dubravko

Svar
#13
ok. det var da også en pæn varme.
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)