Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Skotland - Min første Sika
#1
Var i Skotland for nogle uger siden, et sted der hedder Stobo.

Efter at ha set en del dyr i løbet af turen lykkedes det mig på sidste dagen at kravle mig tæt på denne unge Sika Hjort(3 ender). Siden det var ved at være sidste udkald var guiden ok med jeg skød den, for mig var oplevelsen og pulsen lige høj med denne som havde det været en 8 ender - Så den fik en et frontalt møde med min kugle...

[Image: DSC02216.jpg]

[Image: DSC02217-1.jpg]
Svar
#2
Tillykke med det fine dyr herfra!

Der er ikke altid størrelsen på trofæet men oplevelsen ved jagten der er det vigtigste!
Alt der ikke slår dig ihjel......gør dig stærkere!
Svar
#3
Hej Zogar

Tillykke også herfra i US[^][^]...hva..riffel ,kikkerten og kalibre [?] give os nogle vitals.[Big Grin]

mvh...Eric

http://www.andersencharters.com
Soldt all my guns...I'm entering priesthood..:-))
Svar
#4
vi igk med en guide hved ag og brugte deres riffel, hvilken var sjovt nok da man fik set lidt forkelligt. Tror det var en .243 winchester, scope er jeg ikke helt sikker på.
Svar
#5
Tillykke med den fine oplevelse.
Jeg selv er lige hjemvendt derovrefra uden at have set en hjort[Sad].... men jeg skød da en fin buk...[:I]

.....nu også ejer af en pumpehagler :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)