Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tilmelding til skydning i Ulfborg
#21
Citat:quote:

Originally posted by Scout

Hvad bliver det næste; buksevand eller en olfert!?

Jeg har meldt mig til!

(Ak ja, hvis bare ejerskabet af en Das riffel var det eneste dunkle punkt i ens fortid.....!)



--
mvh M@X.
Verdens første og eneste DRALF champion.
emil:max@dralf.dk
[IMG] http://photobucket.com/albums/v487/416ta..._Pokal.jpg [/IMG]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#22
I folk går da totalt i selvsving, ville ellers godt med, Men er i Japan på det tidspunkt[Big Grin], såå en anden gang[Wink].

--------------------------------------------------

Gad vide hvor mange Nazi'er min carbine har nakket? eller den er totalt jomfrulig
-------------------------------------------------

-HGHS-Corp-

Sako 75 - 30.06 m/ 6-25x56 Millett

Brno Mod.5 - 22lr m/ 4x32 VOMZ

F. Dumolin & CieLiege - 12/70 SBS.
Svar
#23
Citat:quote:

Originally posted by Fugufusu-Inc

I folk går da totalt i selvsving, ville ellers godt med, Men er i Japan på det tidspunkt[Big Grin], såå en anden gang[Wink].



.....ja, er det ikke hyggeligt?? [Big Grin]

VRØVL! Kun PIGER vil have magnum... ;-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#24
Jodaa

--------------------------------------------------

Gad vide hvor mange Nazi'er min carbine har nakket? eller den er totalt jomfrulig
-------------------------------------------------

-HGHS-Corp-

Sako 75 - 30.06 m/ 6-25x56 Millett

Brno Mod.5 - 22lr m/ 4x32 VOMZ

F. Dumolin & CieLiege - 12/70 SBS.
Svar
#25
Hi Dralfer

Og hvordan var det så lige med quinder og optagelseskriterier i DRALF'erne? På flere opfordringer i Malmø er jeg nu hoppet ud af busken og har fattet tastaturet ... Hvad skal der mere til?

Og nej, jeg skyder ikke med Blaaaaaser [^] Hvem ka - Tika.
Rigtige jægere skyder med skæftepålæg.

Hilsener

Sol

Rigtige autister har mere jern i hatten end i bukserne ...
Mange hilsener

Fruen


Spænd lige emhætten ...
Svar
#26
Citat:quote:

Originally posted by Fruen

Hi Dralfer

Og hvordan var det så lige med quinder og optagelseskriterier i DRALF'erne? På flere opfordringer i Malmø er jeg nu hoppet ud af busken og har fattet tastaturet ... Hvad skal der mere til?

Og nej, jeg skyder ikke med Blaaaaaser [^] Hvem ka - Tika.
Rigtige jægere skyder med skæftepålæg.

Hilsener

Sol

Rigtige autister har mere jern i hatten end i bukserne ...



Hej Solveig

Det der skæftepålæg......er det økologisk????

Kai
Rig eller fattig? Det er altid rart at have penge!
Svar
#27
Nu da Fruen er ude af busken syn´s jeg at hun skal tilmelde hende og gemalen til skydning i Ulfborg hvis hun ikke allerede har.
Det kan jo være at vi mænd vil opføre os pænere hvis der er Quinder tilstede.[:p][:p]

The Shootist
The Shootist
"Live and let live"

Svar
#28
Hvorfor opføre sig anderledes, blot fordi der er en frue til stede?

Det har jeg da aldrig gjort[Big Grin]

Hun tåler helt sikkert mosten ...

K&B Clax [Smile]

Er mere til Guns end roses ...
K&B Claxel Wink




Svar
#29
Citat:quote:

Originally posted by The Shootist

Nu da Fruen er ude af busken syn´s jeg at hun skal tilmelde hende og gemalen til skydning i Ulfborg hvis hun ikke allerede har.
Det kan jo være at vi mænd vil opføre os pænere hvis der er Quinder tilstede.[:p][:p]

The Shootist



Jamen jeg syntes da at der skal mange flere Sjællændere på banen i Ulfborg. Når vi andre kan køre helt fra Sønderborg til Malmø må det da kun være en lille tur for dem, desuden kan man træne ølkassetricket undervejs og derved få motion, frisk luft og ryddelige motorveje for slet ikke at tale om underholdningsværdien[Big Grin][Big Grin]

MVH
Mugge
[Image: leopard.jpg]
MVH
Mugge

Svar
#30
Mugge har ret.

The Shootist
The Shootist
"Live and let live"

Svar
#31
Citat:quote:

Originally posted by The Shootist

Mugge har ret.

The Shootist



Ja nemlig ja![Big Grin]
Rig eller fattig? Det er altid rart at have penge!
Svar
#32
Og, for dem som ikke er klar over det er der en tillægsgevinst idet man jo så kan slå en tur syd for grenzen og handle ind[}Smile][}Smile]

The Shootist
The Shootist
"Live and let live"

Svar
#33
Nu er det vist ved at være tid til at melde sig..[8D][8D][Wink]

Hilsen BB.

Hellere et skud for meget, end et skud for lidt...
Hilsen BB.

Hellere et skud for meget, end et skud for lidt...om nødvendigt
Svar
#34
Hej Rødder

Hurra - efter en hurtig sviptur til Bloksbjerg (I skulle prøve det, sikke en udsigt [Big Grin]) er jeg tilbage. Og vil gerne med d. 2/7. Rigtige autister skyder til de bløder - og jeg gør det gerne med hvad I har af stort, om jeg så skal vente en måned [Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Og hvem vil forresten passe vores to smålinger på henholdsvis 1 og 3 år?

Heksehyl

Sol

Rigtige autister har mere jern i hatten end i bukserne ...
Mange hilsener

Fruen


Spænd lige emhætten ...
Svar
#35
Citat:quote:

Originally posted by Fruen

Hej Rødder

Hurra - efter en hurtig sviptur til Bloksbjerg (I skulle prøve det, sikke en udsigt [Big Grin]) er jeg tilbage. Og vil gerne med d. 2/7. Rigtige autister skyder til de bløder - og jeg gør det gerne med hvad I har af stort, om jeg så skal vente en måned [Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Og hvem vil forresten passe vores to smålinger på henholdsvis 1 og 3 år?

Heksehyl

Sol

Rigtige autister har mere jern i hatten end i bukserne ...



Hej Vor Frue.

Det glæder mig at i kommer, og det med pigerne fikser vi.
M@X må kunne fremtryllet et eller andet skydejern som passer til piger i den alder, og så lejer vi da en ekstra bane alene til dem.
Mon ikke kal. .17 og evt. .22 vil være passende. De kan jo lige så godt lære det, og samtidtig kan vi holde M@X beskæftiget.

Hvad med præmier til dem?

Vi ses i Ulfborg den 2. juli

375ras

Rigtige autister har deres eget kaliber
Svar
#36
Citat:quote:

Hej Solveig

Det der skæftepålæg......er det økologisk????

Kai


Hey Olifant - vil jeg forresten vide, hvorfor du hedder det???

Vedr. skæftepålæg, så kan jeg se, hvem der tester det d. 2/7 ved at sammenligne tandmærker [:0]. Det er garanteret blyfrit, men ikke helt økologisk.

Og til 375RAS - det er vel præmie nok til pigerne, at de får lov til at skyde en hel dag sammen med M@X[^][Smile][Big Grin]

Hilsener

Sol

Rigtige autister har mere jern i hatten end i bukserne ...
Mange hilsener

Fruen


Spænd lige emhætten ...
Svar
#37
Citat:quote:

Originally posted by Fruen

Citat:quote:

Hej Solveig

Det der skæftepålæg......er det økologisk????

Kai


Hey Olifant - vil jeg forresten vide, hvorfor du hedder det???

Vedr. skæftepålæg, så kan jeg se, hvem der tester det d. 2/7 ved at sammenligne tandmærker [:0]. Det er garanteret blyfrit, men ikke helt økologisk.

Og til 375RAS - det er vel præmie nok til pigerne, at de får lov til at skyde en hel dag sammen med M@X[^][Smile][Big Grin]

Hilsener

Sol

Rigtige autister har mere jern i hatten end i bukserne ...



Hej Sol.

Jeg tænket det nok, du vil skyde sammen med M@X.

Hvordan kan du vide, at M@X kun skyder med kameraet den dag. Han er nemlig udnævnt til DRALF filmmaker.

Du må nok hellere finde en anden at spise pålæg sammen med.

Venlig hilsen375ras

Rigtige autister har deres eget kaliber.
Svar
#38
Citat:quote:

Originally posted by 375ras

Citat:quote:

Originally posted by Fruen

[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Og hvem vil forresten passe vores to smålinger på henholdsvis 1 og 3 år?

Heksehyl

Sol

Rigtige autister har mere jern i hatten end i bukserne ...



Hej Vor Frue.

Det glæder mig at i kommer, og det med pigerne fikser vi.
M@X må kunne fremtryllet et eller andet skydejern som passer til piger i den alder, og så lejer vi da en ekstra bane alene til dem.
Mon ikke kal. .17 og evt. .22 vil være passende. De kan jo lige så godt lære det, og samtidtig kan vi holde M@X beskæftiget.

Hvad med præmier til dem?

Vi ses i Ulfborg den 2. juli

375ras

Rigtige autister har deres eget kaliber



Hej 375RAS
Nej altså, det var ikke mig selv der skulle lege med fotografen. Meningen var vist, at M@X skulle fremtrylle jern til glæde for småpigerne - og deres moder skulle afprøve sin nye Zeiss eller lege med noget andet stort og dyrt anderswo. Men han må gerne tage billeder af de to smådralflinger. Husk blitz, nu det er det mørke Jylland [Big Grin]. Så kan vi købe billederne og have ordnet julegaverne til besserne samme dag.

Når vi konkurrerer indbyrdes, kan man så kalde det en dralfijade? Eller er det kun, hvis deltagerne i konkurrencen er kvindelige dralfer?

Nu er varmen vist steget mig til hovedet. [:I]

Hilsner

Sol

Rigtige autister har mere jern i hatten end i bukserne ...
Mange hilsener

Fruen


Spænd lige emhætten ...
Svar
#39
Jeg håber da virkeligt ikke at Dralf.dk er opdateret for nyligt.

Det kan da ikke passe at der er så mange herind, som kun vil snakke, bygge eller købe nye skydejern - men ikke vil ud og bruge dem!!!???!!![:0][:0]

Jeg kender arrangørerne bag skydehappeningen i Ulfborg d. 2/7.
Det er seriøse folk som laver spændende, lærerige og ikke mindst udfordrende skydninger.[:p]

Hvis der er nogen som er nervøse for om de kan klare det psykiske pres, som vi ganske give vil blive stillet overfor.
Så skal de huske på at man kun driller folk man kender. Og man driller ALDRIG en mindre rutineret skytte.[8)]

Vi andre som skyder "jævnligt" må nok forvente at der vil falde en eller anden bemærkning af.....[Wink]

Med flere baner igang på samme tid ,vil der jo i øvrigt blive mulighed for at prøve lidt af hvert.
Der vil være flere som vil medbringe mindre våbensamlinger, ofte af mærkværdige fabrikater eller utrerde kalibre.
Så er du i tvivl om du skal købe en Ruger nr.1 eller måske en Weatherby (i rustfri - naturligvis).
Går du og drømmer om at skyde med en kaliber der kan skyde tværs gennem din irriternde nabos Golf (eller måske bare vælte en elefant). [Wink]

Så tag dig sammen og kom til Dralf skydning i Ulfborg d. 2. juli[:p][:p]

Hilsen fra en der kommer[Smile]
Rig eller fattig? Det er altid rart at have penge!
Svar
#40
M@X som hyggeonkel, det lyder helt fint [Big Grin]
Det kun være man også skulle tage sine to tøser på 5 år og 8 år med den dag [Smile]

Og til fruen ... jeg når desværre ikke at få min .50BMG hjem til d. 2 juli.

Ellers kunne du jo få lov og prøve den uden rekyldæmper [Big Grin]

Når du nu godt kan lide store skydere, så skal jeg nok tage en af mine
reklame t-shirts med til dig.

.375ras .... hvad med præmier .... jeg kan godt sponserere nogle småting, til den store dag.
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)