Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tilmelding til skydning i Ulfborg
#41
Allo allo Bwana

Jeg vil da gerne komme til BOMBOM-land og affyre både små og store bolcher, sammen med fruen.

Men jeg leder dog stadig efter en babysitter udenfor banen.

Tænk om rollingerne blev lige så skydetossede som moderen, så ville økonomien og tiden slet ikke slå til[8D]

Men jeg forstår godt dit oprop, der findes ikke bedre chance til at få prøvet lidt af hvert ... [:p][:p][:p]

K&B Clax

Er mere til Guns end roses ...
K&B Claxel Wink




Svar
#42
Kommer... sender en mail til Rasmussen om ca 5 sek.

Regner med at det er ok med at jeg prøver at håndtere min kraftige 308W [8D][Big Grin]

[Image: kongsberg393-t.jpg]
Svar
#43
Hej ½automat.

Vi afholder samme dag en "Salonskydning" for småkalibre og der er du osse velkommem.

Hilsen fra skydeudvalget.

--
mvh M@X.
DRALF champion.
Bullits, brass or ass, no-one shoots free.
emil:max@dralf.dk
[IMG] http://photobucket.com/albums/v487/416ta..._Pokal.jpg [/IMG]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#44
HØRT,

nævnte kaliber går velsagtens ind under kategorien
"sigteøvelsesapparat med lyd"....[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Shoot low, they might be crawling !!!

PS: Vi ses d. 2. Juli.
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#45
@ Claxel og Fruen

Kan i ikke skyde på skift?

Ellers kan i jo prøve med en af de der "Snugli" poser og nogle høreværn i ministørrelse.[Wink]

Jeg kan da godt medbringe et luftgevær til de små[Big Grin]

Kai
Rig eller fattig? Det er altid rart at have penge!
Svar
#46
Citat:quote:

Originally posted by Bwana Olifant

@ Claxel og Fruen

Kan i ikke skyde på skift?

Ellers kan i jo prøve med en af de der "Snugli" poser og nogle høreværn i ministørrelse.[Wink]

Jeg kan da godt medbringe et luftgevær til de små[Big Grin]

Kai



Hej Bwana

Vi skal skyde på skift, vi skal skyde med samme kanon.

Mht. Snugli, tænkte du på noget i denne retning:

http://www.123hjemmeside.dk/picture.aspx?id=1367933

Jegkanikkefådets****sl**ttilatvirkemedindsætning ...[}Smile][}Smile]

K&B Clax [Smile]

Er mere til Guns end roses ...
K&B Claxel Wink




Svar
#47
Citat:quote:

Originally posted by Claxel

Citat:quote:

Originally posted by Bwana Olifant

@ Claxel og Fruen

Kan i ikke skyde på skift?

Ellers kan i jo prøve med en af de der "Snugli" poser og nogle høreværn i ministørrelse.[Wink]

Jeg kan da godt medbringe et luftgevær til de små[Big Grin]

Kai



Hej Bwana

Vi skal skyde på skift, vi skal skyde med samme kanon.

Mht. Snugli, tænkte du på noget i denne retning:

K&B Clax [Smile]

Er mere til Guns end roses ...



Nemli ja, sådan gør i, jeg har selv skudt mange havænder i tidernesz morgen hvor den nu store pige var bette.

[Image: Klaksel.jpg]

MVH
Mugge
[Image: leopard.jpg]
MVH
Mugge

Svar
#48
Ja og så fryser man heller ikke maven[Big Grin][Big Grin][Big Grin]
Rig eller fattig? Det er altid rart at have penge!
Svar
#49
Citat:quote:

Originally posted by Claxel

Allo allo Bwana

Jeg vil da gerne komme til BOMBOM-land og affyre både små og store bolcher, sammen med fruen.

Men jeg leder dog stadig efter en babysitter udenfor banen.

Tænk om rollingerne blev lige så skydetossede som moderen, så ville økonomien og tiden slet ikke slå til[8D]

Men jeg forstår godt dit oprop, der findes ikke bedre chance til at få prøvet lidt af hvert ... [:p][:p][:p]

K&B Clax

Er mere til Guns end roses ...



Selv allo Claxel & Frue
Da det tjener et godt formål og samtidig fjerner alle jeres trængsler har jeg besluttet at medtage min personlige barnepige (jeg har været gift med hende i 26 år). Hun passer lige det tilstedeværende yngel.
Man må dog være forberedt på at der bliver foretaget en forældreegnethedstest, samt en udviklingshedsvudering af jeres børn.
Ja det kan man nok ikke ændre på, kvinden har arbejdet med det i mange år og gør det stadig

MVH
Mugge
[Image: leopard.jpg]
MVH
Mugge

Svar
#50
Kære Mugge

Du er en sveske [^].
Allerede i Malmö, da du hjalp gemalen med at bære alle løsdelene efter skydningen, vidste jeg at du var en sand helte-dralf [Smile].

Ikke en morsom bemærkning om, hvorfor han pludselig skulle stå med fjederen i hånden og lade enkeltvis - oven i købet på tid. Næ nej.

Heller ikke spydige kommentarer om, at nogle skyder r**en ud af bukserne og andre bunden ud af riflen, næ nej.

Du var bare flink, smilede venligt og hjalp ham med at bære. Og nu medbringer du Dralfine til glæde for vores yngelpleje.[:X][:I]

Sig til hende, at en megafon er nyttig, da de begge har tinitus.Vi kan låne den fra børnehaven, de skal alligevel ikke bruge den i weekenden.

Fortæl quinden din, at vi takker ydmygt for venligheden og vil gerne benytte os af hendes generøse tilbud som plan B (det plejer normalt at være måger, når vi er på havjagt [:p]).

Vi er i øjeblikket igang med at bearbejde omgangskredsen, og vender tilbage, så snart vi ved nærmere.[Smile]

Mange hilsner

Sol

Rigtige autister har mere jern i hatten end i bukserne ...
Mange hilsener

Fruen


Spænd lige emhætten ...
Svar
#51
Alle os der kender Mugge ved godt at hans kone osse er hans barnepige, idet hun bruger ham som prøveklud til alt det hun har lært. Hun har nu forsøgt at rette op på ham i mange år uden held da han alligevel ikke hører efter hvad man siger til ham.

Begrebet "pædagogisk uden for rækkevidde" må da for pokker snart blive til virkelighed for hende. 26 års opdragelse og han har lige lært at gå alene på toilettet og det varer nok ikke længe inden han skal have hjælp til det igen.[V]

Hun har nu taget den beslutning at flytte ud af komunen med ham da de fleste naboer har været nødt til at flytte. Alene støjgenerne fra testning af ladninger.[}Smile]
Beskydning af træklods placeret i garage på stille villavej. Politiet aflægger besøg jævnligt under påskud af at de skal aflevere våbentilladelser.
Hunden der tog på voldtægtstogt hos kvarterets tæver[:I]
Nytårsraketter uden løftetrin der springer i hovedhøjde[xx(]
Ulovlige knallerter i garagen.[:o)]
Kørsel på offentlig vej på uindregistreret motorcykel.[|)]
Opstart af bilmotorer uden olie[V]

Ja jeg ku blive ved. Den mand har absolut brug for sin egen barnepige.[Big Grin]

PS: Mugge - du husker lige at vi snart skal på bukkejagt i Tyskland.[Smile][:p][^]

--
mvh M@X.
DRALF champion.
Bullits, brass or ass, no-one shoots free.
emil:max@dralf.dk
[IMG] http://photobucket.com/albums/v487/416ta..._Pokal.jpg [/IMG]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#52
Citat:quote:

Originally posted by Fruen

Kære Mugge

Ikke en morsom bemærkning om, hvorfor han pludselig skulle stå med fjederen i hånden og lade enkeltvis - oven i købet på tid. Næ nej.



Kære Fru Sol.

Der var jo ingen grund til at stresse manden for der var jo rigeligt med tid til at skyde de 6 skud. Et helt minut til 6 skud med genladning efter 3 skud klarede de flestepå omkring 40 sekunder.
Næste gang kan det være at alle skal lade enkeltvis og så kapper vi lidt af tiden.[Smile]

--
mvh M@X.
DRALF champion.
Bullits, brass or ass, no-one shoots free.
emil:max@dralf.dk
[IMG] http://photobucket.com/albums/v487/416ta..._Pokal.jpg [/IMG]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#53
Hej
Så er deltagerlisten til "Wild West Shootout" i Ulfborg på lørdag opdateret : http://www.dralf.dk/aktiviteter/ulfborg_2005.htm[8D]
Men - [Big Grin] - der er stadig ledige pladser - mangler der ikke mange fra de østlige provinser ? [}Smile]

Ps : Er der noget nyt om de meget omtalte "DRalf hatte" [?][?][?]
Eller det er måske først til "Long Island 2006" de kan forventes [Wink]

Speedy
speedy@dralf.dk
Selv når alle eksperter er enige, kan det tænkes, at de tager fejl!!
Svar
#54
Citat:quote:

Originally posted by Speedy

Hej
Så er deltagerlisten til "Wild West Shootout" i Ulfborg på lørdag opdateret : http://www.dralf.dk/aktiviteter/ulfborg_2005.htm[8D]
Men - [Big Grin] - der er stadig ledige pladser - mangler der ikke mange fra de østlige provinser ? [}Smile]

Ps : Er der noget nyt om de meget omtalte "DRalf hatte" [?][?][?]
Eller det er måske først til "Long Island 2006" de kan forventes [Wink]

Speedy
speedy@dralf.dk
Selv når alle eksperter er enige, kan det tænkes, at de tager fejl!!



Hej Speedy.

Enig. Der mangler fra de østlige provinser.

Jeg havde ellers inviteret Høghen, men han har ikke givet det mindste pip. Han har nok hørt at tykke Lotte kommer!

Med skydehilsen

375ras

Rigtige autister har deres eget kaliber.
Svar
#55
Rolig nu....

Jeg mangler kun at få ladet de sidste 200, så er jeg klar[Big Grin]

Hvis der kommer flere, kan vi jo ikke nå at få skudt mere en nogle få hundrede skud hver[Sad]

På den anden side, må man jo være solidarisk, med de andre som også trænger til mere træning[Wink]

Selv folk fra de østlige provinser kan lære noget i Ulfborg.
Skulle der være nogen som gerne vil med, men ikke kender vejen, så er jeg sikker på, at der er nogen som vil hjælpe[Smile]

Small bore - medium bore - big bore[:p]
Der hele kan ses til Dralf skydning i Ulfborg

Nu kun 80 timer igen[:p]

Vi ses
Rig eller fattig? Det er altid rart at have penge!
Svar
#56
Hej igen
Så er der konstrueret et "Diplom" til vinderen af "Wild West Shootout" [Big Grin] - jeg er i gang med at overtale Korsholm til at være præmiesponsor, mere herom snarest [8D]

Speedy
speedy@dralf.dk
Selv når alle eksperter er enige, kan det tænkes, at de tager fejl!!
Svar
#57
Citat:quote:

Originally posted by Speedy

Hej igen
Så er der konstrueret et "Diplom" til vinderen af "Wild West Shootout" [Big Grin] - jeg er i gang med at overtale Korsholm til at være præmiesponsor, mere herom snarest [8D]

Speedy
speedy@dralf.dk
Selv når alle eksperter er enige, kan det tænkes, at de tager fejl!!



Hej Speedy.

Fint med sådan en "lap" til vinderen.

Vrid bare armen godt og grundigt om på ham.

Vi ses

375ras

Rigtige autister har deres eget kaliber.
Svar
#58
Citat:quote:

Originally posted by Rex

M@X som hyggeonkel, det lyder helt fint [Big Grin]
Det kun være man også skulle tage sine to tøser på 5 år og 8 år med den dag [Smile]

Og til fruen ... jeg når desværre ikke at få min .50BMG hjem til d. 2 juli.

Ellers kunne du jo få lov og prøve den uden rekyldæmper [Big Grin]

Når du nu godt kan lide store skydere, så skal jeg nok tage en af mine
reklame t-shirts med til dig.

.375ras .... hvad med præmier .... jeg kan godt sponserere nogle småting, til den store dag.



Hej Rex.

Små præmier modtages med stor tak. Det gør store selvfølgelig også.

Vi ses på lørdag.

Hold krudtet tør så længe.

375ras

Rigtige autister medbringer deres eget kaliber til Wild West Shootout.
Svar
#59
Hej gutter

Så er messingen poleret, kuglerne coatede, men det hele mangler at blive trykket sammen [}Smile]

Fik en spån i øjet i mandags og har været til øjenlæge i dag og få den fjernet [B)]

Men i morgen bør ladeapparatet nok vandkøles.[:p][:p]

På gensyn og "nysyn"

K&B Clax@dralf.dk

Regerende svensk mester i ballondans[Big Grin]

[Image: 261.gif]

Er mere til Guns end balloner ...

Rigtige autister tager deres kone med til WWS [Smile]

PS. Kommer GD ikke, fordi han nu er blevet gift[?]
K&B Claxel Wink




Svar
#60
Citat:quote:

Originally posted by 375rasJeg havde ellers inviteret Høghen, men han har ikke givet det mindste pip. Han har nok hørt at tykke Lotte kommer!


[:I] Der var vist noget jeg havde overset. Undskyld den manglende pippen, jeg har eller p.t. rigeligt i kasketten at dele ud af [:I]

M.h.t. til invitationen bliver jeg - p.g.a. arbejde - desværre nød til at takke nej [V] - jeg dukker op en anden god gang (forhåbentlig med en Scania riffel [Big Grin])

Assumption is the mother of all ****ups... og skånegripen er en bald eagle!


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)