Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jæger fandt konen i seng med kammerat
#1
http://ekstrabladet.dk/112/article1070369.ece

skipper
378 Weatherby - The MAGNUM'S MAGNUM
http://www.weatherby.dk
Svar
#2
Usmart måde at gebærde sig på - han slap billigt fra sagen må man sige...(jægeren altså)

/Kenneth
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#3
Men sagen slutter næppe der, han vil med garanti inden for kort tid blive kontaktet af den lokale politimester, og frakendt retten til jagttegn i en periode på op til 5 år.
Jeg har netop selv haft mistet mit jagttegn i 3 år pga. en skærpet færdselsforselse( en bil bliver betragtet som et våben).
Så han slipper næppe billigere.

mvh.
Frank Nørby

Weatherby mark V 300 Wby magnum - Leupold 1,5-5x20 circel dot
Steyr Mannlicher 308 W - Swarovski 3-12x56
SKB 805
mvh.
Frank Nørby

Shultz&Larsen 7x64 - Zeiss 3-12x50
Savage 22-250 - Leupold 6.5-20x56
Browning Bar 300 win mag- Leupold VX•R Hog 1.25-4x20mm
Winchester 94 3030 - no scope
Weatherby mark V 300 Weatherby magnum - Leupold 1,5-5x20 circel dot

Weatherby mark V 340 Weatherby Magnum - VX-III 8.5-25x50mm Long Range Target
"nothing can withstand the shock of high velocity Weatherby bullets"
Svar
#4
Hvis jeg nu alligevel stod der med geværet over skulderen, så havde jeg nok gjort det samme...

Og vennen er da et totalt røvhul, først at duske konen og så melde den forurettede til politiet for at svinge lidt med bøssen i affekt!
Svar
#5
Johannes var evigt og altid ukuelig optimist. Ligegyldig hvad der skete af forfærdelige ting omkring ham, så sagde han altid - "Nå ja - det ku' ha' værret værre!"

Faktisk var denne ekstreme optimisme efterhånden blevet de to kamerater - Ole og Kristian - for meget og de gad ikke rigtigt Johannes længere. Inden de afskrev ham helt, besluttede de sig dog for at udsætte ham for en sidste prøve i form af en konstrueret situation, der var så forfærdelig, at det utænkeligt kunne være værre. Bare for at se Johannes' reaktion.

En eftermiddag ringede Kristian på Johannes' dør, mens Ole gemte sig i buskadset ved siden af trappen. Da Johannes lukkede op, stod Kristian med den tristeste mine han kunne få over sit ansigt. "Der er sket noget forfærdeligt", sagde han med gråd i stemmen.

"I går kom Ole tidligt hjem fra arbejde og overraskede hans kone i sengen med en anden. Han blev så rasende, at han tog jagtgeværet frem og skød dem begge og til sidst sig selv!"

Johannes kiggede bekymret på Kristian. "Det var da frygteligt", sagde han " - men det ku' ha' værret værre!"

"Hvordan i alverden mener du at det kunne have værret værre. En af vores nærmeste venner lever ikke længere!!!", fnyste Kristian rasende, mens Ole næsten ikke kunne holde latteren tilbage, som han lå der og lyttede i buskene.

"Jo", svarede Johannes, "men var det sket dagen inden, så var det jo mig, han havde skudt

Lille[Big Grin]

The Blaser R-93 is nothing more than an overcomplicated piece of expensive junk. Owners of this glorified toy think it’s a rifle."
Hilsen Lille

Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by Tika

Hvis jeg nu alligevel stod der med geværet over skulderen, så havde jeg nok gjort det samme...



Jeg ville skyde hans førerhund og knække hans blindestok[}Smile][:o)]

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Det er muligt at jeg har alle de våben jeg behøver, men jeg har ikke alle de våben jeg ønsker.
Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by Kima

[quote]Originally posted by Tika

Hvis jeg nu alligevel stod der med geværet over skulderen, så havde jeg nok gjort det samme...



Jeg ville skyde hans førerhund og knække hans blindestok[}Smile][:o)]

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Det er muligt at jeg har alle de våben jeg behøver, men jeg har ikke alle de våben jeg ønsker.

Det indlæg tror jeg ikke lige du skal vise din kære kone, Kima. Mener du at man skal være

blind for at forføre hende[?]Den hører vist under kategori, ups [Big Grin][Big Grin][Big Grin]

mvh Don Bums

[Image: snipertarget.jpg]
mvh Don Bums

Svar
#8
Jeg syntes da netop det viser at normale mennesker ikke bruger våben, eller vold, uanset hvor fustrerede de måtte være.
Det bliver man nok også straffet for !
Hvad havde i selv gjort ?
Jeg syntes det er fin selvbeherskelse !
Hvad nu hvis det var karatekongen der var kommet hjem fra træning ?
Han havde lige sagt "HIIIIIIIIII HAAW " hvad var der så sket ???
Det viser bare våben er jo ikke mere farlige end den der står bag, i denne situation havde en phsykopat med et stykke vingummi nok været farligere !

Hilsen Steen
Svar
#9
Jeg er faktisk ret sikker på at jeg ikke besidder den selvbeherskelse, det har i den beskrevne situation - Jeg er sikker på at jeg havde afkrævet elskeren 10-20 kr som betaling for hyrdetimen med konen - mere kan hun ikke være værd [^][Wink]

Mvh.
Lars/Great Dane
Great Dane

Svar
#10
Moralen er selvfølgelig: Tag ALTID ALLE dine kammerater med på jagt.
Tving dem om nødvendigt[}Smile] Har de ikke noget jagttegn, kan du altid lade dem slæbe rundt af din hund[Big Grin] Min Labrador kan sagtens slæbe en 2-3 stykker, når hun er ivrig. (spørg bare Fruen[B)]).
Mvh Walnut
Svar
#11
Citat:quote:

Originally posted by Just shot

Jeg syntes da netop det viser at normale mennesker ikke bruger våben, eller vold, uanset hvor fustrerede de måtte være.
Det bliver man nok også straffet for !
Hvad havde i selv gjort ?
Jeg syntes det er fin selvbeherskelse !
Hvad nu hvis det var karatekongen der var kommet hjem fra træning ?
Han havde lige sagt "HIIIIIIIIII HAAW " hvad var der så sket ???
Det viser bare våben er jo ikke mere farlige end den der står bag, i denne situation havde en phsykopat med et stykke vingummi nok været farligere !

Hilsen Steen



Jeg ved faktisk hvad der ville være sket.

Hvis man får en dom imod sig i forbindelse med brug af karate, så ryger man ud af klubben, så her er straffen faktisk værre end en en midlertidig frakendelse af jagttegnet, da man normalt ikke kan komme ind i klubben igen.

/Kenneth
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#12
Citat:quote:

Originally posted by Great Dane

Jeg er faktisk ret sikker på at jeg ikke besidder den selvbeherskelse, det har i den beskrevne situation - Jeg er sikker på at jeg havde afkrævet elskeren 10-20 kr som betaling for hyrdetimen med konen - mere kan hun ikke være værd [^][Wink]
Mvh.
Lars/Great Dane



Jeg havde for en del år siden en chaufførkollega som ikke var så let at hyle ud af den.
Efter en længere tur kom han uanmeldt hjem og fandt konen med en anden, min kollega var kendt for at kunne slå en proper næve, så fyren sprang ud af sengen og stillede sig an, kollegaen kiggede på ham og bød på en kop kaffe, fyren var ikke kaffetørstig, men svaret lød,: kan du kn.ppe min kone, kan du osse drikke min kaffe.
De satte sig i køkkenet og drak kaffe, efter en halv times tid, hvor der ikke var sagt et ord, siger kollegaen til fyren at nu er det vist på tide at han smutter, fyren er enig og da han står i døren på vej ud, siger kollegaen : øhh du skal da lige huske at få kællingen med.

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Det er muligt at jeg har alle de våben jeg behøver, men jeg har ikke alle de våben jeg ønsker.
Svar
#13
Citat:quote:

øhh du skal da lige huske at få kællingen med.



Det er da den bedste og efter min mening eneste måde at få den sag ud verden.
Hvorfor skulle man dog spilde blodtryk på en utro kone? Hun har jo taget valget. Men jeg havde nok sparet kaffen
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)